İki baş belam sayesinde yazdığım bir hikaye...
💜
Emre Mor...
Emre: Evleniyormuşsun, bilmiyor muyum?
Emre: Özlemiyormuşsun beni, duymuyor muyum?
Emre: Neden yaptın bunu bize?
Emre: Hak etmemiştik.
Gözlerimden bir damla yaş süzülürken, görüldü olan mesajlarıma cevap vermesini bekledim. Gelen mesajla göz yaşlarımı kuruladım.
Esma: Nereden öğrendin?
Emre: Sence tek sorun bu mu Esma?
Emre: Evleniyorsun kızım, elin adamıyla evleniyorsun. Sence önemli olan nereden öğrendiğim mi?
Esma: Evet.
Emre: Esma, bebeğim dalga mı geçiyorsun? Beni terk edeli daha bir hafta oldu.
Esma: Sana başka biri var demiştim Emre.
Emre: Bende sana bu yalana inanmadığımı söyledim.
Esma: Yalan değil, başka biri var ve ben evleniyorum.
"İyi halt yiyorsun." sinirle konustuğumda yanımdaki Ferdi ve Alioski sessizleşti.
Ferdi, çenemden tutup başımı kaldırdı "Ne oluyor oğlum?" Sinirle bir nefes verdim, "Ne olacak, hanımefendi 'evleniyorum' diyor."
Ferdi, "Belki gerçekten d-" sözünü kestim, "Gerçek falan değil oğlum değil. Lan ben sevdiğim kadını bilmiyor muyum? Beni deli gibi seven kadını bilmiyor muyum?" gözlerimden yaşlar akarken soluklandım ilan etmek istercesine yüzlerine baktım, "Başka bir şey var. Son iki haftada Esma'yı üzen ve buna iten bir şeyler var."
Alioski, "Olsa Ravza bana derdi abi." dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım, "Ravza, Esma'nın en yakın arkadaşı ondan habersiz hiç bir şey demezdi." dediğimde Alioski dudaklarını büzüp omuz silkti, "Ben de sevgilisiyim, benden bir şey gizlemez."
Kafamı olumsuz anlamda salladım, "Gizliyorlar, bir şey var ve bizden gizliyorlar." Ferdi araya girdi, "Ailesi seni pek sevmiyordu bu yüzden olabilir mi?"
Yutkundum, "Esma, 'Ailemin sevmesi önemli değil önemli olan benim sevmem.' demişti." Ferdi mırıldandı, "Demek ki artık önemliymiş." Alioski, Ferdi'yi sertçe dürttüğünde Ferdi boğazını temizledi.
Onları bir kenara bırakıp Esma'nın galerimdeki son fotoğrafını açtım.
İsminin anlamı gibi etkileyiciydi. Çok güzeldi.
Yeşil gözleri, sarı saçları, güzel yüz hatlarıyla benim için en güzeli en etkileyicisi o'ydu.
Gözlerim özlemle dolarken kendi kendime fotoğrafa bakarken mırıldandım, "Beni hâlâ seviyorsun biliyorum. Bu işte başka bir iş var, sen beni bırakmazsın be güzelim."
Mesaj bölümüne girdim.
Emre: Ne olursa olsun ne bu işin sonunu ne de seni bırakacağım Esma.
Emre: Çünkü biliyorum, hissediyorum kalbinde hâlâ benim aşkım var.
💜
Nasıl buldunuz, devamı gelsin mii?
25.05.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tu me manques | Emre Mor✓
FanfictionFransızca'da tam olarak "seni özledim" diyemezsin. "Tu me manques" dersin ki bu "sen ben de eksiksin." demektir yani özlemek eksilmektir. 25.05.2023