GERÇEKLER

130 4 2
                                    

FLASBACK ( GECMİŞ ZAMAN )

Doruk'tan ;
"Doruk bugun tekrar bulusacagiz mi " diyen Rüyaya aldirmadim bile.Haftada iki gun gorusuyoruz diye bu kizda iyice kendini sevgilim sanmisti.Daha fazla sinirlenmemek icin arabami kuzenimin dugunune surmeye basladim.Dugunlerden oldum olasi nefret etmisimdir.Kuzenim olunca mecbur gitmek zorunda kaliyorum.Kuzenim de tam bir salak.Daha yasi 21 gencliginin baharinda ama evleniyor.Neymis efendim ask evliligiymis....

Dugunde sevgili(!) Kuzenimi gorunce yanina gittim.Esiyle pardon iki saat sonra esi olacak adamla konusuyorlardi.
"Doruk hos geldin" diyen kuzenime gulumseyerek "Hosbuldum" dedim.Ordan esi "Meraba tanismamistik bnde Volkan " dedi.Bende gulumseyerek " Memnun oldum" dedim. "Abi iki dakika gelirmisin" arkadan gelen sesle kafami arkaya cevirdim ve en fazla 16 yasinda olan bir kizla karsilstim.Volkan "Geliyorum Başak " diyerek yanimizdan ayrildi.Acikcasi guzel kizdi.Kimi kandiriyorum baya guzel bir kizdi.Ben böyle düsuncelerimle bogusurken kuzenim yani Serap ellerini yuzume sallayarak "Iyimisin daldin" dedi.Bende "iyiyim " dedim. O sirada da zaten Volkan yanimiza gelmisti.
_______________________________
İlerleyen saatlerde bilerek Başağı izlemistim.Bu ufaklik bende hayret etkisi bırakmisti.Yasina gore daha olgun davraniyor ve deminden beri ona soylenilenleri buyuk bir itinayla yapiyordu.Fakat onu izlerken bir sey daha dikkatimi cekmisti bir tane kendi yasiti bir erkekle gulerek konusmuslardi.Sonra cocuk Basagi birakip baska bir kizin yanina gitti ve Basak sessiz olan bir yere gecip sessizce aglamisti.Galiba bu cocugu seviyordu ve eminim bu cocugunda Basagin onu sevdiginden haberi yoktu.Nedense Basagin o cocugu sevme ihtimali icimde bir yerlerin yanmasina sebep oldu.Ben yine kendi kendime dusunurken Basak ellerinin tersiyle gozyaslarini sildi ve yavasca oturdugu yerden kalkti ve gitti.Aglamasi cok masum geldi.S..ktir ben az once bir kizi masum mu bulmustum.Daha fazla sacmalamamaya karar vererek oradan hatta dugunden ayrildim.
_________________________________

Onu gormemin ardindan tam iki ay gecmisti.Ve bende Basak dikkatimi cektigi icin onu arastirmaya baslamistim.Fazlasiyla monoton bir hayati vardi.Evden okula okuldan dersaneye....
Yine bir gun Basagi takip ederken Basak evden mutlu bir sekilde cikti ve bende onun arkasindan gittim.Geldigi yere baktigimda bir kafeye geldigini gordum.Ardindan bes dakka gecti ve iceriye Basagin kuzenimin dugununde konustugu cocugun girdigini gordum.Basagi gordu ve yanina gulerek oturdu.Ikisi gulerek bir sey komustular.Sonra Basak kocaman bir gulumsemeyle cocuga sarildi.Sonra ikisi cafeden el ele ciktilar.Çenem benden bagimsiz bir sekilde kasildi ve gozlerim onlar gidesiye onlari takip etti.

________________________
Onu takip edeli tam bir yil oldu.Ve bu bir yil icerisinde Basagin benden haberi bile olmadi.Ona kafayi taktigimi sonradan farkettim.Bu belki askti bilmiyorum zaten hislerimden hicbir zaman emin olamamisimdir.Fakat Basak o cocukla yani Baran la sevgiliydi.Bu durum oldukca canimi sıkıyordu. ben ilk defa bir kizi istiyordum. Ve ne pahasina olursa olsun benim olacakti.Bu durum o p.c sevgilisini oldurmem gerektirse bile......

___________________________

Simdiki Zaman

Basaktan ;

Ben kostukca o maskeli adam pesimden geliyordu.Ve arkamdan Basak benden kacma! Diye resmen kukruyordu.Sonra birden beni yakaladi yuzunde maskesi bulunan adam " Sen benimsin " dedi gozlerimin icine bakarak." Benim" Ardindan devam etti " Ve seni elde etmek icin sadece sevgilini öldürmek te kalmam" Aniden yatagimdan kan ter olmus bir sekilde sıçradim.Bu ruya neydi ve ruyamdaki adam kimdi bilmiyordum.Ama sesi bana tanidik geliyordu.Sanki bana bir sey hatirlatmak istiyor gibiydi. Gozlerinin maviligi hala aklimdaydi.Zaten o masmavi gozler maskenin altinda piril piril parliyordu...

