𓈒𓏲 21(𝐦) 𓂅⁩ ⊹ .

5K 342 245
                                    

(! yetişkin içerik !)

-m-



- Felix

Telefonu yatak başlığının yanındaki masaya koydum. Ardından yavaşça ayağa kalkıp üstümdeki, fazlalık olarak gördüğüm, kıyafetlerimi çıkarmaya başladım. Havalar henüz ısınmamıştı buna rağmen vücudum yanıyordu.

Kızgınlık yüzünden kasıklarımda hissettiğim acıya rağmen kurdum benim aksime oldukça heyecanlıydı.

Alfam birazdan burada olurdu. O geldikten sonra yapacağımız şeyleri düşündükçe kurdumun heyecanı giderek artıyordu. Sanki kalbimi yerinden çıkarmak üzereydi.

Sakin ol.

- istemiyorum. Alfayı çağır!

Kurdum beni dinlemiyordu ki bunu tahmin ediyordum sonuçta yıllardır onu baskılıyordum. Daha düne kadar Hyunjin'in alfası beni omegası olarak kabul etmediği için kurdum acı çekiyor ve alfanın yanında ondan uzak duruyordu.

Her ne kadar biz birbirimizi sevsek de kurtlarımız birbirleri ile eşleşmediği için öpmüşmekten daha ilerisine gidemiyorduk.

Ama artık tüm problemlerimiz neredeyse ortadan kalkmıştı. Birazdan sevdiğim adamla bu yatakta sevişecektim.

Ben yatakta düşüncelerimde boğulurken kapı çalmıştı. Kapıyı açacak gücüm yoktu. Ardından kulaklarıma gelen anahtar sesiyle Hyunjinin içeri girdiğini anlamıştım.

Yavaşça yatağımın kenarına oturdum. Feromonlarım giderek artmaya başlamıştı. Sanırım kurdumun daha fazla sabrı kalmamıştı.

Dış kapının kapanma sesi ile daha da gerilmiştim. Ardından odanın kapısı da açıldığında alfamın beni görmesiyle irileşen gözleri bedenimi süzdü.

"Sikeyim... Sen?" Dudaklarını birbirine bastırarak yutkundu. Utanmış hissetmiyordum aksine oldukça arsız şeyler düşünerek kurdumu azdırıyor etrafa cilveli bir koku yayıyordum.

"Çok sıcaktı."

Hyunjinin yeşile dönen gözleriyle kurdunun onun yerine geçmeye çalıştığını anlamıştım. Onun aksine benim bedenim tamamen omaganın kontrolündeydi. Gözlerimin renginin değişmiş olduğunu hissediyordum.

Yavaşça yatağa doğru ilerlerken bir yandan da kıyafetlerini çıkartıyordu. "Birazdan yapacağımız şeyden..." Cümlesini tamamlamadan üstünü tamamen çıplak bıraktığında gözlerim ve tüm ilgim oraya kaymıştı. O da bunun farkına vardığını belli edercesine öksürdü.

Gözlerimi tekrar onun yeşil irisleriyle buluşturduğumda devam etti. "Henüz geç değil, istemiyorsan burda durabilir ve sadece seni rahatlatabilirim."

Kaşlarımı anlamsızca kaldırdığımda yanıma yaklaşarak tekrar konuştu.

"Felix... Kontrolünü kurduna vermiş olsan bile korkuyorsun."

Haklıydı. Sonuçta uzun zamandır hiç biriyle sevişmeyi bırak içime herhangi bir cisim bile almamıştım.

"Öyle bile olsa istiyorum."

Kurdum bu kadar istekliyken vazgeçecek değildim ayrıca bir daha böyle bir şansım olmayabilirdi. Bakışlarımı ellerinden çekip tekrar alfaya sabitledim.

"Bundan sonsuza kadar kaçamam ve bence kızgınlıkta olduğum için... canım çok da acımaz." Sesimi sona doğru alçaltarak söylemiştim.

Öyle bile olsa Hyunjin beni duymuş ve parlak gözleriyle tekrar soyunmaya başlamıştı. Kemerini çıkartıp yere attı ardından elleri pantolonunun uzerinde durdu.

snow on the beach - hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin