Ben; yalnızlığını kitap okuyarak unutmaya çalışan o kız. Daha hayatı yeni tatmaya başlamış ancak elinden şekeri alınmış çocuk. Zafer fiyaskosuna 1-0 yenik başlamış yarışmacı. Kendini avutacak sebebi olmayan ancak başkalarına derman olan psikolog. Yüzü boyadan yapılmış gülen dudaklarla millete neşe veren ancak içi kan ağlayan palyaço.
Hayat hepimize adil değil. Kimimiz yaşarız, kimimiz uzaktan bakarız. Ama biz, uzaktan bakanlarında hayal dünyaları var. Zihnimizde kurguladığımız, yüzümüzü gülümseten, bizi sorgulayanların olmadığı, yalandan başarı ve zaferin bulunduğu, yenilgiyi unuttuğumuz anlar. Nefes almamız, kalbimizin atması gibi yaşamsal faaliyetleri gerçekleştirdiğimiz için yaşıyor varsaydığımız bedenlerimizi, ruhende ''YAŞAMAK'' başlığı altında kendimizi kandırma sanatı.
Ben hep kendimi okuduğum kitaplardaki yada izlediğim filmlerdeki aşık olunan genç kızın yerine koyarak hayal ederdim. Kafamda ölçer, tartar hep bir eksiğimi bulup kendimden bir kere daha soğurdum. Bu belkide iyi özelliklerimi görmezden geldiğim için olabilecek olası nedenlerdendir. Artık kendimce hobi saydığım bu alışkanlığımdanda vazgeçmiş bulunmaktayım. Kendi yaşamak istediklerimi kafamda kurguluyor yani bir nevi hayal ediyorum. Belkide bu kurguları sizinlede paylaşsam hayal dünyanızı genişletmenizde katkıda bulunmuş olurum. Bu kitabımda da sizlere ancak böyle yardımcı olacağım sanırım. Daha kendine bir kazancı olmayan birinden bir tık fazlasını bile bekleseniz bu sizin ne kadar yüce gönüllü, bol elli olmanız gerçeğinin bir kez daha üstüne basar.
Her hikaye mutlu sonla bitmek ister. Ama benim sağım solum belli olmaz. Sonuna kadar okumanızı tavsiye ederim. İçinde kafanızı karıştırıcak nedenini merak ediceğiniz bir sürü olay geçicek. Ama aşk bunların hepsini gölgeleyecek. Beraber gülüp, beraber ağlayacağız. Şeker tadında tatlı okumalar :) Hikayemi arkadaşlarınıza, sevdiklerinizede tavsiye ederseniz çok mutlu olurum.
Bu bölüm şarkısı Teoman'dan RENKLİ RÜYALAR OTELİ olsun :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİN OĞLU
Novela JuvenilSen hiç çaresizlik nedir bilir misin ? Acı çeke çeke, nefes alır gibi sevmek . Vazgeçemeyeceğini bildiğin halde gözlerini kapatarak sevmek. Onu görmezden gelmeye çalışsan bile kokusunu bir müddet alamayınca burun deliklerin sızlaya sızlaya sevmek. B...