-Első fejezett-

190 9 0
                                    

Heide Wolff szemszöge
Február 15. Szerda

Kereken két hét és elkezdődik a várva várt Bahreini nagydíj. Itt vagyunk Németországban a gyárban. Folyamatos monoton munkában vannak az itt dolgozók hogy minél jobb autót csináljanak az idei évre. Szombat reggel fog indulni a magángépünk egyenesen Bahreinben megy. Apám és a csapat menedzserével megyek.

Apa napok óta haza se jött. Általában az irodában vagy az autók közt lehetett látni ött. Tudom hogy ez az élete értelme a versenyzés, de ez egy kicsit ijesztő is egyben, de igazából az egész év kezdés így szokott indulni. Ezért inkább hagyom hogy csinálja amit szeret és imád csinálni.

Ha apa a gyárban van én itt pedig az egyik hotelben elszállásolva egyedül. És ezt néha ki is szoktam használni. Például elmegyek edzeni a helyi vagy a hotel kondiába. Vagy csak simán nézek valamit a Netflixen. Most is ezt csinálom. A szobámba be hoztam egy tálba egy sajtos chipset és azt eszegetem a film nézzés közben.

A film nézzés közben a telefonom csipeget egyet hogy jött egy új értesitésem. Az ágy mellet lévő komondról le vettem a töltödő telefonomat és felnyitotam.

Instagram: Törpilla csoportba érkezett egy új üzenete

Lando Norris: Nincs kedvetek a versenyek előtt egy kis hétvégei partyt nyomatni vasárnap?

George Russell: Mióta van neked ilyen okos ötleted?

Lando Norris: Amióta megszülletem

Alexander Albon: Ahham és ezt hidjük is el

Lando Norris: Hagyjátok ezt abba most ez mindegy. Akkor vasárnap Bahreinben ki akkar bulizni?

George Russzel:Ki nem hagynék egy ilyen bulit

Alexander Albon:Ha Zsorzsika bácsi megy akkor én is megyek

Carlos Sainz:Lehet késni fogok mert vasárnap délben indul a gépem :(

Lando Norris:Jo mindegy nem fogsz hiányozni senkinek ha egy icipicit késsel

Carlos Sainz:Kösz

Max Verstappen: Olyan gyerekesek vagytok

Lando Norris: Jősz akkor

Max Verstappen: Egy bajnok nélkül nincs buli

Lando Norris: Hiede?, Charles?

Persze megyek :Heide Wolff

Lando Norris: Charles?

Charles: Kihagyom

Lando Norris: Akki jön azzal majd meg dumcsizuk valamikor

Mindenki tudja hogy miért hadja ki Charles ezt a bulit ismét. Miattam. Kár volt bele elválalni ezt a bulit csak arról szólna megint az egész hogy le iszuk magukat a sárga földig azt a fiúk találnak maguknak egy partnert és ott hagynak egyedül a francba. Nem egyszer volt rá példa hogy mindig meg ígérték hogy nem fognak ott hagyni egyedül meg hogy vigyáznak rám meg bla bla ja persze...

De azért fogadtam el mert aznap este mit csinálnék? Semmit. Max a hotelben nézzném a tv vagy apámnál lennék.

Lehet hogy felmerül bennetek az a kérdés hogy mi ez a csoport? Teljesen jogosan. Amikor Lando, George és Alex be került a király kategóriába mi négyen jóba lettünk együt mentünk el kirándulni volt olyan is amikor még régi szép idők voltak Charlesel és Carlosal és Maxal pluszban elmentünk közösen nyaralni.

Szép idők voltak csak az már a múlt. Azóta meg maradt ez a kis közös csoport. Lando életbe akarja tartani ezt a kis csoportot, de reménytelenül.

Február 18. Szombat

Itt vagyunk a reptéren. Várjuk a csapat menedzserét, mindig ezt szokta csinálni amikor valahová megyünk sokat késik. Mint kiderült ma este lesz megtartva a buli, mert valami ütközött volna a holnapi nappal.

Megérkezet Villy a csapat menedzser és felszálltunk a repülőre. Én egy személyes ülést választottam a repülő útra. A táskámból kipakoltam a telefonomat, füllhalgatomat és a laptopomat. Laptopon beállítotam az egyik Netflixes filmet.

Elővettem a telefonomat hogy tegyek Instagramra egy képet a napomba hogy épp elindultunk Bahreinbe. A kép sarkába tettem az ország zászlaját emojitát és kitettem a napomba.


.....

Itt vagyunk a hotelben. Épp készülődök a mai esti buliba. Egy fekete, passzos combig érő egybe ruhát választottam. Kiegészítőként egy kis fekete nyakláncot választottam. Sminkem pedig a világ legegyszerűbét választottam.

Lando azt írta hogy az hotel előtt várjam és el visz a helyre ahol a többiek várnak minket. Kimentem a szobám ajtaján és lehuztam a kártyámat a érzékelőn hogy bezárom az ajtót. Beséltáltam a liftbe és benyomtam a 0. szintet hogy oda akkarok menni. Egyedül voltam a liftben, mind addig miután elértem a második szintet kinyitodot a lift ajtaja és ott ált egy személy.

Sziasztok!

Remélem tetszet az első rész írjátok hogy mi hogy tetszet benne. Nem sokára hozzom a következőt. 🤍

Tiktok:forma1_wattpad

Instagram:forma1_wattpad

Felejts el! |NEM FOLYTATÓDIK|Onde histórias criam vida. Descubra agora