on iki

80 12 3
                                    

mark birkaç gündür benden uzakta takılmaya, uzaktan selam vermeye başlamıştı. eskiden beni gördüğü an güle oynaya yanıma gelir, selamını verip iki hasbihal ettikten sonra tekrardan işine dönerdi. her gün okulda, okulun neşesi olan çocuk 3-4 gün devamsızlık yapmıştı. mark hasta olduğunda bile okula gelen, asla enerjisi tükenmeyen bir çocuktu.

bunu oldukça merak ediyordum. fakat utangaçlığım şurda dursun onu düşünmeyi bile beceremiyordum, onun da yanlış olduğunu düşünüyordum. fakat gerçekten endişelenmeye başlamıştım. okula da geldiğinde teneffüslerde hep sınıfta oturuyor, yemeğini tek veya yakın arkadaşı olan xiaojun ile yiyordu. bu gözleri üstüne çekmeye yeterdi.

na.jaemin0813

❤️onyourm__ark ve diğerleri beğendina

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️onyourm__ark ve diğerleri beğendi
na.jaemin0813 this is my place :]

yorumlar kapalı

yoksa gerçekten de... gerçekten de mark bütün zamanını sevgilisiyle birlikte mi harcıyordu? arkadaşlarını hiçe bu yüzden mi saydı? sadece sevgilisini göz önünde bulundurmak için mi? neden? neden ona iyi bir arkadaş olamadım? sorun mu bendeydi? sadece mark bana bunları sorgulatıp duruyordu...

kendimi iyice kötü hissetmiştim, kullanılmış ve atılmış gibi. ama diğer arkadaşları hala onunla konuşmaya çalışıyorlardı, ona ters tepki göstermiyorlar, kırılmıyor veya gücenmiyorlardı... mark hep mi böyleydi? yoksa arkadaşlarının bildiği benim bilmediğim bir şeyler mi vardı? ama bir saniye, ben mark'ın arkadaşı değil miyim?

bunları düşünürken günler geçmişti, geçiyordu da. mark gitgide benden uzaklaşmıştı. ve gitgitde sevgilisinden de uzaklaştığını görmüştüm. ulu orta yerde arada sırada kavga ediyorlardı, hoş bir görüntü yaratmıyordu, mark'ın ne kadar bundan rahatsız olduğu yüzünden anlaşılsa da jaemin kesinlikle sinirliydi, her seferinde. mark onu kızdıracak hiçbir şey yapmamıştı bu sefer. benle bile konuşmuyordu. tek odaklandığı şey ve kişi jaemin olurken, o neden böyle nankör davrandı?

belki, ben jaemin'in yerinde olsam mark'a verilmesi gereken tüm sevgiyi verirdim.

tarçınlı kek | markno Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin