Part 37

6.6K 713 115
                                    

~ Θα γράψω σε όλες τις πέτρες "Σε Θέλω" και θα σου τις πετάω μια μια στο κεφάλι."~

"Πετρο βγες πεντε λεπτα να αλλαξω." τον βρηκα να χαζευει στον υπολογιστη μου.

"Εχει κι αλλα δωματια."

"Το ιδιο ισχυει και για σενα, αλλωστε ειναι δικο μου το δωματιο."

"Αλλαξε μπροστα μου δεν ειναι η πρωτη φορα που σε βλεπω με τα εσωρουχα." ειπε σοβαρα.

"Πετρο θελω να βαλω μαγιο, βγες εξω, για πολυ ωρα θα το συζηταμε?"

"Καλα βγαινω."

Φορεσα το μαγιο μου, το οποιο ειναι μπραζιλ και βγηκα εξω.

"Οριστε πολυ ωρα εκανα?" ειπα και εκανα να φυγω αλλα το χερι του πετρου με σταματησε.

"Δεν εχεις αλλο μαγιο να βαλεις?"

"Εμενα μου αρεσει, και που ξερεις ισως να τραβηξω και κανενα αγορακι."

"Μην τολμησεις!"

"Δεν το βρισκω κακο, ελευθερη κοπελα ειμαι, σωστα?"

"Θαλεια μην παιζεις με τα νευρα μου."

"Εγω? Ποτε?"

"Μην κανεις καμια βλακεια."

"Αυτο επρεπε να το πεις στον εαυτό σου και οχι σε μενα."

"Δεν το ηθελα."

"Ωραια δικαιολογια." ειπα ειρωνικα και εφυγα. Κατευθυνθηκα εξω στην θαλασσα και μπηκα αμεσως να βουτηξω.

Ειδα τον Πετρο να βγαινει εξω απο το σπιτι φορωντας μονο το μαγιο του και τα γυαλια ηλιου του.Γαμωτο ειναι πολυ ωραιος!

Σιγουρα θα τραβηξει πολλα γυναικεια βλεμματα πανω του!

Ας δουμε ομως μεχρι που μπορει να αντεξει η υπομονη του!!!Τι να κανω για να τον τσατισω. Κοιταξα τριγυρω και βρηκα ενα ωραιο παιδι. Ωρα για παιχνιδι!!!

Βγηκα εξω να κανω ηλιοθεραπεια ενω ο Πετρος βουτηξε και έβαλα σε εφαρμογη το σχεδιο μου!

"Συγγνωμη μπορεις να με βοηθησεις λιγο?" ρωτησα τον αγνωστο που είχα εντοπισει πριν λιγο.

Μολις το ακουσε, γυρισε το βλεμμα του πανω μου και με κοιταξε.

"Ναι φυσικα."

"Μπορεις να μου βαλεις λιγο αντηλιακο στην πλατη μου?" ειπα και του εδειξα το μπουκαλακι. Που βρηκα τοσο θαρρος απορω με τον εαυτο μου!!!

"Ευχαριστηση μου!"

Γύρισα την πλατη μου και αρχισε να μου απλωνει το αντηλιακό. Αν το σχεδιο να τσατισω τον Πέτρο πάει καλά σε λίγα δευτερόλεπτα θα ειναι εδω.

Ο κλέφτης της καρδιάς μου. [✔ ]Where stories live. Discover now