Cunku karsimda Doruk ve ailesi oturuyordu....
Gece boyunca Dorukun bakislarina maruz kalmistim. Isin kotu tarafi bana siritarak bakiyordu bende ona catik kaslarla bakiyordum..
Babam"Doruk evladim hangi lisede okuyorsun " diye sordu.
Doruk: "Kizinizla ayni lise efendim hatta ayni siniftayiz."
Ne¡ efendim mi bu cocuk ne ara okuzlukten kibarliga giris yapti.
Babam : " Oylemi ne guzel . Doruk senin geometrinin iyi oldugunu duydum. Malasef Basagin ki cok kotu ona ozel ders verormisin? "
Ozel ders mi¡ yanlis duydum galiba bu okuz bana geometriden ders vericek hafif sinirle babama dondum.
"Babacigim zaten beni Ege calistiriyorduya "Babam: "Seni calistirdida noldu hala geometrin kotu . "
O sirada Doruk catik kaslarla bana dondu ve " Tabi calistiririm siz nerak etmeyin" dedi. Bu okuz gene neye kizdiysa artik....
Yemek sıkıciligiyla devam ediyordu en sonunda dayanamadim ve babama "Baba ben eve gitsem?" Diye sordum.
Babam kararsiz yuzle bana bakiyordu once bir hayir diye diretti sonra araya Doruk girdi.
"Efendim isterseniz ben goturebilirim Basagi hem benimdr simdi islerim vardi "
Bende onu icimden taklit ettim sinirle "ifindim istirsiniz bin gitiribilirim bisigi him binimde islirim virdi"
Babamsa gulumseyerek Doruku onayladi.
Biz dorukla disari ciktik tam arabaya biniyordukki Ege yanima geldi ve "Naber fistik nasil gidiyo " dedi . Bende onu gormenin sevinciyle sarildim ona "Iyiyim sen nasilsin "dedim o da "Iyi iste nolsun bende buraya yemege gelmistik baktim bir gusellik var yanina ugriyayim dedim." Onun bu lafina gulumsemekle yetindim. O sirada Doruk "Hadi Basak islerim var seni bekleyemem"dedi sinirle. Bende bu okuzu fazla sinirlendirmemek icin Ege ye hoscakal deyip arabaya bindim.
Yolda giderken hic birimizde konusmuyorduk .zaten Dorukun artik neye cani sıkıldiysa direksiyonu kiracakmis gibi tutuyordu.
Sonunda eve geldik ona "Gorusuruz" diyip arabadan inecekken Doruk beni koluyla durdurve yanagimdan optu
Bir daka bir dakka DORUK BENI YANAGIMDAN OPTU
Ardindan gulumseyerek "Gorusuruz Basak " dedi ben de daha fazla kizarmamak icin arabadan indim ve hizli adimlarla eve dogru yurumeye basladim..
___________________________
Okul bitmisti. Bende eve doru yurumeye basladim. O sirada yanimda bir araba durdu. Kafami cevirip baktigimda bunun Doruk oldugunu gordum.
Doruk: "Atla.Unuttun mu? Bir tane ufakliga Geometri dersi vermem lazim" dedi
Icimden"Sensin ufaklik" diye solenerek arabaya bindim .Geometri calismak icin bir kafeye gelmistik. Ve suan Doruk bana Hacim ve alan calistiriyordu bense sadece anliyormus gibi kafami salliyordum .
Doruk : " Bak bu da boyle heaplaniyor. Anladinmi " dedi.
Bense sadece hihi demekle yetindim . O degilde Bu Doruk hakketen yakisikliymis. Yan profilinden bide yakindan bakinca....
Su an soruyla ask yasiyordum. Soru bana bakiyordu ben soruya. Cunku Doruk Beyimiz beni artik anlamissindir diye soru cozme kismina gecirmisti.
Doruk alayla "Zaten yapsan sasardim " dedi bense ona kizgin kizgin bakmakla yetindim.
Sonunda bitmisti su an o kadar kafam Geometriyle doldu ki adimi sorsalar cevaplayamayacak haldeydim.O sirada Doruk benim suratimin o yorgun halini gormus olacak ki "Sen iyimisin" diye sordu bende sirin bir gulumseyle "Iyiyim Doruk sen nasilsin" dedim o da Fesubhanallah ceker gibi ellerini havaya kaldirdi ve "Sabir Dorik Sabir Bu kizdan kurtuldugun gunlerde gelicek " dedi Bende sinirle "Halla Halla ya hem babama Ben calistiririm efendim diyorsun indan sonra gelip benim basimin etini yiyorsun " dedim.Doruk ta
" Sen yat kalk dua et senin yerinde benim gibi yakisikli bir hocayla calismayi kac kiz olmak ister haberin varmi" dedi benim iyice sinirler tavan yapmusti zaten "Egoist " dedim. O da siritarak ekledi "Yakisikli bir Egoist ;) "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tutam AŞK
Storie d'amoreBasagin Hayattan umidini kestigi anda onu hayata baglayan: Gizemli Yakisikli Egoist Bir Genc: DORUK TASKIRAN