Stiles cítil, jak se matrace, na které ležel v pokoji pro hosty, v Derekově domě po tom co celá smečka dlouho do noci probírala plán na to jak se vypořádat s další vlkodlačí situací v jejich městě, prohnula, když zamrkal a pomalu otevřel oči. Derek si ho jednou rukou otočil na sebe, přitáhl si ho na hruď a vtiskl polibek na místo pod uchem, které mu vždy zatajilo dech.
"Dereku? Co tu děláš?" zamumlal rozespalým hlasem.
Jakmile se Stilesovi podařilo otevřít víčka očí, odhadl, že je ještě v časných ranních hodinách, protože měsíc stále svítí skrz průsvitné závěsy.
„Musel jsem za tebou přijít, zlato. Nenávidím, že to musíme skrývat," vysvětlil Derek a na minutu ho stiskl, než mu dal ruku na bradu a naklonil obličej k jeho.
Stiles se neobtěžoval protestovat, když ho Derek políbil, ani jeden z nich se nezajímal o ranní dech. Nebyli schopni se navzájem moc líbat, museli před Stilesovým nejlepším kamarádem, Scootem skrývat vztah, který spolu měli. Scoot byl až moc ochranářský ohledně Stilese a tak si nebyli jisti jak by vzal to, že spolu chodí.
Ten polibek byl úžasný, vždy byl, ale přesto vzrušující. "Miluji tě," zašeptal Stiles do vzduchu a odtrhl se od polibku.
"Taky tě miluji," Derek projel prsty Stilesovými hnědými kadeřemi, když mu rty začal sjíždět po krku dolů. Stiles si šťastně pobrukoval při polibcích, které mu zůstaly na šíji, a Derek jemně natlačil své boky k těm Stilesovýým.
Derek pokračoval ve stopě polibků, dokud se nedostal až k lemu Stilesových kalhot pyžama, zahákl za ně palce a pomalu je stahoval dolů po bocích. Podíval se přes své řasy a uviděl zorničky svého přítele zvětčené chtíčem bez stopy čokoládově hnědé, do které se zamiloval.
Potřel si prsty malým balíčkem lubrikantu, který s sebou přinesl, škádlivě přejel ukazováčkem po růžové díře, než jej zatlačil po kloub hluboko. Stiles při vniknutí vzdych, obličej mírně skrčil v nepohodlí. Derek pomalu pohyboval prstem, nechal Stilesovu tvář, aby se uvolnila do jedné z rozkoší, než vytáhl prst a zasunul další.
Stiles sevřel prostěradlo, kousl se do rtu, aby udržel zvuky rozkoše, a neriskoval, že Scotta probudí, pohnul boky, aby se setkal s tlakem prstů, které právě šukaly do jeho díry. "D-Der, prosím."
Derek pomalu vyndal prsty, otřel je o prostěradlo, než použil poslední kousek lubrikantu, aby si ho rozetřel na zanedbaný penis. Rukou uchopil jeho kořen, rozevřel Stilesovy nohy dále od sebe a navedl špičku svého ptáka do již roztažené díry.
Oba muži zasténali, když se starší muž konečně protlačil přes okraj svalů a jeho boky přirazili do Stilesova bledého pozadí. "Vždy jsi tak těsný," zasténal Derek a využil všechnu sílu, kterou v sobě měl, aby jen přirážel do těsného tepla, které obklopovalo jeho penis.
"Der, prosím" zakňučel Stiles a přirazil boky.
Derek prohrál svůj vnitřní boj, stiskl chlapcovy boky dostatečně silně, aby zanechal modřiny velikosti prstu, a vytáhl se téměř úplně ven; nechal v něm jen špičku, než do něj hrubě přirazil. Ze Stilesových úst vyšel udýchaný sten a jeho tupé nehty se zaryly do masa Derekových ramen. "Do prdele."
Derek byl neúprosný, když chlapec ležel pod ním, zvuk plácajících se těl o sebe, spolu s jejich tlumenými zvuky rozkoše, naplňovaly vzduch kolem nich. S chtíčem sledoval, jak se Stilesova záda prohnula z matrace a klouby na rukou zbělaly tam, kde byly zapletené do prostěradla, jak mu penis narazil do prostaty.
Na čele se jim tvořily krůpěje potu, jejich chtíčem naplněné oči se zavrtávaly do očí toho druhého, sevřel se jim žaludek a šířilo se jimi teplo. Stilesovy nohy se začaly třást, sténání vycházelo nevyzpytatelněji. " Sakra jsem blízko, Der."
Chtěl vidět Stilese, jak je úplně vyřízený, přejel palcem přes štěrbinu jeho penisu. Tím jediným dotykem Stiles vyšvihl boky nahoru, když se mu na břicho rozlily bílé pruhy jeho vlastního sperma. Derek srazil jejich ústa k sobě, ztlumil výkřik, který vyšel od jeho milence, a udělal další tři přírazy, než se udělal do Stilesovy zneužité dry.
Zhroutil se vedle svého přítele, poté, co pomalu vytáhl svůj měknoucí penis z otvoru, ze kterého teď vytékalo sperma, objal chlapce pažemi a přitáhl si ho do hrudi. "Miluji tě,"
Stiles se usmál a otevřel ústa, aby odpověděl, když ho vyrušilo zaklepání na dveře. Panicky se mu rozšířili oči, plácl Dereka rukou přes ústa, i když nevydával žádný zvuk.
"J-ano?"
"Stilesi?" Za dveřmi se ozval Scottův hlas. "Je všechno v pořádku? Myslel jsem, že jsem tě slyšel křičet."
Derek se jemně zakousl zuby do Stilesovy dlaně, když se snažil potlačit smích. Stilesův obličejem zrudlým rozpaky se podíval směrem na svého kamaráda.
"Jo, jen noční můra," zaskřehotal.
Zdálo se, že Scott uvěřil jeho lži, když slyšeli, jak se jeho nohy odšoupaly ode dveří, a poslouchali, jak se znovu zavírají dveře Scootovy vlastní ložnice. „To bylo těsné. A taky tě miluju,"
Derek se na svého chlapce rozzářil a přitáhl si ho zpět k polibku.