Minsung-Minho bırak artık beni!

517 10 28
                                    

Smut
Ukesung semeknow
Smut yere (!!!) koyucam gene istemeyen okumaz

Minho üniversite son sınıf öğrencisi. 2 alt sınıfı Jisung'a aşık. Ona bunu söylemesine rağmen Jisung okuldaki adı kirlenmesin diye onu reddip duruyor. Ama Jisung da ondan hoşlanıyor. İkiside birbirinden karşılıklı hoşlanmasına rağmen sevgili olamıyordu. Çünkü Jisung okuldaki adının kirlenmesini istemezdi.
Minho sır olur saklarız gibi şeyler söylesede Jisung reddedip durmaktaydı. Ama oda istiyordu Minho'nun sevgilisi olmayı.

Minho tekrar pazartesi olmasının can sıkıntısı ve Jisung'un bir türlü onu kabul etmemesinin siniriyle okula gidiyordu. Tabi olucaklardan bir haberdi Minho. Okula gittiğinde Jisung'u gördü ve yanına gitti. Ona selam verip yanına oturdu. Jisung ile normal arkadaş şeklinde konuşurken, Minho'nun karnı gurulmasıyla gülmeye başladılar. Minho özür dileyip sabah bişey yemediğini söyledi. Jisung Minho'nun bu sözleri üzerisine özüre gerek olmadığını ve bundan sonra yemek yemesini söyledi ve ardından çantasına yöneldi. Ne yaptığını anlamadı Minho. Jisung çantasından sandviçini çıkarıp Minho'nun kucağına koydu ve çantasını alıp sınıfa doğru gitmeye başladı. Minho arkasındam gülümsedi. Sonrasında ders zilinin çalmasıyla oda sınıfına yöneldi.

İlk derslerinde öğretmenleri onlara bir proje verdi. Alt sınıflardan biriyla 2 gün boyunca beraber kalacaklar, onların hareketlerine bakıp depresyon içinde olup olmadığını bulacaklardı. Psikoloji bölümü okuyan Minho'nun bir tek işine yarayan bu proje olacaktı. Derste Jisung'u çağırma planlarını yaptıktan sonra ders arasının zilinin çalması üzerine Jisung'un sınıfına gitti. Sınıf arkadaşı Chris'in de Jisung'la aynı sınıfta olan seungmin'i ikna etmeye çalıştığını gördü. Chris sınıfta kalmıştı. O yüzden aynı sınıftaydılar. Onlara güldükten sonra Jisung'un yanına gitti. Jisung yine bir çıkma teklifi olucağını düşündüğü için Minho daha sözüne başlamadan tersledi Minho'yu Jisung.

Hayır senle çıkmam Minho

Onu sormaya gelmemiştim aslında
Üst sınıfların projesini biliyorsundur benim eşim olsana proje için

Ee peki?

Minho bu teklifinin kabul alması üzerine sevindi. Jisung ile evde rahat konuşabilir beraber eğlenebilirlerdi.

Okul çıkışı Jisung ailesini aradı ve durumu anlattı ardından Minho yanına geldi. Önce Jisung'un evine uğrayıp bir kaç kıyafet alacaklar, sonra Minho'ya geçeceklerdi. Kıyafet alma faslı, ödevler, oyunlar, sohbetler derken akşam olmuştu. Jisung ve Minho film izliyordu. Filmin bitmesi üzerine önce bir sessizlik oluştu. Sonra Minho Jisung'a döndü ve konuşmaya başladı.

Jisung... Biliyorum reddiceksin ama, bir seferlik sevgili olmayı denesek lütfen eğer biri bişey derse seni korurum lütfen

Jisung önce duraksadı. Kısa bir düşünce ile konuşmak için dudaklarını araladı. Minho'nun gözü hep üstündeydi yanındaki küçüğünün.

Korumazsan bozuşuruz ama sevgilim

Sevgilim kelimesini bastırarak söyleyince adeta gözleri büyüdü Minho'nun. Ardından saate bakıp Jisung'a geç olduğunu söyledi. Jisung'un uykusu yoktu, yarında tatildi geleneksel günlerden dolayı.

(!!!)

Jisung bir anda Minho'ya yaklaştı. Minho ani yaklaşmanın üzerine kafasını istemsizce geriye çekti. Bunu gören jisung yakınlaştı iyice. Ve kulağına küçük bir fısıltı bıraktı Minho'nun

skz෴oneshot(devam Edilicek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin