Bölüm 8: Tırmanması gerekenler | Kısım 1

103 7 0
                                    


✷

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✷.......⊱.。........☼ ☽✧........。.⊰.......✷

"Ölümün var olmadığı bir diyar yoktur ancak yaşamın bol ve güçlü olduğu bir diyarda var olabilmişsen, ölümden kaçınmak isteyenlerin yanında yer edinebilirsin."

6. Boyut Yazıtları

"Alıntının yorumu: Ölümsüzlüğün mümkün olduğunu dile getiriyor."

。........☼ ☽✧........。

Alevlerin canlılığı sönüyordu. Genç kızın bedeni, kalbi dışarıya fışkırmak istercesine yukarıya çekilmişti. Uzuvları aşağıya bakar bir halde havada süzülürken Alçak Sütunlar etrafını sarmıştı. On iki sütun, Cevza'nın havada süzülen bedeninin etrafında, ağır bir şekilde dönüyor ve tıpkı bir saat gibi onun uyanışını bekliyordu.

Bekleyiş acı bir şekilde son buldu; genç kızın çığlıkları onları Alçak Sütunları paramparça etti. Koca silindirlerin hepsi ikiye ayrıldı, un ufak olan kaplamaların ardından kutsal olan canlandı; içinde yatan Selemerçe taşları genç ignanın yalnızlığına eşlik etmek için açığa çıktı.

Cevza, Selemerçe'yi uyandırmayı başarmıştı; altındaki hiçlikten çıkıp gelen kutsalın en saf halleri, Agneya'nın kayıp ruhundan mesajlar taşıyordu.

Genç kız acı içinde bağırdı, hala daha düşüyor olduğunu sandığı sanrılarında bedeni yükselmeye devam etti. Önce biri, sonra diğeri; geleceğin ve geçmişin çarpıştığı bir anda Cevza, teslim olduğunu dile getirdi.

Selemerçe taşları kızın etrafında oluşturdukları daireyi sıklaştırdı, dikey kristal parçalarını andıran kızıl taşlar içeriye doğru eğildiğinde, Cevza'nın bedenini içerde bırakan büyük bir çatı oluştu.

Taşlar parıldadı, her biri genç ignanın rengi ile sarmalandı. Mavi bir hare tüm taşları ele geçirdi, Selemerçe mavinin en saf tonu ile parıldamaya başladı. Cevza'nın gözyaşları şakaklarından dökülüp hiçlik çukuruna düştüğünde de taşların birbirine bakan tepe kısımlarında bir ışık patlaması meydana geldi.

On iki parçadan birleşip tek bir hat üzerinde göğe yükselen mavi ışık, Öteyebakan tapınağının uzayını delip geçti.

Cevza'nın bedeni aniden düştü, dizleri üzerinde dairesel plakanın üstüne kapaklanan Cevza bir kâbustan süratle uyandırılmış bir halde sersemce yere yaslandı. Parmak uçlarından omuzlarına dek titriyor, terleyen saçları şuurunu kaybetmek üzere olan gözlerini örtmek üzere önüne dökülüyordu.

Selemerçe taşları dönüşünü durdurdu. On iki taş, olduğu yerde sabitlenene kadar Alçak Sütunlar parçalandığı noktalardan tek tek birleşmeye başladı. Kırılmış bir tuğlanın videosunu geriye sarar gibi her bir tanecik eski yerine ulaştı ve sütunlar, alevlerin arasına doğru usulca yol aldı.

SELEMERÇE: Esir Ruhlar I-IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin