A találkozás!
Anzai szemszög: elindultunk a fúrgonnal az egyetem felé!
Ahogy körbe nézek az embereken , mindenki feszült! El tudom képzelni hisz nem minden napi
alkalom a mai..Anzai! Szólt felém jó barátom bár már testvéremnek tekintem!
Anzai: igen?
Johannes: Ma ki basszuk a vérszívók kibaszott belét!
Anzai: Az biztos! Szét akarok rúgni pár segget!
Mégis hogy a francba merészkedtek ilyen közel
A városhoz?Johannes: Faszom se tudja! De ma végük!!
Kezet fogtunk mint a legádázabb bajnokok és vártuk hogy végre az egyetemhez érjünk..
Vezető: Figyelem 5 perc és elérjük a helyszínt!
Mindenki legyen résen és felkészülve..****
Apa/főnök: Mindenki dugja be a hetszetét a fülébe figyelem meg érkeztünk.Anzai szemszög: meg áltunk a fúrgonnal , mindenki készenlétben állt. Figyelmesen ki száltunk a fúrgonbol és felvettük a pozíciónkat!
Főnök: mindenki foglalja el a helyét Anzai csapata behatolnak az épületbe!
7 - es Yoriku csapata elfoglalják a bejárati ajtót!5 - ös csapat Johannes kíséretével figyelik az embereket a tetőteren!
Mindenki induljon a helyére!!
( IGENIS )
Mondtuk.
Majd meg indultunk a kijelölt helyünkre
Anzai: Itt jelenleg minden tiszta!Johannes: a tetőteren is minden rendben!
Főnök: jolvan fiúk így tovább! Ne lankadjon a figyelmetek veszedelmes rafinált kis dögök ezek..
Yuki szemszög:
Be értünk a suliba , Yoshii - val elfoglalltuk az osztályteremben a helyünket.
Matek óra az első.Yoshii: Te Yuki meg írtad a be adandodat?
Yuki: Persze még jó! Miért te nem?
Yoshii: Hát ő tudod haha.....
Yuki: Jó jó ne is folytasd!
Elővettem a füzetem hogy Yoshii le tudja másolni
A be adandom. Igazán egy lusta alak , de én így szeretem!
Sokat köszönhetek neki. Miután megtudtam hogy a szüleim meghaltak , egyedül voltam a nagy vilagban. Se barátok , se családtagok...
Csak én és a nagy magányom!Segített talpra állni. Mindenben támogatott , ösztöndíjas tanulóként el tudtam/tudom magam tartani bizonyos szinten.
Bár még mindig nem emlékszem mi is történt velem hogy emlékezett ki esésem van! És azt sem tudom feldolgozni vagy el merengni azon ami a kötéseim alatt vannak. Ugyanis a bal karom és a jobb combom kötések fedik!
Minden cserekór egy rossz érzés fog el hogy vajon mi lehet ez ami egy örök életre meg csúfította a testem. És az arcom egy vágás Fedi. Remélem egyszer eljön az idő hogy minden emlékezetem vissza jön arról a napról hogy vajon miért vannak ezek rajtam...Gondolataim kizökkenéséből szirénák szakították félbe!
Kinéztem az ablakon , fekete fúrgonokat lattam rendőri szirénákkal , egy halom rendőr és Tekk vette körül szerény iskolánkat..Furcsa hisz nem történt semmi itt..vagy MÉGIS?
Hangos be mondon az igazgató szólal fel hogy mindenki nyugodjon le rutin ellenőrzés folyik épp..
Na persze! Egy halom rendőr a Tekk kíséretével
Megjelenik és ez rutin ellenőrzés!
Yoshii ilyedten rám pillant.. fél nem tudom miért én nem érzékelek semmilyen veszélyt. Kivéve egy
Igazán kellemes aromát ami nagyon halványan érzödik.
Hírtelen felindulásból elkezdtem követni az aromát amerről jön!
Kezemmel lenyomom az ajtó kilincsét , és meg hallom a howky toki hangjait a rendör csipogásokat! Ohh itt vannak a folyosón!
YOU ARE READING
Létezem?! Devil's Line
WerewolfMiért vagyok ITT? Miért LÉTEZEM? csak ez a kérdés szól a fejemben újra és újra. Vajon van értelme léteznem? Anzai és Yuki története. Ha kíváncsi vagy a folytatásra tarts velem! remélem tetszik ez a kis ízelítő Rövid. De próbálom mindennap vagy 2 nap...