📱8

31 1 1
                                    

^^Aralar bitmiştir,kavuştuk.Bundan sonra bölüm adları olacaktır.^^

-KARA ATLI PRENS-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-KARA ATLI PRENS-

Ertesi gün, geç uyuduğum için geç uyandım. Kafamda derin bir halsizlik hissi vardı. Dün Emre'nin attığı mesaj bunun tuzu biberiydi. Meraklanmıştım ama bunu bugün diyecekti.

Yatağımdan yorgunlukla kalktım, sabah sabah çalışan bir kafam yoktu. Mal gibiydim, esnedim. Yatağı düzeltmeden direkt banyoya geçtim. Banyo da kendime şöyle bir baktım, vayy anam... Göz altlarım maşallah davul çalıyordu. Kendime söve söve suyu açıp yüzüme çarptırdım. Soğuk suydu, kanım dondu.

Saçımı bağlayıp geri banyodan çıktım, bu sırada annemle karşılaştım. Ağzını tutarak karşımda duruyordu, iyi miydi?

"Anne ne oldu?" Dememe kalmadan beni kenara atıp banyoya girdi. Kapıyı arkamdan kapattı, benden zorlamadan odama gittim.

Bugün Emre ve Gülle buluşacaktım, dün ki mesaj aklımı karıştırmıştı. Reyhan aniden odama girdi, kapıyı kır bacım istersen.

"ABLAAA." Sabahın köründe niye bağırıyordu bu?

"Ne var zıkkım?" Benim kardeşimle olan ilişkim.

Kapıda durmayıp üstüne bir de yatağımın üstüne oturdu, daha toplamadım bile.

"Ne pis kızsın sen yaa,insan yatağını toplar." Daha yeni uyandım, banyoya gittim. Geldim olana bak.

"Bunu söylemeye mi geldin?" Ters ters yüzüne baktım,Allahım ne diye bu benim kardeşim olmuştu ki? Tövbe Hâşâ Allah'ın işine karısılmaz ama Reyhan cezam mıydı benim?

"Yoo,senden bir şey isteyecektim. Yapar mısınnn?" Cadılıktan çıkıp minnoş bir çocukmuş gibi uzatarak söylemişti. 'NAH' yaparım demek vardı ama diyemedim.

"Şaşırdık mı,hayır. Ne işi bee!" Yatağımdan kaldırıp yatağımı toplarken bir yandan da onunla uğraşıyordum.

"Ablişş bugün dışarı çıkmalıyım."

"Bana ne çık." Yatağımı toplayınca dağınık kıyafetlerimi dürmeye başladım.

"Bir dinle beni," demesiyle. "Dinliyorum." Aslında dinlemiyordum.

"Biriyle buluşmalıyım,bana yardım et." Sınav senesinde bizim hanımefendi Allah bilir kiminle buluşacaktı?

"Kiminle buluşacaksın?" Sorgulama başlamıştı.

Sevgililer KarıştıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin