Summary:
Stiles způsobuje novému učiteli problémy.
Work Text:
"Pane Stilinski, mohl byste tu chvíli zůstat?" Frustrace, kterou byl protkán hlas jeho učitele, způsobila, že se Stiles ušklíbl, než se otočil čelem k muži, který s ním mluvil.
"Ano, pane učiteli?" Kousl se do spodního rtu, když stál před svým učitelem.
Pan Hale zíral na teenagera, který stál před ním se spodním rtem mezi zuby a přejížděl očima nahoru a dolů po jeho těle. Mladší muž ho trápil po celou dobu, co učil angličtinu, a měl dost jeho dovádění. Nenáviděl, že se mu chlapec teď snaží věnovat ten nevinný pohled, jako by nevěděl, co mu tím způsobuje. Natáhl ruku, pevně sevřel Stilesovo předloktí a přitáhl si ho blíž k tělu.
"Způsobil jsi mi docela dost problémů Stilesi" řekl chlapci, který se na něj teď díval s vytřeštěnýma očima.
Pevně ho uchopil za paži, druhou ruku zamotal do Stilesových vlasů a zaklonil mu hlavu dozadu tak aby odhalil kůži na jeho krku. "A teď ti musím dát lekci."
Stiles se zachvěl, když mu ta slova vyslovil do ucha, vykřikl, když se mu zuby pana Hale sevřely na krku. Jeho dýchání se stalo více naléhavým a přerušovaný, když mu učitel vsál kůži na jeho krku a začal vytvářet fialové znamínka a kalhoty se mu napnuly.
Pan Hale odtáhl ústa od chlapcova krku, aby obdivoval svou práci, než ho přinutil pokleknout. Díval se, jak si Stiles olizuje rty, zatímco si rozepíná kalhoty a stahuje si je dolů přes stehna, nechává svůj již tvrdý penis uvolnit z kalhot a plácnout se po břiše.
Zamotal obě ruce chlapcovi do vlasů a hrubě promluvil: "Vezmi si ho do pusy."
Bez další vteřiny měl Stiles rty ovinuté kolem špičky Derekova penisu a jeho jazyk klouzal po štěrbince. Uvolnil čelist, když si zapracoval zbytek penisu do úst a cítil, jak mu špička narazila zezadu do krku. Stiles stáhl tváře a dovolil, aby se jeho hrdlo otevřelo ještě víc, když mu jeho učitel začal šukat ústa.
Derek zaklonil hlavu a zasténal, zatímco poslouchal jak chlapec pod ním sténá okolo jeho penisu a pohyboval boky rychlým tempem.
"Jo, ehm, vezmi si moje péro přesně jako děvka, která jsi," podíval se dolů na Stilese a málem se udělal při pohledu na svůj penis, který klouzal dovnitř a ven z chlapcových úst, jeho rty byly červené a oči jiskřily slzami.
Derek odsunul chlapcovu hlavu od svého penisu a násilím ho vytáhl zpět na nohy. "Ohni se pro mě o stůl,"
Stiles uposlechl rozkazu, který dostal, a položil horní část těla na stůl, nohy roztažené. Cítil, jak se Derekovy ruce posunují na jeho zadku a jak se mu snaží rozepnout džíny. Derek pomalu stáhl džíny přes Stilesův zadek až dolů ke kotníkům. Bez varování prudce plácl rukou mladíka na zadek.
Stiles vykřikl a pokusil se uhnout od ruky, ale Derek přišpendlil jeho boky ke stolu a pokračoval ve své činnosti, přidávaje krémové pokožce růžovou barvu.
"Chceš být malá děvka a způsobit mi ve třídě stojáka, co? Chlapci jako ty si zaslouží být potrestáni a aby se s nimi zacházelo jako s děvkami, kterými jsou." Derek promluvil ke kňučícímu studentovi.
Když se ujistil, že barva Stilesova zadku měla pěkně červenou barvu, zastavil pohyby rukou a roztáhl půlky Stilesova zadku od sebe, aby odhalil malou růžovou dírku. Stiles zakňučel, když se studený vzduch ve třídě dotkl jeho dírky a vystrčil zadek zpátky k Derekovi. Derek zatáhl Stilesovu hlavu dozadu a přiložil mu tři prsty k ústům. "Vezmi si je do pusy a saj."
Mladší muž sál prsty staršího muže, dokud nebyly vyjmuty z úst a jeden z těch prstů začal, kroužil kolem jeho dírky. Derek zasunul první článek prstu do těsné dírky a téměř zasténal nad tím, jak se mu svírá kolem prstu. Prstem zajížděl dovnitř a ven z dírky, než se propracoval ke druhému a brzy i ke třetímu prstu. Pokračoval v pohybování prsty dovnitř a ven, dokud student pod ním neprosil a neprosil o jeho penis.
"Vezmeš si můj penis jako hodný kluk?" zeptal se, když se narovnal a začal tlačit špičku kolem růžového svalu. Zasténal, když se do Stilese dostal až po kořen, a poslouchal sténání mladšího.
Derek chytil Stilese za bok, s největší pravděpodobností zanechal modřiny, a vzal hrst jeho vlasů, když do chlapce vrazil boky. Zvuk kůže na kůži a jejich sténání naplňovaly vzduch kolem nich, zatímco se pohybovali společně.
"Jo kurva přesně tam. Prosím, prosím, nepřestávej," prosil Stiles svého učitele, když ho udeřil do prostaty. Derek poslouchal prosby a pokračoval v narážení špičkou svého penisu na stejné místo.
"Chystám se do tebe udělat, zlato," varoval Derek, když cítil, jak se mu uzel v žaludku stahuje. Jeho příraz byl stále nedbalejší a zrychloval, dokud se neudělal hluboko do chlapce pod ním.
Stiles hlasitě zasténal, když spermie jeho učitele naplnily jeho díru a stékaly dolů po stehně. Klouby mu zbělely tím, jak pevně sevřel stůl a zatlačil boky dozadu, aby se setkal s dalšími přírazy. Ruka se ovinula kolem jeho zanedbaného penisu a pumpovala ho, zatímco se jeho dírka bolestivě svírala kolem staršího muže a on uvolňoval svůj náklad na stůl.
Když oba sestoupili ze svých výšin, uklidili svůj nepořádek a převlékli se. Když Stiles došel ke dveřím, aby vyšel ven, Derek ho chytil za paži a otočil ho zpátky. Přišpendlil ho ke dveřím, políbil mladšího muže a jazykem proklouzl mezi zarudlými rty. Stiles si šťastně povzdechl a zamotal jazyk se svými učiteli. Derek byl první, kdo se odtáhl a usmál se na chlapce.
"Uvidíme se zítra, Stilinski."