The deal

148 6 0
                                    

Bella's POV

Am intrat în spital,urcând până în camera mea de spital...Chiar dacă eram uzi leoarcă,eu și Harry eram fericiți că ziua asta venise în sfârșit...

-Ce ați făcut? întrebă Mady șocată Ia uite, veți răci în prag de vară!

Eu și Harry am început să râdem.Mady se comporta exact ca o mamă ce ne certa când făceam prostii.Mai lipsea doar să ne zică "Fără dulciuri o săptămână! Va spun tatălui vostru! Și nici afară nu mai aveți voie! ".

-De ce râdeți? Nu pe mine cade vina,porumbeilor?

-De unde știi?

-S-au inventat geamurile! V-am văzut încă de aici când v-ați ales! Să vă țină o mie și una de ani!

-Mulțumim! spuse Harry sărutându-mă pe frunte.

Asistenta și doctorul intrară în cabinet!

-Vai! Domnișoară Thorne! Sunteți udă!

-Umm...Cred că ați greșit persoana...spuse Harry indicând spre inelul le care îl purtam pe deget.

Asistenta și domnul doctor făcură schimb de priviri și spuseră în cor:

-Să fiți fericiți!

-Mulțumim!

-Păi,domnișoară Styles,dacă vă simțiți sufletește și trupește bine,puteți pleca. spuse dl doctor zâmbind.

-Oricum,văd că aveți pe cineva care să vă facă fericită! spuse asistenta.

Mă uit la Harry care se umfla în pene...Era atât de mândru de el!Ce-o fi atât de tare să ai grijă de o persoană?

-Ce te lauzi atât?

-M-ai văzut pe mine spunând ceva? întreabă Harry făcând o față de pisoiaș nevinovat.

-Nu,dar văd cum te comporți!

-Cine? Eu?!

-Mnu...Veninu' cu parașuta!

-N-am știut ca avem un vecin care are parașută! spune Harry râzând.

-Serios acum...Cu ce te mândrești acum? Că în loc să vezi de lucru,ai grijă de mine?

-Nu puteam să-mi doresc ceva mai mult decât să am grijă de propria soție.Așa dacă voi sta acasă,vom avea timp să vedem cum organizăm logodna.

Am zâmbit.Nu mă așteptam ca Harry să fie astfel.

După ce dl doctor mă externă,eu, Harry și Diane am plecat la conac a.k.a noua mea casă.

Pe drum m-am gândit să le spun părinților mei că mă căsătoresc.Cu siguranță ar fi fericiți să audă că, în primul rând sunt sănătoasă si fericită alături de Harry și,în al doilea rând,cu siguranță ar vrea să-și cunoască ginerele.

Când am ajuns acasă,toți m-au întâmplat fericiți,de parcă se coborâse Raiul peste conac.

-Felicitări! Casă de piatră! strigau toți angajații.

-Mulțumim! spuneam noi în cor.

Harry era în al nouălea cer! Eu în schimb,eram și fericită și puțin îngrijorată...Totuși,am încercat să ascund îngrijorarea...Dar,se pare că nu sunt o bună actriță.

••You are my beauty••Ï am your beast•• (ROMÂNĂ 2015)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum