7

34 3 10
                                    

Asiri sinirliyim gece 4te uyudum ve uykum var ama canim arkadasim "kanka sence bot mu giyeyim beyaz ayakkabilarimi mi" demek icin beni 82 kere aradi ve sabahin 9.30unda uyandim asiri gergin ve sinirliyim.Bnde dedim bari bolum yaziyim

Hadi iyi okumalar😘

.
.
.
.
.
.

"Beni neden sevmedi Yoongi?"

Boğazım düğümlenmişti resmen.Kelimeler ağızımdan çıkmayacaktı sanki.Bir cümle bu kadar acıtmamalıydı.

"Keşke sana verebilicek bir cevabım olsa güzel bebeğim ama inan bende bilmiyorum.O hiç bir zaman akıllanmadı ve sanırım akıllanmayacak.Aynı şey değil biliyorum ama onun yerine senden özür dilerim.Sana kaybettirdiği vakit için özür dilerim"

"Yoongi"

Yattığı yerden sakince kalkıp karşıma oturdu.Uzun uzun baktı gözlerime.Bana cennet gibi görünen gözler şimdi cehennem ateşi gibi yanıyordu ve ben o ateşte yanmaya hazırdım.

Yataktan kalktım ve Jimin'i de kalkması için onu çekiştirdim,anlam veremese de kalkıp elimi tuttu ve peşimden geldi.Onu balkona götürdüm.

Bir süre sadece yıldızları izledim.O ise beni.

"Neden getirdin beni buraya.Hava soğuk Yoongi hasta olacağız."

"Şu yıldızı görüyor musun?Adı Sirius,gökyüzünün en parlak yıldızıdır ama Jimin biliyor musun? Seni tanıdığım gün o yıldızın adı artık Sirius değildi."

"Nasıl yani?"

"Jimin.Adını Jimin koydum o yıldızın.Çünkü o günden sonra benim baktığım gökyüzünde senden daha güzel bir yıldız yoktu."

"Yoongi anlamıyorum.Ne anlatmaya çalışıyorsun?"

"Seni seviyorum Jimin.Hemde o çok sevdiğin yıldızlar kadar."

Yüzüme küçük bir gülümseme yerleşti.Jimin'se bana hala anlam veremediğim bir şekilde bakıyordu.Oturduğu sandalyeden kalktı.Yine gözlerime baktı ve küçük bir tebessümle birlikte bana sarıldı.

"Evimi özlemişim.Gerçek evimi"

"Evinin kapıları sana her zaman açık.Gitsen bile."

"Bay Min o kapıları kilitlemelisin.Çünkü ne benim bu evden çıkasım var ne de başkasını bu eve alasım"

Gülümsemem daha da büyümüştü.Çok şaşırmıştım.Ona yazdığımda beni sürekli tersliyordu ve yeni bir ilişkiden çıkmıştı.Kabul etmeyeceğini düşünerek söylemiştim ama onu kollarımda görmek beni hiç olmadığım kadar mutlu etmişti.

"Hadi içeri girelim.Üşüyeceksin"

"Biraz daha sarılmak istiyorum Yoongi"

"Hey ben buradayım bir yere gittiğim yok.İçerde de sarılabilirsin sorun değil."

"Sanırım gerçekten doğru evi bulmuşum"

10.21

Gözlerimi araladığımda Jimin hala uyuyordu.Onu uyandırmadan kalkmaya çalıştım ama galiba başarısız olmuştum.

"Eve mi gidiyorsun Yoongi?"

"Antrenman var ona gitmem gerek eve geçip eşyalarımı alacağım"

"Şey bende gelebilir miyim?"

"Tabii ki gelebilirsin.Ben çocuklara bir şey sorayım sende hazırlan"

Gülümseyip başını salladı.Bende ona bir tebessüm edip odadan çıktım.

Meddle AboutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin