Akarlak!
Yuki szemszög:
Reggel van! Érzem Anzai finom illatát ami be teríti az egész szobát keveredve az enyémmel!
Még alszik. Olyan furán érzem magam fáj a hasam! Ki szállok az ágyból óvatosan hogy Anzait ne ébresszem fel....Elindulok a mosdóba , bele nézek a tükörbe. Kicsit piros az arcom lehet beteg leszek.
Ma nem megyek sehova , jobb ha ki pihenem!
Elintéztem a dolgom.
És ki mentem a fürdőből! Anzai már ébren van kint van a teraszon , biztos cigizik.. inkább nem megyek ki nem nagyon szeretem a szagát!
Ki megyek a konyhába össze ütök valami reggelit!Anzai szemszög:
Mikor fel ébredtem Yuki nem volt mellettem , biztos a fürdőbe ment idáig elérzem az illatát! Most mintha erősebb lenne.
Ki megyek a teraszra cigizni! Ahh... Mi a fasz!!!
Nagyon erős Yuki illata. Eddig még nem volt ilyen intenzív. Bassza meg! A farkam kemény lett!
Nem merek megfordúlni , Yuki megláthatja! Nem sülne valami jól ki. Remélem nem pont most van heat-je picsába! Gondolatomból a telefonom csörgése zökkentet ki.
-Anzai tessék!~Johannes: Gyere be van egy kis elintézni való!
-Jó megyek! Te pedig hivd ide valami béta kutyád!
Yukinak lehet Heat-je van. El kell tünnöm innen!~Johannes: Biztos el akarsz onnan jönni? Én a helyedben ott maradnék! Elég sok alfa van azon a környéken. Ilyenkor nem lenne jo ha el mennél melőlle.
- Picsába! Bassza meg most mit csináljak?
~Johannes: Küldöm az orvosod. Egyszer ennek is be kell következzen....
- Eszednél vagy? Megölhetem!
~Johannes: Akkor inkább szenvezteted?
Ott lesz az orvos , tudod hogy figyelik a pulzusod a reakcioid. Nem lesz semmi baj.-Nem!
~Johannes: 1 óra és ott lesznek!
Őt is nézd ne csak a kibaszott önzőséged.. Hülye gyerek.-Le tette!? Fasz fej. Mi a fasznak küldi ide azt az orvost! Nem csinálhatom Yukival. Bántani fogom.
Yuki szemszög:
Elkészültem a reggelivel. Jobb ha behívom Anzait biztos elég hideg van kint!
-Anzai , gyere be kész a reggeli. Nem válaszól..
Anzai mi a baj? Lépnék ki a teraszra de rám szól.Anzai: Ne gyere ki!
-Mi? Miért?
Anzai: Tüzelsz.
-Tüzelek? Mi a... Nevetek fel de hírtelen erős görcs fájdalom nyilal az alhasamba. Ahh.. esek össze!
Anzai oda ugrik hozzám..Anzai: Jól vagy?
-Ahhh... Haaa...lihegek.. A-Anzai nem érzem jól magam. Mi van velem? Haaa
Anzai: Tényleg nem tudod? Heat- omegáknál van. Ilyenkor vagytok a termékeny időszakotokban.
- Thermékheny? Mondom lihegve..
A-Anzai! Bújok nyakhajlatába!Anzai: Hé , hé , ez nem jó ötlet! Y-Yukih....
-Megcsókólt. Ahh nyögök a szájába.. Olyan finomh..olyan lágyan és édesen csókól , olyan régóta vágyom rád mondon neki. Anzai rám pillant mélyen belenéz szemeimbe. A szemei , vörösen pompáznak! A-Anzai a szemedh. Hírtelen újra el kezd görcsölni a hasam! Anzai fel kap menyasszony pózba és le tesz az ágyamra.
Hírtelen felém tórnyosűl. És a nyakam veti célba , a-ahh nyögök az érzésre amit Anzai nyújt a bőrömön az Ajkaival. ⬇️
ESTÁS LEYENDO
Létezem?! Devil's Line
Hombres LoboMiért vagyok ITT? Miért LÉTEZEM? csak ez a kérdés szól a fejemben újra és újra. Vajon van értelme léteznem? Anzai és Yuki története. Ha kíváncsi vagy a folytatásra tarts velem! remélem tetszik ez a kis ízelítő Rövid. De próbálom mindennap vagy 2 nap...