Thaughts and dreams

147 9 0
                                    

Bella POV

Eram încă pe drum.Ieșisem din tunelul subacvatic,care nu era cine știe ce! Era un simplu tunel albastru și asta-i tot! Oricum,nu mă puteam gândi la altceva,decât la situația de căcat în care mă aflam.

Cum poți fi atât de hain să nu redai libertatea cuiva? Cum poți fi atât de crud să omori persoana iubită cuiva? Cum poți omorâ pe cineva? Atâta cruzime..atâta dorință de a produce crime...

Am atâtea gânduri care nu-mi dădeau pace...Majoritatea erau despre Cameron.Nu îmi vine să cred în ce s-a băgat.A ajuns criminal un băiat care se comporta extraordinar cu mine.

Felul cum mi-a vorbit...Nu m-ar fi rănit dacă altcineva mi s-ar fi adresat astfel,dar Cameron...Mama avea dreptate când spunea că în nimeni nu trebuie să ai încredere,nici măcar în părinți! Ea spunea că numai Dumnezeu este cel în care trebuie să avem încredere.Are dreptate! El este singurul care îndeplinește dorințele tuturor; El apare oricând Îi ceri ajutorul.

Oare dacă Îl rog,îmi va îndeplini dorința?Merită să-ncerc? Eh, ar fi ceva dacă s-ar întâmpla miracole.Noroc cu mama care m-a învățat să mă rog.Mi-am închis ochii și am început să-mi trec pe lista de dorințe imaginară tot ce mă măcina:

Oh,God! Te rog ajuți scap din ghearele acestui ghinion.Te rog ajuți pe mine și pe Cameron ieșim cu bine din acest lucru.Știu ce i s-a întâmplat iubitului meu.Am văzut cât de rănit era.Te rog să-l ți în viață.Ajută-l își recapete puterile pentru a scăpa din mâinile diavolilor acelora.Te rog ajuți și pe mine scap din ghearele celei mai mari bestii,Harry,care pretinde iubește.

În timp ce mă rugam,o oboseală s-a instalat în corpul meu.Am adormit, lăsându-mă în seama lui Moș Ene.

(A/N Eu încă mai cred în Moș Ene!!! Sunt așa un copil câteodată!!! Don't gudge me!!!!)

Harry POV

A adormit iarăși! Ce somnoroasă este prințesa mea!!! Eh,eu tot o iubesc! Doarme atât de frumos! Cum poți fi atent la drum,când un înger se odihnește lângă tine?! Este imposibil! Parcă și dacă este doar cu mine,tot simt că nu este în siguranță.Vreau ca ea să mă iubească la fel de mult cum o iubesc eu.Vreau ca ea să fie doar a MEA!!! Nu îmi vine să cred că un înger ca ea s-a îndrăgostit de un demon ca afurisitul ăla de Cameron! Adevărul e că, și eu sunt un demon.Poate chiar mai rău decât Cameron.Dacă pot spune că sunt asemănător lui Lucifer...Mă droghez,fumez,sunt un adevărat prostituat și,în plus,mai și sunt șeful mafiei globală. Omor oamenii din plăcere.Sunt milionar,dar nu am bani munciți.Am angajați care sunt hoți,care fură averile altora,acestea ajungând în posesia mea.Sunt un adevărat nemernic care nu merită afecțiunea nimănui! Nu trebuie să mă mir de ce Bella nu mă are la suflet.Bagi ca faptul că mai am și enervanta asta de cicatrice.Nu-i pot spune nimănui de unde o am.Trecutul meu încă mă înfioară. Am pierdut prea mult...

Când am văzut-o pe Bella,mi-am dat seama că era specială.După statura ei,după timbrul ei vocal...Totul ma conducea la o concluzie: Bella este un înger și am un sentiment puternic că ea este îngerul meu...Va veni o zi când vom fi doar noi doi,când vom simți amândoi că suntem aceeași persoană.Vom simți amândoi că nu vom putea trăi unul fără celălalt.Totul va fi magic!Vom sta la casa noastră,care apropo este imensă.Vom avea copii noștri,ei vor crește,vor avea nepoții lor și ne vor vizita mereu.Noi vom fi doi bătrânei fericiți,care vor fi în compania nepoților lor mereu,pe când copii noștrii vor munci prin străinătate...

••You are my beauty••Ï am your beast•• (ROMÂNĂ 2015)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum