17. Eighteen

276 11 1
                                    

Stiles se opíral o rám dveří ložnice svého přítele a očima sledoval, jak Derek nevědomky sáhl tam, kde mělo být jeho tělo. Viděl, jak se mu svraštilo obočí, ústa se mu zamračila, když se jeho paže neobtočila kolem Stilesova teplého těla, ale narazila na chladné místo, které nechal na svém místě.

Derek se okamžitě posadil na své posteli, oči stále zalepené od spánku, a začal se rozhlížet po známkách svého přítele.

"Tady jsem, Der"

Jemně se na vlkodlaka usmál, když viděl, jak mu ramena poklesla úlevou, že jeho přítel je stále tam. Stiles odstrčil se od dřeva, o které se opíral, a přešel zpátky k posteli, kde byl vzat do silné náruče svého milence a držen na jeho nahé hrudi.

Derek se opřel zpátky do polštářů a vzal Stilese s sebou a když jeho oči zachytily čas na hodinách, které seděly na stojanu vedle postele, zasténal.

"Proč jsi vzhůru o půl třetí ráno?"

Stiles se zasmál a přitiskl si tvář k Derekově hrudi, přemístil kolena tak aby byli těsně vedle Drekových boků a přejel mu prsty po rameni tak lehce až se to zdálo nereálné. Ušklíbl se, když ucítil, jak se tělo pod ním náhle otřáslo vzrušením, a zvedl hlavu, aby navázal oční kontakt se svým přítelem.

"Mám narozeniny,"

A to bylo vše, co stačil Stiles říct, než se Derek vrhl vpřed a srazil jejich rty dohromady a propletl jejich jazyky. Stilesovy ruce přejížděly po vypracovaných ramenech, ke krku až se zapletly do vlasů, Derekovy prsty jemně zmáčkly pozadí nadrženého Stilese a způsobily, že chlapec otevřel ústa doširoka, když zalapal po dechu.

Vlkodlak na tento den čekal měsíce. Už od toho momentu co se Stilesem začal chodit. Bylo mu ještě sedmnáct a Derek mu jasně řekl, že spolu nebudou dělat nic sexuálního, dokud mu nebude osmnáct. Stiles samozřejmě protestoval, protože jemu je to přece jedno. Během měsíců se Stiles ze všech sil snažil svést svého přítele do postele a snažil se ho přemluvit sliby, že je to v pořádku a že nebudou mít žádné potíže. Ale Derek statečně odolával až do tohoto dne.

Stiles se zvedl z postele, aby si mohl sundat své kalhoty na spaní. Derek se posadil na postel a přitáhl si Stilese za boky tak aby stál mezi jeho stehny a on měl obličej co nejblíže Stilesově rozkroku. Podíval se svému příteli do očí, jemně mu zmáčknul zadek schovaný pouze pod boxerkami, než rychle vyskočil na nohy, přitahujíc si Stilese ještě blíž k sobě aby ho mohl políbit. Ruce přesunul na Stilesův zátylek a rty na jeho krk a postupoval s nimi níže, zastavil se nad klíční kostí a začal tam vytvářet znaménko lásky, hlavně proto, aby každý věděl že Stiles je jen jeho. Stiles se prohnul v zádech a zasténal při náhlém pocitu, jak mu zuby škrábou po kůži.

"Prosím, Der, čekal jsem už dost dlouho," přirazil boky a nechal Dereka pocítit, jak je z něj tvrdý.

Jediné, co Derek mohl udělat, bylo přikývnout, odpoutat ústa z tmavého znaménka, které vytvořil na kůži, a přejel rukama po Stilesových zádech, až doputoval na Stilesův zadek a sevřel ho v dlaních. Chvíli jeho zadek hladil rukama, miloval ten pocit mít ho ve svých velkých rukou, než palci zachytil lem boxerek a pomohl Stilesovi je stáhnout a sundat z nohou, poslední kus oblečení byl odhozen na podlahu.

Postavil se a točil se zpět na svého přítele, očima sledoval, jak Stilesův penis ztvrdnul proti Derekově vypracovanému břichu. Derekův pohled se zastavil na špičce Stilesova penisu, jak se mu otírá o břicho a zanechává po sobě prejakulát.

"Podívej se, jak máš hezký penis, zlato," Derek přejel prstem po tvrdém penisu, obkroužil jeho špičkou kolem štěrbiny a sbíral prejakulát.

Derek je rychle povalil na postel a převrátil tak že jeho přítel teď ležel pod ním. Zasténal při zčervenání, které pokrylo Stilesovy tváře, ústa měl otevřená, jak lapal po dechu, vlasy byly rozcuchané a jeho oči byly až po okraj naplněné chtíčem a vzrušením.