____________________
Dorukla tatilden geleli iki gun olmustu ve iki gun ust uste yuzunu bilmedigim mavi gozleri ruyamda goruyordum.Ben hala o mavi gozleri dusunurken annem asagidan"Basak kizim kahvalti hazir" diye asagidan cagirdi.Bu sabah herkes erken kalisti.Cunku yurtdisindan Abim ve esi Serap yenge geliyordu.Ah birde kucuk ufakli Emre... Belkide su an kahvaltidalardi. En iyisinin asagi inmek olduguna karar verip merdivenlerden inmeye basladim ve bana apalayarak gelen bir bucuk yasindaki ufakligi gulerek kucagima aldim ve abimgile sarildim. Emre cok buyumustu haliyle de degismisti. Abim ve yengem ise zayiflamislardi.
Yemek boyunca abimgil yurtdisindaki maceralarini anlatmislardi bize. Emrenin haylazliklari oldukca komikti. Surekli sebeklik pesindeydi....
Biz onun bu haline kahkahalarla gulerken kapi calindi ve iceriye Doruk girdi. Doruk u goren abim Doruka sarildi ve "Hos geldin kardesim" dedi. Serap ise " Hos geldin kuzen" dedi. Bir dakika Dorukla Serap yenge kuzenmiydi daha da onemlisi abim Doruk ile ne ara bu kadar samimi olmustu. Daha daha da onemlisi abimgilin dugunde Doruk Serapin kuzeni oldugundan onu gormem lazimdi fakat onu gordugumu sanmiyordum. Ben boyle kendi sorularima icimden cevap bulmaya calisirken babam "Otursana kizim niye ayakta dikiliyorsun" diye sordu. Bende ancak o zaman hala ayakta bekledigimi farkettim. Ve daha fazla rezil olmamak icin masadaki yerime oturdum. Bir sure sonra Doruk Serap yengeye "Kuzen beni neden cagirdin" dedi. Tam Serap yenge cevap verecekken ondan once abim atildi ve " Serap degil Doruk ben cagirdim" dedi.Ardindan ekledi " Biliyorsun sirket ortagimiz sizsiniz ve babalarimizdan sonra sirket bize miras kalicak. Ve simdiden sirket sahiplerinin ogullari olarak sirkette yerimizi almamiz lazim . Bunun icin seni buraya ben cagurdim" dedi. Doruk ta " Anladim da sirketin mudurleri babalarimiz biz ne gorevi yapacagiz orada" dedi ciddi bir tavirla. Abim de " Simdilik sirkette adimiz gozukmeyecek fakat bir nevi sirketi uzaktan yonetmis olacagiz ta ki babamgil sirketi bize devredene kadar sirket bize devredildikten sonra basa mudur olarak ikimiz gececegiz" dedi. Dorukta anladim dercesine kafasini salladi. Bir sure sonra Abim tekrar konustu " Ha unutmadan soyliyeyim Doruk sirketimiz biliyorsun Türkiyede sozu gecen bir sirket ayni zamanda otoriter bir sirket yani demek istedigim sirketin basina gectigin zaman evli olman gerekiyor eger evli olmazsan sadece bir cocuk olarak gorunursun ve sozlerin islemez. Ama evli olursan agirbasli bir gorunum verirsin millete karsi" dedi. Doruk un yuzu biraz afallamisti ve abime "Bu evlilik gercekten sart mi " dedi. Abimse hic dusunmeden " Evet " dedi. Dorukta dusunceli bir sesle "Tamam o zaman gelesiye kadar bir yolunu bulurum" dedi. Ve bu sozlerden sonra hic kimse konusmamisti. Yalnizca arada Doruk benim yuzume dikkatli bakiyordu ben ona dogru kafami cevirince bakislarini yuzumden cekiyordu.

____________________

Bu sabah farkli olarak annemin sevinc dolu cigliklariyla uyandim. Ben anneme anlamayan gozlerle bakarken annem birden bana sarildi ve " Kizim bu sefer doktorlar kesin ise yarayan bir tedavi sekli bulmuslar ve sanada uygulayacaklar. Ve bir yil icerisinde iyilesecekmissin " dedi. Bense anneme sadece donuk bir yuzle bakiyordum. Yillardir kanserdim ve tedavisinin olacagi aklimin ucundan bile gecmezdi. Nedense ölumu bekleyen bana ölum bu haberden sonra yabanci gelmisti. Galiba olmiyecegim icin sevinmistim. Yillar sonra bu duyguyu tatmak ta guzelmis. O an aklima dank etti hala donuk donuk anneme baktigim ve hizla kendime geldim , anneme sevinc gozyaslarimla sarilmistim anneminde benden kalir bir yani yoktu. Galiba benim icinde bundan sonra hayat guzel olabilirdi....

Meraba umarim begenirsiniz. Uzun bir sure yazamadim kusura bakmayin.

Medya :Doruk

Bir Tutam AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin