Part 25

8.6K 866 73
                                    

~ Να τηρειτε τις παραδοσεις, η γυναικα δεν κανει το πρωτο βημα, μονο το προκαλει.~

"Τι λες λοιπον να παιξουμε ενα μικρο παιχνιδακι?"ειπα και με κοιτουσε με ενα βλεμμα αποριας. "Νικητης θα ειναι αυτος που δεν θα λυγισει στον πειρασμο. Ο καθενας θα κυκλοφορει στο σπιτι οπως θελει, κανοντας οτι θελει."

"Συμφωνοι."

"Δεν τελειωσα. Δεν θα χρησιμοποιησεις ποτε την Σοφια και εγω ποτε τον Χρηστο, δεν θα πληγωσει ποτε ο Ενας τον αλλο και αμα δεν αντεχεις παραδινεσαι. Δεχεσαι?"

"Δεχομαι, απο ποτε ξεκιναμε?"

"Απο τωρα."

"Ωραια, ετοιμασου για εναν δυσκολο αγωνα." ειπε και εβγαλε την μπλουζα του.

"Ανυπομονω." ειπα και του γελασα πονηρα. Γυρισα την πλατη μου να φυγω βγαζοντας την μπλουζα μου κι εγω.

"Μονο αυτο εχεις? Ετοιμασου να χασεις μικρο." ειπε ενω γελουσε.

Θα σε κανω να εκραγεις, Πετρακο, σκεφτηκα απο μεσα μου. Μπηκα στο δωματιο-ντουλαπα και αρχισα να ψαχνω στο συρταρι για ενα ζευγαρι εσωρουχα. Βρηκα κατι μαυρα δεντελωτα που στο πανω μερος τονιζει το μπουστο μου και το κατω ειναι μπραζιλ. Το φορεσα και κοιταξα τον εαυτο μου στον ολοσωμο καθρεφτη. Τελεια. Showtime!

Σταθηκα στην πορτα του δωματιου και τον κοιταξα. Ηταν ξαπλωμενος στο κρεβατι μου και περιμενε να βγω. Οταν συνειδητοποιησε οτι στεκομουν εξω απο την πορτα γουρλωσε τα ματια του και δαγκωσε το κατω χειλος του.

"Γαμωτο, Θαλεια."

"Υπαρχουν δυο κανονες, Πετρο. Κανονας 1ος: Ποτε μην υποτιμας τον αντιπαλο και Κανονας 2ος: Δεν αγγιζεις μονο απολαμβανεις!" ειπα και ξαπλωσα στο κρεβατι μπρουμυτα.

"Δεν παιζει δικαια Θαλεια." ειπε ο Πετρος διαμαρτυρομενος.

"Ποιος σου ειπε οτι θα παιξω δικαια?"

"Μιας και ειναι αρχη τον δευτερο κανονα μπορουμε να τον αλλαξουμε λιγο." ειπε και αρχισε να μου χαιδευει το σωμα.

"Οχι δεν μπορουμε." ειπα και εδιωξα το χερι του. Του γυρισα την πλατη μου αγνοωντας τον και προσπαθησα να κοιμηθω.

****

Το πρωι που σηκωθηκα φορεσα ενα κοντο σορτσακι και μια κοντη μπλουζα και κατεβηκα για πρωινο. Εκατσα στο τραπεζι της κουζινας και ενω ετρωγα μια μπουκια απο το κρουασανακι μου μπαινει ο Πετρος χωρις μπλουζα. Επιτηδες το κανει.Αλλα εχει ωραιο σωμα. Αχ! Τελικα , το παιχνιαδακι μου αρεσει πολυ και θα το απολαυσω!

Ο κλέφτης της καρδιάς μου. [✔ ]Where stories live. Discover now