Sajnálom!
Yuki szemszög:
Reggel a madarak csicsergése ébresztett!
Kellemesen tölt el az énekük , szombat reggel 8:00 óra van!
Ki mászok az ágyamból elindulok a fürdőbe és rendbe szedem magam! Miután elvégeztem a dolgom , a szekrényem felé vettem az irányt felöltöztem! És elindultam a konyhába főztem magamnak egy kávét , amig vártam a kávéra addig rá lestem a telefonomra hatha írt valaki. Yoshii írt hogy ma el megy randizni.. Egy mosoly jelent meg az arcomon örültem neki hogy valami alakulóban van neki.. Megérdemli a boldogságot!Megittam a kávém , és hallottam a duda szót kívülről. Ez Anzai lesz fel kaptam a kabátom a cipőm és ki indultam .. Anzai a kocsija melett állt neki támaszkodva és várt hogy odaérjek..
Megölelt! Olyan jó a közelsége!Anzai: Indulhatunk?
Yuki: Igen indulhatunk!
Yuki szemszög:
Beszáltunk a kocsiba és elindultunk!
Ahogy elindultunk egyikönk sem szólalt meg , csend volt! De nem az a kínos csend ez ..ez nyugtató.! Távól a világ zajától csak én és ( Ő ) a mindennapi zaj ami körül vesz most eltünt!Hiányoztál - szólalt meg Anzai mellettem!
Oda kaptam a fejem rá hísz igen meglepődtem!
T - te is ne - kem { dadogok mint egy hülye , hisz nagyon hiányzott minden egyes nap minden egyes percben }
Anzai szemszög
Épp apámmal beszéltem , amikor rá néztem az óramra idő vólt mennem kell Yuki - ért!
Elköszöntem apámtól és elindultam a kocsimhoz.
**********Amikor elértem Yuki utcájába eléggé meglepődtem veszélyes helyen lakik. Csak úgy nyüzsögnek az Alfák és béták! Leppukkant telep , ideje volt hogy vissza tértem Koreából.. Jobban oda kell figyelnem Yukira!
Mint mondtam különleges személy számomra!Amint elértem Yuki házát dudálni kezdtem. Kiszáltam az autoból és vettem volna elő egy szál cigit de Yuki épp ekkor lépett ki az ajtón.
Megöleltem és beszáltunk a kocsiba. Elindultunk , egyikőnk se szólalt meg.
Valamilyen oknál fogva kicsúszott a számon amire gondoltamHIÁNYOZTÁL!
Ekkor láttam hogy Yuki arcán pír jelent meg!
Yuki: T - te is ne - kem.
Dadogott olyan édes mint az illata , mindig feltüzel akárhányszór megérzem.
Fél szemmel végignézek rajta a selymes bőre a vékony csinos testalkata a gyönyörű arca a hivogató édes ajkai olyan sokszór elképzeltem ahogy megízlelem finom párnácskáit , de nem tehetem. Nem tudom ő mit gondol rólam vajon ő is érez valamit irantam? Vajon ő is érzi hogy egyfajta kötelék van köztünk?
Látom ahogy idegesen tördeli pici ujjait
Egy halk kuncogasba kezdek.Yuki: A - Anzai hova megyünk?
Anzai: Nyugalom mindjárt meg tudod
Yuki: És szóval , hm .....
Anzai: Igen?
Yuki: Nem semmi elfelejtettem!
Yuki szemszög:
Mégis hogy kezdjem el meg kérdezni? Anzai van barátnőd? Esetleg barátod? Gondolom magamban. Hülye gondolatok mégis mire gondolok én! Hülye , hülye!!!
Anzai: Mond nyugodtan hallgatlak.
Arcán egy halvány mosolyt láttam.
Yuki: Hm.....Hmmm.... Nagy levegő! VAN BARÁTNŐD? Kiabálva jött ki belölem. Mas hogy nem tudtam volna meg kérdezni..
YOU ARE READING
Létezem?! Devil's Line
WerewolfMiért vagyok ITT? Miért LÉTEZEM? csak ez a kérdés szól a fejemben újra és újra. Vajon van értelme léteznem? Anzai és Yuki története. Ha kíváncsi vagy a folytatásra tarts velem! remélem tetszik ez a kis ízelítő Rövid. De próbálom mindennap vagy 2 nap...