Heide Wolf szemszöge
Március 3. PéntekDanny kirakott a Paddock kapu előtt azzal az indokkal nem jött be velem hogy neki még van elintézni valója. A VIP kártyámat elővettem a táskámból és a lecsipogtatam a leolvason és mentem befelé a Paddockban. Így kora reggel még nem voltak olyan sokan mivel délután háromkor lesz az első szabadedzés.
A Mercédesz boxhoz vezetett először az utam hogy apával találkozhasak. Bementem a boxba és azzon belül a apa irodájához. Bekopogtam az ajtón de semmi "gyere" "igen" szó nem hangzott el. Ezért benyitottam és nem volt bent senki. Az asztalon volt bekapcsolva egy laptop és körülötte volt minden féle papír. Az asztal előtt volt két fehér színű szék gondosan el helyezve. Az egyikre rá ültem hogy ameddig nem jön az apám be addig is nem fogok állni.
A mini táskámból elővéve a telefonomat felnyitottam és egy pár üzenet érkezett apától."Szia kicsim nehogy az irodában várj a szabadezdésig, mert nem leszek az irodában. Csapatfőnők megbeszélésen vagyok majd délután három óra előtt ott leszek."
Pedig pont ezt terveztem na mindegy már. Feláltam a szék és azt kell hogy mondjam még ilyen kényelmes széken soha nem ültem. Kimentem az ajtón és becsuktam magam után és a telefonomat elővéve hogy Dannyt híva az első csörgésnél nem vette fel másodikra meg már igen.
-Szia Kicsi miben segíthetek?-szólt bele a készülékbe
-Mint egy rossz diszpécser-nevettem el magam
-Nem is lennék rossz diszpécser
-Dede nagyon is rémes a hangod
-Pedig a rajongóim imádják
-Okes mindenki imádja a hangodat- forgattam meg a szemeimet, persze ő ezt nem látthata- amúgy hol is vagy?
-Lassan a Paddocknál, miért?
-Mert egyszerűen unatkozok és nem tudnál valami helyet itt Szahírban amivel elehetne tölteni az időt egyedül? Vagy ha rá érsz akkor te is jöhetsz.
-Kösz hogy engedélyezed hogy veled tölthetem az időt.- nevetett hangosan a készülékbe
-Szívesen, akkor tudsz valami jó helyet?
-Neem, de a Google jó barát-
-Okes akkor majd üzenj ha itt vagy akkor kimegyek eléd
-Oksika addig is puszilom a kis okoska fejedet- köszönt el és ezzel együt lettete a telefont
Addig ameddig várakoztam körbe nézzzem a box utcában. Ahogy haladtam boxok között találkoztam ismerősökkel azoknak köszöntem vagy csak simán inttetem a kezemmel, mert siettek valahová. Ahogy a narancs színű box előtt találtam magam kerestem egy személyt. Sajna nem találtam a szememmel, pedig köszöni akartam volna. Helyete az egyik újoncot láttam Oscar Piastrit.
Tovább haladva a éreztem hogy a telefonom rezzget gondolom hogy Danny lehetett ezért sietve sétáltam kifelé a Paddockból. Kifelé haladva nem kellet semmit le csipogtattni vagy még mutatni hanem simán csak átmeni kisebb kapu féleségnek. Ahogy nézztem körül és mai napon újra meglattam a sötét zöldben színben pompázó Aston Martint. Vezetője Redbull pot pilótája ült.
-Meddig nézzed az én kis kicsikémet? Lassan már rendesen féltékeny vagyok rá hogy ilyen sokáig nézzed.- mondta az Ausztriai pilóta.
-Bocs csak elbambultam-mondtam és megkerültem az autót és beültem az autóba.
-Vettem észre.
-És hová megyünk segített a Google barátott
-Igazából nem, mert meg akartalak várni hogy közösen válaszuk ki hogy hová akarunk menni.- mondta a mellettem ülő férfi, elővette a szebéből a telefonját és nem a Google nyitotta meg hanem az instagram oldalát. Tudom nem szép más telefonját meg nézzni, de mindenképpen kíváncsi vagyok hogy miért úgy tette ahogy mondta.
-Nem ugy volt hogy keressünk valamit a neten hogy hová megyünk?-kérdeztem rá kíváncsian
-De... csa-csak va-valamit meg akartam nézzni- dadogot össze vissza és szint tisztán szemembe hazudott. Nem szokott nekem hazudni vagy lehet már hazudott csak nem ilyen szembe tűnően. Miért nyitotta meg? Lehet valakivel beszélni akkart? Vagy valakinek az üzenetétt meg nézzni és válaszolni rá.
-Csaj van az ügyben?-kérdeztem rá nyíltan
-Mivan?-sokolodva nézzet rám ezek szerint igen csaj van az ügyben
-Akkor igen,- mosolyogtam rá győztesen hogy nekem van igazán
-Mi nem Hiede én nem beszélgetek lányokal- tagadot össze vissza
-Akkor fiúkkal? Vagy mindkettővel?- kérdeztem tőle izgatottan hogy még is kivel írogat és amúgy is mostanában vissza húzódott. Nem mintha mostanában olyan sokat találkoztunk meg beszéltünk de akkor is. FURA csupa nagy betükel.
-Nem Heide-fordult meg az ülésben mind a két kezét az egyik vállamra tettehogy csak is rá figyeljek- Amit most fogok mondani senkinek, de senkinek ne mond el.
-Kinek mondanám el? Nincsenek pletykás barátnőim akiknek ilyen pletyka kellene- mondtam a szemébe
-Jo mindegy,- mondta még mindig felém fordulva és a keze még mindig fogta a vállamat- És amit az előbb mondtál hogy beszélgetek valakivel. Igen beszélek valakivel. Vagy is egy lánnyal. Vagy is úgy mondanám hogy egy csodálatos, szép, okos lánnyal. -mondta rám nézve és közben a szeme mintha csillogna. Na igen körülbelül nekem is ilyen szemem volt amikor Leclerc drágasáról beszéltem az ano apának.
-Danny te szerelmes vagy- mondtam a fiúnak akki még mindig abban a pózban ült. Még a nézzésétől is fáj ez a ülés poz.
-Tudom Heide
-És akkor el mondom hogy mi a lány neve?
-Az még titok drága- boxolt bele a bal vállamba és vissza ült rendesen az ülésébe- Tudok amúgy egy jó vidámparkot itt valahol a közelben
-Eddig nem akartad elmondani?-akadtam ki teljesen
-De... csak idegesíteni akartalak hátha még unod a keresést, mert nem találsz semmi értelmeset erre felé ezért nem akkarsz elmeni. És így maradunk itt a box utcában. -mondta el az egész elméletet amit az előbb talált ki
-Még mindig fura vagy-nevettem ki a barátom hogy mennyire fura és lehet annak köszönhető hogy szerelmes.
Sziasztoook<33
Itt van az 5. Fejezett. Tudom most se időben de legalább kész van. Lehet ha így folytatom akkor hétfőnként lesznek kész. Na mindegy, köszönöm hogy ennyien követek és olvassátok❤
Tiktok:forma1_wattpad
Instagram:forma1_wattpad
STAI LEGGENDO
Felejts el! |NEM FOLYTATÓDIK|
FanfictionÚj év, új kezdetek, új autók. Heide Wolff vagyok igen Toto Wolf egyetlen lánya vagyis egyetlen gyereke vagyok. 4 évesen elhagyott minket az anyám vagy is megcsalta az apámat egy másik férfivel. Azóta élek apámmal Ausztráliában egy kisebb faluban, Ho...