Türünü bilmiyorum ama mektup
Yine kısa çünkü gecenin saat 2 buçuğunda sıkıntıdan yazdım💓
06/02/2019
Nasılsın Minho? Aylardır yoksun. Nerdesin bilmiyorum. Ama keşke bileem ve sana sarılsam Minho. Kumrala çalan sarı saçlarını çok özledim. Evet doğal değiller, ama ben sana kumaralım demeyi asla ihmal etmiyceğim. Çünkü çok seviyordun. Gitmeden önce.
08/02/2019
Nasılsın sevgilim? Bugün nerde olduğunu öğrenmek için araştırma yapmaya başladım. Biliyor musun, Jisung'a sorduğumda Minho çok öldü dedi. Ne komik. Sen ölmedin, sadece beni terk ettin.
Acaba bir kadınla mısın şuan? Eğer öyleysen mutlu musunuz? Pff...16/11/2020
Bu defter... Ah, zamanında sana mektup yazıp yapıştırdığım defter. Kaybettim sanmıştım...
Nasılsın meleğim? Geçen ay noldu biliyor musun, Seungminle kavga ettik. Sürekli senin öldüğünü söyledi. Hatta mezarına götürmeyi teklif etti. Manyak. Sen ölmedin ki? Ne mezarı? Ne saçmalıyor bunlar? Söyle kumralım, onlara ölmediğini söyle. Buraya gelip kanıtla bunu...17/11/2020
Nasılsın tatlı meleğim? Bugün hyunjin beni mezarlığa getirdi. Senin mezarın vardı... Ama sen ölmedin... Nasıl olabiliyor bu? Neden mezarda fotoğrafın var ha? Nerden çıktı bu? Oyun veya şaka mı? Öyleyse komik değil. Yıllardır seni bekliyorum. Artık canım acıyor. Söyle kumralım seninde acımıyor mu? Benim çok acıyor. Sen muhtemelen olduğun yerde mutluyken, ben içten içe ölüyorum...
20/11/2022
Nasılsın kumralım? Bak kar yağıyor. Kardam adam yapmayı çok severdin. Umarım olduğun yerde de yapıyorsundur. Seni, tapılasu vücudunu, sesini, her şeyini çok özledim...
En kötüsü... Sesini unutmaya başladım Minho... Eğer bu bir şakaysa, söyle kumralım için sızlamadı mı?07/12/2022
YALANCI YALANCI YALANCI YALANCI! YALAN SÖYLEDİN BENİ BIRAKMAYACAKTIN YALAN SÖYLEDİN. SENİN YÜZÜNDEN HASTAHANEDE KALIYORUM ARTIK. VERDİKLERİ İLAÇLAR YÜZÜNDEN RÜYA GÖRMÜYORUM RÜYALARIMDA BİLE SİKTİRİP GİDİYORSUN!
Neden intihar ettin ha. Herşeyin artık farkındayım, kendimi avutmaktan yoruldum. Ama sen beni bırakırken hiç yorulmamışsın anlaşılan. Artık nasılsın yok. Nasıl öldün var.30/12/2022
Lee Minho,
Bu mektup defterde bulamayacağın tek mektup. Çünkü bunu senin mezarına götüreceğim. Bana yalan söylemen umrumda değil, sadece güvenmiştim sana. Hastahaneden hala çıkmadım. Hepsi senin yüzünden. Umarım mutlusundur. Hayır anlamıyorum neden yaptın ki. Kim seni bu hale getirdi? Onun canını alacağım o kişi ben olsam bile. Sen yokken neler oldu bir bilsen. Eminim izlerken çok keyif alırdın; Jilix ikilisinin kavgalarını, hyunminin sürekli üyelere şaka yapmasını.... Çok seversin böyle şeyleri. Seni çok özlüyorum birlikte bizde şakalar yapardık hatırladın mı? Grup sensin olmuyor. Lanet olası bir video için bunu kendine yaptığına inanamıyorum. Beni bıraktığına... Hala inanmak istemiyorum. Keşke geri dönsen Lee Minho. Sana artık kumralım diyemiyorum. Çünkü canım çok yanıyor...
☔︎︎
Yarın sabahın köründe kalkmam lazım ama uyuyamıyorum...
Sıkıldığım için bölüö yazdım bende
Boş bişi ciddiye almayın