Here's where the "fun" begins

180 8 0
                                    

(A/N Here's where the "fun" begins=Aici începe "distracția")

"Styles nu te mai prind pe-aici!"

Imediat după rostirea acestor cuvinte se auzi o bubuitură puternică.Nu am auzit vreodată în realitate o împușcătură(decât în filme),dar pun pariu că bubuitura era de fapt o împușcătură. Dar cine a împușcat pe cine?

Butch își verifică revolverul încă odată și-l îndreptă spre ușă,în caz că un inamic va încerca să ne caute aici.

Ușa se deschise încet,pe ea pășind,aproape leșinat, Cameron. Acesta scuipă puțin sânge după care leșină. În spatele lui se afla o siluetă  înaltă necunoscută.Era a unui bărbat care era îmbrăcat dintr-un costum perfect negru și niște blugi skinny de aceeași culoare. Acesta fuma o țigara,iar în mâna stângă ținea un revolver. Rânjea...Dar de ce zâmbea atât de malefic?

-Mă bucur să te revăd,Butch...spuse acesta aruncându-și țigara peste corpul lui Cameron.

Își trecu mâna prin păr, astfel încât am putut observa o mare cicatrice pe ochiul drept al acestuia.

-Uite,îți amintești? S-a întâmplat când eu aveam opt ani! Opt ani,Butch! Ai fost atât de dur cu mine,tu și cu tatăl javrei ăsteia care trebuie să moară urgent. Mi-ați distrus orice șansă ca cineva să simtă ceva pentru mine. Multor copii le-a fost insuflată dragostea,însă mie...Pe mine m-ați bătut fără niciun motiv.De atunci am înțeles că nu există dragoste în această lume,iar ca să poți supraviețuii, trebuie să fi rău. Hain și meschin.

Acesta scoase revolverul și îl împușcă pe Butch în ambii umeri când acesta nu fusese atent.

-Poftim! Te doare,nu? Să simți și tu durerea care mi-ai provocat-o mie! Și asta nu-i tot! Băieți!

Din spatele acestuia ieșiră mulți bărbați înarmați. Erau foarte puternici,dar tot cel mai puternic era bărbatul în costumul negru.

-Băieți, scoateți-l de-aici și da-ții o mamă de bătaie! Nu ma interesează dacă moare sau nu! Și luați și dobitocul ăsta de Cameron din fața mea!

Tipii îl scoaseră pe Butch din cămăruță și-l târâră pe Cameron ca pe un animal.Rămăsesem doar eu și un bărbat masiv,într-un costum negru. Acesta pare că se liniștii nemaivăzându-l pe Butch.

-Tu ce cauți aici,prințeso? Nu-i un loc sigur pentru tine.

-E-e-eu...

Îmi era frică de bărbatul din fața mea. Nici cicatricea de pe fața,nici statura sa impozantă nu ma speria. Ci comportamentul lui.Era un adevărat bad boy. Se pare că era un mare șef din moment ce avea atâția oameni drept supuși.

O lacrimă îmi cursese de pe obraz. Nu îmi venea sa cred ochilor starea în care mă aflam. Bărbatul se apropie de mine cu pași mărunți și când ajunsese în dreptul meu, mi-a șters lacrimile de pe obraz.Avea o mână așa fină. Nu credeam că o mână atât de frumoasă poate folosi o armă,care poate omorâ pe oricine.Chiar și pe mine!

M-am îndepărtat de el pe fața mea apărând un chip înfricoșat. Da,încă îmi era frică de el. Faptul că face întâi pe Gigi Duru' iar apoi devine sentimental nu mă ajută cu nimic! Se întristă când m-am îndepărtat de el.

Acesta oftă și îmi spuse:

-Știu că arăt oribil cu cicatricea asta pe față. Nu ești prima care se sperie de ea...

••You are my beauty••Ï am your beast•• (ROMÂNĂ 2015)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum