Hoşgeldin,garip ama sevimli kurguma.Fikirlerini merak ediyorum,yorum yazabilirsin.Hadi hikayemize geçelim, oylarınızı bekliyorum.
#######Seni seviyorum########
Okuldan çıktıktan sonra eve doğru yürüyordum.Hâ bu arada ben Ayça,12.sınıf öğrencisiyim.Zamanı gelince size kendim hakkımda bilgiler veririm,evimiz okula uzaktı bu sebepten otobüse biniyorum.
Durakta otobüs bekliyordum,sonunda gelebildi.İçi dolu olsa bile otobüse binmek zorundayım çünkü dışarıda yağmur yağıyor.İnsanlar otobüse akın ettikten sonra bende zorla bine bildim.
Yer olmadığından ayakta beklemek zorundayım,teyzeler koltukları kapmış.Herkesin kolu, bacağı, ayağı birbirine değiyordu.O derece kalabalıktı,nefes almak bile güçtü.
Sabırla eve varmayı bekledim,bu sırada telefonumdan bildirim sesi geldi.Çantamdan zor bir şekilde telefonumu çıkarabildim,kolumu haraket ettirecek yer yoktu.
Kasılarak şifremi girdim ve gelen bildirime baktım.
0554*******;Hey, çıkıp gittin.Nerdesin?(16.48)
Ben;Ah, sıkış pıkış otobüste gidiyorum.Sen ne yapıyorsun?(16.49)
0554*******;Kızım dedim ya futbola gidiyorum diye,aklın nerde senin?😳 (16.49)
Ben;Ne ara dedin, unuttum galiba.Neyse eve gidince sana yazayımm(16.49)
0554*******;Tamam güzelim,eve gidince yaz.Bende formamı giyeyim,istersen fotosunu atabilirim.Hı?🤪 (16.50)
Ben;Olur,iyi topun peşinden koşmalar.Bys futbolcu❤️(16.50)
554*******;Emin ol senin peşinden koştuğum kadar kimsenin peşinden koşmadım.Görüşürüz futbolcunun sevgilisi🔥(16.50)
Yazdığına görüldü atıp çıktım, gördüğünüz gibi sevgilim Mustafa.Beş aydır sevgiliyiz,garip biri ama iyi çocuk.
Bu sırada evin oradaki durağa vardık bile,insanların çoğu ilk durakta inmişti bu sebepten çok kişi yoktu.Kendimi dışarı atarcasına otobüsten çıktım.
Havayı içime kocaman bir nefesle çektim, dışarısı yağmurlu olduğunda koşarak eve gittim.Evimiz apartmanın en üst katındaydı,Allah'tan asansör varda ona biniyoruz.
Yorulmuş bir şekilde asansöre bindim, asansörün aynasından kendime baktım.Sarımsı bir saçım vardı, gözlerim kahverengiydi.
Üstüm başım hep ıslanmıştı,hasta olmazsam iyidir.Asansör 7. Kata ulaşınca evimin olduğu kata geldim.
Kapıyı tıktıkladım,evde muhtemelen teyzem vardı.Annem ve babam işteydi,teyzem bizimle kaldığından evde o vardır.
Kardeşim Reyhan büyük ihtimalle dershanedeydi çünkü 8. Sınıf öğrencisi olduğundan. Aramızda üç yaş var,annem dayanamayıp benden sonra bide bunu yapmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgililer Karıştı
Teen FictionBaşları yarı texting* 0554*******;Gel bebeğim,sen bı yanıma gelsen kaç gündür görüşmüyoruz.😚(07.04) Ben;Daha dün okulda görüştük yaa,sen de herhalde beni her dakika yanında görmek istiyorsun??(07.04) 0554*******;Ne alâka kızım,iki gündür okula gelm...