Mă mir cum de la petrecerea mea a venit atâta lume! Unii erau chiar necunoscuți.
Totuși, nu ma prea interesa să fac cunoștință cu toți. Mă uitam după cineva special și drag mie: iubitul meu Cameron.
Dintr-o dată, l-am putut observa stând de vorbă cu niște oameni,probabil de afacere. Dar ce căuta un puști de 17 ani cu unii de 30-40 de ani? Oricum,am încercat să ignor acest aspect și să îmi văd de treabă.
M-am apropiat tiptil de Cameron și mă mir cum de nu m-a observat!
-Salut,Cameron!am spus eu încet.
-Oh,salut,Bella! a spus el parcă uimit. Mă scuzați domnilor, trebuie să...
-Nu-i nimic! Distrează-te! răspunseră aceștia în cor.
Ne-am depărtat de micul grup în care Cameron se alăturase. Nu m-am abținut sa nu-l întreb ce-i cu atâta lume necunoscută pe aici și de ce vorbea el cu niște oameni mult mai in vârstă decât el.
-Cameron...
-Da știu la ce te gândești,Bella și am să-ți explic. Vezi tu,săptamâna aceasta am cunoscut niște oameni care s-au oferit să-mi dea un job în străinătate,să lucrez la firma lor din Anglia.
-Dar,Cameron...
-Știu ca e departe,dar o ocazie ca aceasta nu trebuie ratata!
-Și când vei pleca?
-Nu știu...Poate săptămâna viitoare.
-Dar tu de abia ai 17 ani! Cum să angajezi un minor?!
-Vai,Bella nu te poți bucura pentru mine?Chiar așa ești? Știu că e departe și știu că nu ne vom mai putea vedea atât de des dar...
-Iartă-mă,Cam. Mă bucur pentru tine,chiar mă bucur...Doar că îmi va fii dor de tine!
-Și mie de tine...
Ne-am îmbrățișat, iar eu cu greu mă abțineam să nu plâng. El era singura persoană care mă înțelegea;el era cel care îmi furase inima,care suferea non-stop, luând-o dintr-un loc magic.Îl iubesc și și el pe mine. Ne este greu amândurora,dar asta-i viața.Iar dacă el se va simți bine, acest lucru mă va face super fericită!
-Hai,am vorbit destul de mine. Nu mai fi tristă și încearcă să te distrezi.E ziua ta!
-Ai dreptate! Hai să ne petrecem ultimele clipe cu zâmbetul pe buze.
CITEȘTI
••You are my beauty••Ï am your beast•• (ROMÂNĂ 2015)
Fanfic" -Ce te face să crezi că te voi părăsi precum acele fete? Nu le-am iubit niciodată pe ele.Am petrecut doar o noapte cu fiecare.Nimic mai mult...Până acum nu m-am mai îndrăgostit de nimeni...Până ce te-am văzut pe tine și Cameron...Până ce am auzit...