Derek začal další cestu polibků s otevřenými ústy, které vedly po Stilesově hrudi, po jeho břiše a až k jeho krku, občas se zastavil, aby za sebou nechal další nafialovělou značku. Jeho ruce byly jemné, když chytil Stilese zezadu za stehna a zatlačil je nahoru.

"Drž si nohy nahoře"

Stiles si beze slova zastrčil ruce pod kolena a držel se otevřený pro Dereka. Pozorně sledoval, jak ho starší muž líbal kolem kořenu jeho ptáka, vlastně se ho ale ještě nikdy pořádně nedotknul. Bez dechu zasténal, když ucítil Derekův horký dech na své díře.

"Dereku, prosím, už žádné škádlení. Potřebuji tě," prosil Stiles.

"Musím tě připravit, abych ti neublížil."

Stiles se začervenal. „Už jsem připravený. Proto jsem nebyl v posteli, když ses probudil."

Derek nad tím zasténal. Z představy Stilese se svými vlastními prsty přirážejícími dovnitř a ven z jeho díry, roztahující ho doširoka, se jeho penis stal až nepříjemně tvrdým. "Chtěl ses pro mě připraven, hm?"

Alfa nejdříve spojil pohled se svým přítelem a poté se zaměřil na jeho dírku, která byla přímo před ním. Sledoval tepající sval a poté na něj jemně přiložil palec, zasunul ho dovnitř, jen aby donutil Stilese zavzdychat ještě víc.

Derek vystoupil z postele, aby si sundal boxerky a vysvobodil tak svůj penis, skoro zavzdychal nad chladným vzduchem, který narážel na jeho citlivý úd. Posadil se zpátky na postel mezi nohy svého milence a vzal svého penisu do jedné ruky a navedl ho k roztažené díře.

Nalehl svým tělem na Stilese, spojil jejich rty v pomalém polibku a tlumil kňučení, které jeho přítel vydával, když tlačil špičku svého penisu do kroužku svalů. Kousek po kousku se Derek pomalu vsouval do svého milence, zastavil se, až když v něm byl úplně celý a jeho stehna spočívaly u Stilesova zadku.

„Nemáš ponětí, jak dlouho jsem na to čekal. Mít v sobě tvůj penis jako úplně první."

Derek si nemohl pomoct se slovy, která vycházela Stilesovi z úst. Jediné, na co se mohl soustředit, bylo úzké teplo, které obklopovalo jeho penis. Opřel se o Stilese a zíral na něj, když se téměř celou svou délkou vytáhl a okamžitě vrazil zpět.

Stiles zasténal, když ucítil jak je Derekův penis široký a jak se mu jeho špička téměř otřela o prostatu. Stiles obtočil své nohy kolem Derekova pasu a přinutil tak vlkodlaka jít hlouběji, a rukama zoufale hledal, něco čeho by se mohl držet.

"Rychleji," vydechnul mezi vzdychy Stiles.

Derek zasténal a zrychlil tempo svých přírazů, dokonale zasáhl Stilesovu prostatu a způsobil tak že vydával ty nejkrásnější zvuky a prohýbal se v zádech. Jednou rukou pevně stisknul Stilesův bok, držel ho na místě, a druhou si zapletl prsty dohromady se svým přítelem.

"O bože. Jsi pro mě tak těsný, Stilesi. Nevydržím to dlouho," blábolil Derek a cítil, jak se mu svírá každý sval v těle.

"Udělej se pro mě, Der. Prosím udělej se pro oslavence,"

Derek stiskl boky svého chlapce pevněji a věděl, že později bude obdivovat své vlastní otisky prstů na bocích svého milence, a začal neúnavně přirážet do Stilese, když se hnal za svým orgasmem.

"Oslavenec chce, abych se mu udělal do jeho úzkého malého zadečku?" zalapal po dechu Derek.

Po tvrdém přírazu cítil, jak se Stilesovy stěny bolestivě svíraly kolem jeho penisu, když přirazil a dosáhl vlastního orgasmu. Pocit, jak se Stiles kolem něj stahuje, a zvuky jeho sténání naplňující jeho uši, Derek vrazil ještě jednou, a dostal se hluboko do svého chlapce.

"Do prdele,"

Oba muži tiše leželi, lapali po dechu a nechali své srdce vrátit se do normálu. Derek pomalu vytáhl ze Stilese své nyní měkké péro, padl vedle něj a přitáhl si ho na hruď.

"Kurva, jsem tak rád, že už je mi osmnáct," zamumlal Stiles a přitiskl se blíž ke své alfě.

Derek se zasmál. "Všechno nejlepší, zlato,"

Sterek smutKde žijí příběhy. Začni objevovat