Średniego wzrostu szczupła o idealnej figurze z blond włosami oraz swoimi cudownymi zielonymi oczami Nelly, posiadała wiele umiejętności od grania na gitarze po malarstwo.
Pochodziła z dużej rodziny muzyków dlatego na wielu instrumentach potrafiła grać, uwielbiała muzykę.Pewnego poranka obudziły ją jaskrawe promienie słońca oraz melodia skrzypiec matki. Dziewczyna otarła swe oczy i wstała by odsłonić zasłony. Po wpuszczeniu pełnego światła do pokoju Nelly, wygrzewając swą twarz w blasku z przymrużonymi powiekami wsłuchiwała się w melodię tworzoną skrzypcami. Jej styl nie pasował do reszty rodziny, ona wolała punk, rock i pop, oni zaś klasyk. Z zamyślenia wyrwał ją dzwonek telefonu.
-Cześć Nel, co dziś porabiasz?-Zapytała Mia. Przyjaciółka Nelly, zabawna szatynka o urozmaiconym stylu.
-Hej, zastanawiałam się nad pójściem do parku poświczyć grę
-mogę iśc z tobą. To nie pytanie lecz stwierdzenie. Poźniej pójdziemy na lody ja stawiam. Za pół godziny na dole czekam.-Mia powiedziała po czym się rozłączyła.
Nelly zachichotała i podeszła do szafy. Wiosenna pogoda dopisywała więc postanowiła na szarego topa na ramiączkach i krótkie szerokie spodenki do kolan. Jej falowane do pasa włosy rozpuściła.
Zrobiła bardzo delikatny makijaż i wyszła z pokrowcem do gitary i małą siatkowaną torbą na ramię z notesem. Dziewczyna przekraczając próg drzwi zabrała swoją deskorolkę, przyjaciółki kochały jazdę na nich.Wtem zakręciło jej się w głowie-muszę coś zjeść..
▪︎◆▪︎
-Nel, zapomniałam się czegoś zapytać.-rzekła szatynka.
-o co chodzi?-Zapytała nieśmiało.
-Mam bilety na koncert Tokio Hotel... iiii-przeciągała.-poszłabyś ze mną? Wiem że nie lubisz takich miejsc ale proszę cię jesteśmy przyjaciółkami.-powiedziała błagalnie.
-Jeśli naprawde ci na tym tak zależy to mogę już iść.-powiedziała.-Ale co to ten Tokio Hotel?
-Mówiłam ci, najlepszy zespół ever--powiedziała szczęśliwie.-Tak mnie słuchasz.-dogryzła przyjaciółce.
-Oj przepraszam.
-Muszę już iść jakby coś to wyślę ci bilet pocztą tam będą informacje: gdzie i kiedy. Papa kochana.-żegnała sie odchodząc.
-Papa.-pożegnały się
~•°▪︎★▪︎°•~
To pierwszy rozdział mam nadzieje że wam się spodoba♥︎
CZYTASZ
My Star |T.K.
Romance~•°▪︎★▪︎°•~ Nelly Bland- 17-letnia licealistka pochodząca z polski, mająca angielskie nazwisko i mieszkająca w Niemczech, poznaje gitarzystę Tokio Hotel Toma Kaulitza ich relacja się rozwije? ~°•▪︎★▪︎•°~ 18+(mogą być wyzwiska) mam nadzieje że zachęc...