Yoongi'den
Deli gibi yağmur yağıyordu ve üzerimde gri hırka ve şorttan başka birşey yoktu.Fakat ben bunları umursamadan neredeyse 15 dakikalık yolu koşmaya niyetlenmiştim.Yapmıştım da.Tam şuan Jimin'in kapısının önündeydim.Zile bastım ve kapının açılmasını bekledim.Bir kaç saniye sonra kapı Jimin tarafından açıldı.
"Yoongi ne işin var burda?Üstünün başının hali ne?"
"Konumuz bu değil Jimin,benım seninle konuşmam lazım"
İçeri geçmem için kapıyı biraz daha açmıştı Jimin.
"Sorun nedir?İyi görünmüyorsum."
"Jimin anlatacağım ama beni dinle ve lütfen sakin kal.Tamam mı?"
Bir anda kapının yumruklanması ile irkilmiştik ve kapıya bakmak için arkamı dönmüştüm.Açtığımda karşımda ki manzara pek hoş değildi.Yoon-ah büyük ihtimalle beni durfurmak için gelmişti.
"Yoon-ah ne işin var burada?"
"Jimin bak Yoongi sana her ne anlattıysa yalan seni aldatmadım ben buluşmalarımıza da Yoongi'yi göndermedim yalan söylüyor!Oturup konuşalım her şeyi anlatacağım güzelim"
Jimin gözleri dolu dolu bir bana bir Yoon-ah'a bakıyordu
"Sebebi neydi?"
"Jimin bak güzel-"
"Çık git evimden."
Jimin gayet stabil bir ses ile söylemişti bunu.
"Anlamadım?Bak sakin ol-"
"Yoon-ah bu evden ya canlı çıkacakın ya da cesedin çıkacak"
"Jimin!"
"Çık artık şu evden lanet olsun!"
Jimin bağırıp ağlamaya başlamıştı.Aptal herif bir kere her şeyi bok etmese gam yemeyecektim.
Yoon-Ah sinirli bir şekilde bana dönüp kapıyı sertçe çekti.Jimin ise hala ağlıyordu ve hızlıca odasına gidip kapıyı kilitledi.Peşinden gitmiştim ama yetişememiştim.
"Jimin kapıyı açar mısın?Lütfen."
"Açsam ne değişecek Yoongi?"
"Konuşabiliriz?"
İçeriden hala ağladığını duyabiliyordum
"Yoongi lütfen git"
"Hayır Jimin gitmeyeceğim.Bana en ihtiyacın olduğu zaman da seni yalnız bırakmayacağım"
"Nasıl düzelecek ki Yoongi anlatsana.Nasıl!?"
"Her ağladığımda benim göğsümde,benim kokumla sakinleşmedin mi?Sana huzur verdiğimi,seni güvende hissettirdiğimi söylemedin mi?Hadi aç,aç şu kapıyı da daha fazla canın yanmasın.Dayanamam Jimin.Ne canının yanmasına,ne de sensizliğe daha fazla dayanamam"
Ses kesilmişti ve kapı da açılmıyordu.Oflayıp tekrar konuşmaya başlayacaktım ki kapının açılıp Jimin'in ellerini boynuma dolaması bir oldu.
Bir şey yapmıyordu sadece sarılıyor ve yüzünü boynuma gömmüş kokumu içine çekiyordu.
Ne yaptığımı bilmiyorum,inan bilmiyorum.
Nasıl nefes alıyorum,nasıl gözlerime uyku girebiliyor bilmiyorum sevgilim.Yanına uzanmak istiyorum.Sadece yanına uzanayım ve geçsin artık.