They're here

142 7 1
                                    

                      Second Part

Bella's POV

Am zâmbit intrând în living după Mady...

Imediat după ce am pășit pe ușă, toate privirile au fost îndreptate spre mine...Toți bărbații și femeile au început să șușotească și să-mi zâmbească cu admirație.

I-am salutat pe toți afișând un zâmbet și fiind fericită că măcar le-a plăcut aspectul meu fizic...Acum tot ce-mi mai rămâne este să-mi cunosc viitorii socrii și să văd părerea lor despre mine.

L-am căutat pe Harry cu privirea...Era de negăsit...Unde era? Parcă Mady mi-a spus că el...

-Arăți superb,draga mea...mă cuprinseră două mâini pe la spate.

Am recunoscut imediat ale cui erau și a cui voce răgușită îmi zbârli pielea: era Harry.

Acesta mă luă în brațe,dându-mi un pupic pe frunte...

-Mmm...Harry?

-Da,prințeso?

-De ce trebuie să fiu eu în centrul atenției? Nu-mi prea place ca toți oamenii de-aici să mă privească precum o friptură de pui apetisantă!

Harry râse...Adevărul e că și eu am zâmbit când m-am gândit la comparația făcută...

-Păi,Bella...Și eu mă simt nasol... Până la urmă,eu trebuia să fiu în centrul atenției! Nimeni nu mi-a observat noul costum! spuse acesta încercând să facă o față serioasă.

Nu-i prea ieșea...Dar,dacă vroia să mă facă sa zâmbesc,BINGO! Avem un câștigător!

-Ei,iată cine râde și se distrează! se auzi o voce de bărbat groasă.

Eu și Harry ne-am întors privirile spre un bărbat grăsuț de statură medie,care afișase un zâmbet larg pe față.

-Să fi fericit,băiete! spuse acesta dând mâna bărbătește cu Harry. Cât despre tine,draga mea...Mă bucur să te am ca noră! Să vă țină dragii mei!

-Mulțumim! spuse Harry apucându-mă de mijloc.Unde-i mama?

-Vorbește cu Mady...Ah,iat-o!

O doamnă cu un zâmbet larg, înaltă,subțirică și cu părul închis la culoare își făcu apariția...

-Salut! spuse aceasta.Tu trebuie să fi Bella,nu? Logodnica lui Harry,am dreptate?

-Da...am spus eu încă uimită de frumusețea ei.

Mă mir cum de dânsa n-a furat atenția tuturor.Era o femeie perfectă...în comparație cu mine.Ma simțeam ca un mic gândăcel pe lângă statura ei impozantă de zeiță.Oi,Doamne!

-Harry mi-a spus multe despre tine...N-am crezut când mi-a spus Harry cât de frumoasă ești.Nici acum nu cred.Eu te-aș fi prezentat ca pe o adevărată împărăteasă de care oricine s-ar fi îndrăgostit. Haide,păpușă.Să-i lăsăm pe durii ăștia și să mergem în treaba noastră! spuse aceasta zâmbind și luându-mă de mână.

Am mers cu ea până în grădina uriașăde trandafiri a lui Harry...Wow! Asta da grădină! N-am mai fost vreodată pe-aici! Este superb!

-Deci,draga mea...Îți place aici,la conac?

-Da! am răspuns eu.De ce?

-Mie nu prea.Încă de când a murit fata mea,Harry a decis ca toată casa să rămână în  doliu,la fel cum a rămas și sufletul său...Știi despre cine vorbesc,nu?

••You are my beauty••Ï am your beast•• (ROMÂNĂ 2015)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum