13. Riding the Cowboy

331 12 3
                                    

Představte si že Beacon Hills je v Texasu, nebo tak něco. <3

Pro středoškolského učitele to byl dlouhý den, všichni chodili kolem a mluvili o nové skupině mafiánů, která se objevila v Beacon Hills. Byl více než frustrovaný, protože místo toho, aby dělali svou práci a věnovali pozornost svému učiteli, jeho studenti se více soustředili na to, aby zjistili, kdo je zapleten s alfa bandity. Místo toho, aby se snažili upoutat jejich pozornost se Stiles zhroutil ke svému stolu, oznámkoval písemky a čekal na poslední zvonění.

Stiles si s úlevou povzdechl, když zazvonil zvonek a hlasití teenageři opustili jeho učebnu a nechali ho konečně v tichosti. Na chvíli zavřel oči a jeho tělo se na okamžik uvolnilo, než je znovu otevřel, když se ke dveřím učebny přiblížil zvuk bot. Jeho tělo se napjalo, když zíral na dveře, nevěděl, kdo bude za nimi. Vzhledem k tomu, že žádný z ostatních učitelů za ním nikdy nepřišel a nemluvil s ním tak byl trochu nervózní kdo to je.

Kroky se zastavily přede dveřmi a klika se otočila, čímž se dveře pomalu otevřely. „Haló?" Do místnosti promluvil drsný hlas.

„Ehm, h-ahoj?"

Dveře se otevřely a odhalily muže, který promluvil.

„Do prdele," vyhrkl Stiles, když si prohlédl muže před sebou. Očima si prohlížel, jak mu modré džíny přiléhají k nohám na těch správných místech, jak je košile, která je v nich zastrčená, napůl rozepnutá a jak se muž tváří. Stilesovu pozornost upoutala především mužova tvář, způsob, jakým měl čelist pokrytou černým upraveným strništěm, husté obočí a oči, ve kterých se Stiles topil, čím víc do nich hleděl.

Stiles se probral z omámení, vstal ze židle a natáhl k muži ruku. „Chci říct, ahoj. Já jsem Stiles Stilinski."

Kovboj potřásl Stilesovi rukou a očima si prohlížel tělo pokryté oblekem. „Já jsem Derek Hale. Vy jste syn šerifa Stilinského?" zeptal se nevěřícně.

Stiles na něj kývl, lehce se usmál a vyhrnul si rukávy. „Už to tak bude."

„Když jsem tě viděl naposledy, byl jsi hubený kluk na střední škole. A teď se podívej na sebe." Derek se kousl do spodního rtu a představoval si, jak by ohnul Stilese přes jeho pracovní stůl.

Mladý učitel si všiml, jak se na něj Derek dívá a zavrtěl se na svém místě, začalo být mu na určitých místech těla dost horko.

„Jo, vyrostl jsem."

Derek souhlasně zabručel nad jeho prohlášením a uvelebil se na Stilesově židli. „Nikdy jsem si nemyslel, že se do tohoto města vrátím,"

„Jo? Tak proč jsi to udělal?" Stiles vyskočil na svůj stůl a posadil se na jeho okraj.

„Hledám smečku mafiánů,"

Stiles si povzdychl a při zmínce o banditech hodil hlavou dozadu a protočil oči. „Jsem tak unavený z toho, že o nich pořád slyším,"

Ale Stilesova slova byla k ničemu. Derek už ho vůbec neposlouchal, jeho oči se místo toho soustředily na způsob, jakým se pohyboval Stilesův ohryzek. Vstal ze židle, aby udělal jeden krok a tak se dostal dokonale mezi Stilesovy nohy.

Mladší z těch dvou prudce se prudce narovnal v zádech, když ucítil Dereka mezi nohama a otevřel ústa, aby se ho zeptal, co dělá, ale než stačil něco říct, Derek měl ruku v jeho vlasech a nakláněl hlavu blíž k němu. Rty se mu brzy přitiskly ke krku a Stiles místo slov vydával pouze tiché zasténání.

„Chtěl jsem to udělat tak dlouho, ale tobě bylo teprve sedmnáct a hlavě jsi byl synem mého šéfa. Ale teď, když tě vidím už dospělého a v tomhle zasraně sexy obleku," blábolil Derek a přejel rty přes Stilesův krk.

„No, tak teď mě máš." Jakmile slova opustila jeho ústa, Derek je zakryl svými a vtlačil jazyk dovnitř tepla.

Jazyky se jim zapletly do sebe, ruce potulovaly po těle a ztrácely se jeden v druhém. Oba muži pracovali na svlékání oděvu toho druhého, aniž by přerušili vášnivý polibek. Když byli oba úplně nazí, Derek zvedl Stilese ze stolu a posadil se zpět do křesla se Stilesem na klíně. Derek přerušil jejich polibek a zíral na mladšího muže tak upřeně až se Stiles začal celý začervenal.

Stiles, nervózní z toho, že na něj jeho společník zírá, vzal věci do svých rukou. Škádlivě pohnul svými boky do Derekových a zadržel sténání, když se jejich tvrdé penisy třely o sebe. Kovboj chytil Stilese kolem pasu, držel ho těsně u těla a hladil ho vzadu na hlavě, když spojil jejich rty k sobě a pohnul svými boky oproti Stilesovým. Jejich zvuky se ztrácely v dechberoucím polibku, který sdíleli.

„Dereku," Stiles mu zakňučel jméno do úst, to bylo přesně to, co Derek potřeboval, aby to se Stilesem posunul dál. Vložil dva své prsty do Stilesových úst a sledoval, jak je líže a cucá jak lízátko, byl si jist, že je to ta nejvíc zvrácená věc, kterou Stiles jakožto učitel kdy dělal. Vlhké prsty vytáhl a obkroužil s nimi úzkou díru sténajícího muže na svém klíně. Pomalu začal vsouvat jeden prst do tepající díry, po chvíli přidal i druhý. Pozoroval jak se mu Stiles kroutí na klíně a ani si neuvědomuje, že svými stehny tře Derekův penis.

„Jste připravený projet se na kovbojovy, pane učiteli?" Provokoval ho Derek zatímco se Stiles nadzvedl aby si přiložil špičku Derekovu špičku mezi půlky a začal na ni dosedat. Derek ho chytil za boky a stáhl si ho až na kořen svého penisu. Stiles vykřikl a z očí mu vytryskly slzy, které úderek hned slíbal.

Stiles se začal na Derekovi pomalu pohybovat a postupně zrychloval, Derek ho držel za zadek a nechával ho jezdit na svém penisu.

„Dereku, já už budu." Červenal se, protože mu přišlo hrozně blbé mu to říkal, ale Derek nevypadal nijak naštvaně nebo rozzlobeně.

Přirazil si Stilese až ke kořenu a chytl ho za jeho tvrdý penis, stačilo pár pohybů Derekovy ruku a Stiles se mu udělal na hruď. Měl hroznou potřebu udělat Dereka, a proto si hned klekl před židli a začal kouřit Derekův penis. Podíval se mu přímo do očí, stáhl tváře a snažil se pojmout co nejvíc. Derek nahlas zavzdychal a udělal se Stilesovy do pusy.

„Nechceš zajít na večeři?" Zeptal se Derek, když už se očistili a oblékli.

„Já myslel, že tu máš případ, kovboji" Usmál se Stiles a nechal se od Dereka políbit.

„Ten může počkat"

Sterek smutKde žijí příběhy. Začni objevovat