Summary:
Stiles je na schůzce, když dostane od svého manžela poněkud nevhodné textové zprávy.
Work text:
Stiles seděl u kulatého stolu se zbytkem svých kolegů a poslouchal někoho, jehož jméno se neobtěžoval zjišťovat, jak předkládá nový nápad pro společnost. Rukou měl podepřenou hlavu, aby mu nespadla na stůl, zatímco se mu zavíraly oči.
Vibrace na stehně způsobily, že sebou mladík trhl a udeřil kolenem o spodní stranu stolu.
Vytáhl si telefon z kapsy, aby si mohl přečíst zprávu, která mu svítila na displeji.
"Ahoj baby, nemůžu na tebe přestat myslet..." -Derek
Malý úsměv se objevit na Stilesových rtech, když si přečetl zprávu od svého manžela.
"Ale opravdu? A na co přesně myslíš?"
Ve stejné sekundě mu přišla další zpráva.
"Na to jak zasouváš svůj velký penis do mé úzké díry."
Jeho dech se zastavil, více se na židli narovnal a napsal rychlou odpověď,
"Takové věci mi nemůžeš teď psát. Jsem na schůzi."
Stiles opravdu doufal, že mu jeho nadržený manžel přestane posílat tyhle zprávy, dokud neskončí schůze. Opravdu nechtěl, aby ho jeho kolegové viděli se stojákem.
"Chci, abys mě uhnul o ten stůl a tvrdě mě ošukal, zatímco se budou všichni okolo dívat."
"Jsem kvůli tobě tak tvrdý baby."
"Byl jsem hrozně moc zlobivý. Myslím, že potřebuju potrestat."
Stiles polkl nad zprávou, kterou mu Derek poslal a ucítil, jak mu jeho penis v kalhotách ještě vice ztvrdl. Odkašlal si, zastrčil telefon zpátky do kapsy kalhot a znovu se soustředil na schůzku.
Jak čas pomalu plynul, jeho telefon zavibroval na znamení, že mu přišly další zprávy. Začal klepat nohou a snažil se, si nastavit svůj penis tak aby bylo méně známo, že mu stojí.
Když už měl konečně možnost, opustil místnost, Stiles se rychle přesunul na toalety, kde za sebou zamkl dveře. Vytáhl z kapsy telefon a vytočil Derekovo číslo.
"Ahoj baby." Ozval se Derekův nadržený hlas z mikrofonu telefonu.
Stiles si rozepnul kalhoty a snažil se osvobodit svůj tvrdý penis, zatímco mluvil do telefonu,
"Ty jsi velice zlobivý chlapec, víš to že? Posílat mi takové zprávy, prosit mě o to abych tě ošukal jako děvku, která jsi."
Stiles pohyboval rukou okolo penisu, když mu k uším dolehly Derekovy vzdychy. Opřel se hlavou dozadu o zeď a zavřel oči představující si svého manžela, jak leží na jejich posteli s penisem v ruce a přiráží jedním z dild do své dírky v rychlém tempu.
"Potřebuju tě. Tak moc potřebuji tvůj penis. Tvoje péro zaplní mou díru tak zkurveně dobře. Miluju, když na tobě můžu jezdit." Derek zamumlal přes reproduktor telefonu. V pozadí byl slyšet zvuk kůže na kůži.
Oba muži vzdychli a sténali do telefonu, když společně třeli své penisy a poslouchali dech toho druhého.
"Oh baby za chvíli se udělám." Varoval ho Stiles."Mhmm, miluju, když se mi uděláš do pusy. Chutnáš tak sladce ale ještě lepší je když vidím tvoji mrdku vytékat z mojí díry"
Stiles hlasitě zavzdychal nad představou jeho vlastních spermií vytékajících z Derekovy plné díry a stékajících na jeho stehna.
S posledním obrazem, který se mu objevil v mysli, se Stiles s přiškrceným zasténáním udělal. Přes telefon uslyšel Derekovo vlastní sténavé vyvrcholení.
"Uvidíme se doma," zaflirtoval Derek, "Miluju tě."
Stiles odtáhl telefon od ucha, když Derek zavěsil a usmál se, než si umyl ruku a vrátil se do práce.