New girl

69 6 0
                                    

Дните се нижеха.Аз бях попаднала в едно странно състояние,от което не можех да изляза.Решех ли да изляза си припомнях,че може да ги зърна и всеки жест,дори и минимален,щеше да ме натъжи още повече.Новата ми майка-Сара и баща-Джордън се тревожеха за мен.Чудеха се какво ми е.Един ден просто събрах смелост,за да изляза.Когато ми беше зле няколко момичета и едно момче-Грег дойдоха да ме посетят.Изглеждаше,че ги е грижа за мен,но доколко бе вярно не зная,защото в този егоистичен и лицемерен свят не всичко такова,каквото изглежда.Разходих се малко.Седнах в една пицария, хапнах парче пица и пийнах кола.Отнякъде някой извика името ми.
-Алисън!Как може да ядеш пица без мен?!И о боже какво ти е?Никога не си била толкова унила,освен когато скъса с първото си гадже!-това мисля,че беше Кийра.
-Просто лошо настроение.-отвърнах.Най-много мразех да обяснявам колко ми е зле и какво е станало,за да съм в такова състояние.
-Мен ли ще лъжеш!?Тази,с която си делеше ябълката си в детската градина?!
-Преувеличаваш!-отрекох аз,все още вторачила поглед някъде надалеч.
-Кой е?-наистина ме познаваше.
-Съседът ми Джак.-признах си.Дано не ме издаде.Тя се засмя,а после когато разбра,че съм сериозна се ококори.
-Ти винаги си го мразела!Той теб също!Опитахме се даже да изгорим къщата му,докато беше на купон.Той те раздели със Скот.Ти си полудяла!-повдигнах рамене.Какво трябваше да кажа...
-Какво ти е направил?Ще осигуря някой да му даде урок!-тя наистина се разпали толкова много,когато казах името на човека,който обожавах.
-Нищо не ми е сторил!Просто като го видях с някакво момиче...
-Хана?Те са заедно от съвсем малки.Да не си получила амнезия?-засмя се и си поръча портокалов сок.-Стигат ми толкова шегички за днес!А също и лошо настроение!Преобличаш се и отиваме на купон.Малко шот и ще си като нова!-убеди ме тя.Увери ме,че ще изкарам "very cool" и отидохме до нас.Облякох си къса черна рокля,изправих косата си,защото беше начупена,сложих си малко спирала.Поглеждайки в огледалото видях друго момиче,готово да води нов живот.

In another lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora