Sobota 12.11.2022
18.48Dziś stało się coś.. Ciekawego? Nie wiem.
Dostałam wiadomość do nieznanego numeru a jak się później okazało był to chłopak jakiejś zaginionej dziewczyny. Nazywa się Thomas.
Zrobił grupę i dodał też inne osoby.
Jedna z nich oskarżyła mnie nawet o porwanie tej dziewczyny.
To jej młodsza siostra. Nazywa się Lilly.
Już wiem, że się z nią nie polubię.Cóż.. Zgodziłam się im pomóc w poszukiwaniach. Nawet nie wiem dlaczego.
Mam nadzieję, że nie zrobię sobie tym żadnych problemów.
Thomas mnie wprowadził w to wszystko a potem dostałam dziwną wiadomość.. W sumie nawet wiadomości bo czytałam prywatny czat dwójki z tych osób.
I wtedy znowu ktoś do mnie napisał. Ktoś dziwny.Zadzwonił do mnie mówiąc, że jego tożsamość nie ma znaczenia i, że to wszystko ma pozostać między nami. Nikt z grupy nie może się dowiedzieć, że mam z nim kontakt. Dał mi dostęp do chmury tej zaginionej dziewczyny a ja musze ją rozszyfrowywać. Jakbym wiedziała jak to się robi! Ale jakoś sobie poradzę. Muszę.
Ten "ktoś" jest hakerem.
Jest super podejrzany i wiem, że nie powinnam mu ufać ale intuicja podpowiada mi, że on chce tylko pomóc.
Teraz muszę odpocząć po takiej ilości nowych rzeczy.
To co się stało jest trochę niepokojące.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej kochani!
Jak widzicie zawiesiłam książkę o Duskwood ale obiecałam wam coś lekkiego żebyście się nie nudzili. Więc tak oto powstaje książka z notatkami Mc podczas sprawy w duskwood. Mam nadzieję, że się wam spodoba.
Do następnego, buziaki<33
CZYTASZ
MC Notes
FanficWidziałam kiedyś coś takiego z notatkami Jake'a więc postanowiłam zrobić coś podobnego😋❤️