4. BÖLÜM

17 1 0
                                    

Dr. LİZZY

Yorucu bir gecenin ardından kendimi sıcak duşun altına koydum. Bütün gece prof. Elan'ın tepkilerini inceledim. Yarın Lydia ve Peter ile görüşmem var, bu yüzden kalmak ve bütün gün uyumak gerekiyor. Tüm vücuduma duş jelimi sürdüm ve Vajinamı yıkarken Lydia aklıma geldi. Vajinasına dokunmayan bir kız ? Acaba nasıl yıkıyor? kendini nasıl rahatlatıyor çok merak ediyorum.

01.12.2037/02.41.38

Gözüme vuran hol ışığı ile gözlemleri kamaştırdım. Evimde biri olduğu düşüncesinden şüpheye düştüm ve içeriden sesler geliyordu. Elime aldığım Victoria's parfümü ile odamdan yavaş yavaş çıktım.

-Hey, Kai sen miydin?

-Selam bebeğim.

Erkek arkadaşımın Kai olduğu yerde  dururken rahat bir nefes aldım. Hızlıca yürüyüp dudaklarına yapıştım.

-İmm  birileri beni çok özlemiş.

-Abartıyorsun sadece korktuğum içindi kai.

-Kesinlikle bebeğim.

Odama geçip üzerime hırka aldım ve Fransız modeli mutfağımın bar bölümünde oturdum.

-Aç mısın?

-Ah. Evet saatlerdir uyuyorum.

Kai tişörtünü çıkarttı ve küçük poşetlerden büyük boy pizzaları mikrodalgaya attı. Pizzayı gördüğüm zaman gözlerim parladı son zamanlarında hiç yiyemiyordum.

- Lizzy ?

- Efendim?

- bu hafta ki ünlü hastalarımız kim ?

- Lydia, Shopia, Dylan, Miguel, Peter, Malia.

- Ne ? Ne kadar çok. Sen Miguel ile ilgileniyorsun zaten liz ?

- Evet ama en çok ilgimi çeken Lydia çünkü; vajinasına falan dokunamıyor taciz edilmiş küçükken garip takıntıları olan bir kız.

Kai sadece kaşlarını açma ile yetindi . Pizzamızı yedikten sonra biraz kutu oyunu oynamak için koltuklara geçtik ve "Tell about your desires" oyununu oynamaya karar verdik.

-Liz başla bebeğim.

Kai altında sadece eşofmanı ile dururken bense saten gecelikelrimi giymiştim c dizi 7. Sütunu seçtim.
Kırmızı bir yaprak ve eğik bir dal...

-Resimdeki arzun nedir liz ?

-Yorumsuz kai.

-Hadi ama liz, sen bri psikiyatristsin bu senin için basit bir iş olmalı.

Gözlerimi devirdikten sonra önümde olan kağıta tekrar döndüm. Biraz daha dikkatli bakınca ağacın bir yaprağında özel bölge oldupuna karar verdim.
Yine karşılaştırarak Lydia gelince kafamı kaldırdım cevap verdim.

-Bir kadın ve vajinası.

-Tamam mı.

Kai a diz 2. Sütundaki kağıdı aldı ve bir süre baktıktan sonra beni kucağına çağırdı. Kucağına oturmamın sebebini anlamayınca meraktan sordum.

- Ne oluyor?

-Bekle bakalım.

Üzerimdeki saten atleti çıkardı ve elindeki kağıt ile göğüslerimi yan yana getirdi.

-Buldum! Ama göğüslerini çekmeleri hiç hoş değil.

-Aptal!

O gülmeye başlayınca sinirle atletimi indirip sarıldım. Dudaklarımı öpmeye başladığında holden sesler gelmeye başladıama kedim Morris olduğunu düşünüp takmadım. Kai şortumu çıkartıcağı anda durdu ve dondu.

Kayıp RuhlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin