Chanmin-LAN BU KIZ YURDU(kısa)

309 11 20
                                    

Fluff ama smutsuz
Ukemin sene Chris

Seung Chris ile sevgiliydi. Yaklaşık 3 aydır çıkıyorlardı. Seung çok sakin bir insanken, Chris sevgilisini rahat bırakmaz hep şakalar yapardı.

Seung bu sene aile evinden çıkıcaktı çünkü başka şehirde iş bulmuştu. Ev tutacak parası yoktu. Yurtta kalacaktı. Güzel bir yurt buldu, ama bir sorun vardı. Seung araba kullanmayı bilmiyordu. Sevgilisi ise biliyordu. Sevgilisinin ondan bırakmasını isteyecekti.

Benim Dedoş

Sevgilim
Bebeğim
Aşkım
LAN DEDOŞ

Efendim seung abi

Dedoş ben iş buldum ama başka şehirde beni yurduma bırakabilir misin yarın?

Tabii
Yarın sabah 5de hazır ol

Yuh
Ben saatli bomba mıyım amk?
Saatini kuruyon patlıyor sanki
9-10 gibi anca uyanırım

Yok bide gece yola çıkalım olmadı öyle

Bana uyar

YAW AAA
neyse sen yarın hazır olunca ararsın beni
Tamam mı güzellik

Iy yavşak
Yarın bana şaka yaparsan...

Nolur döver misin beni LJDKSKXMDKZ

hayır numaranı eskort sitesine veririm
Hatta kredi kartını alıp sokağa koyar şifresinide kağıda yazıp bantlarım

LAN
Yok abi özür dilerim abi yapmiycam abi

Zahmet oldu
Neyse açım

koka şima min bixwe(zıkkımın kökünü ye)

İyi misin dayı?
Ne diyosun amına koyim?

Zıkkımın kökünü ye demek

Chris uyan sen KURTsun KÜRT değil
Bak büyük yazıyorum anla diye
Cahilsin yazık beynin almaz kaşa-
Kaşlarına kurban olduğum

😑
Git yemek ye seung

*benim Dedoş kişisi sizi engelledi*

Telefonu kapattı seung. Bir yandan ne aptal bir sevgilim var diye mırıldanıyordu. Şaka yapmayacaktı sevgilisi ama espirilerini elbet eksik etmezdi diye düşündü. Adamın biri gülmüş bahçeye dikmişler tarzı espirilere hazırlamıştı kendini.

Valizlerini hazırlamaya başladı. Aylarca, hatta belkide yıllarca orda kalacaktı seung. Kış mevsimiydi o yüzden kazak tarzı şeyler alacaktı. Sweatshirtünü valize koymak için aldığında, bembeyaz sweatinin mor mürekkep olduğunu gördü. Elliyle yoklayınca bir kağıt hissetti. Tabiki kağıt sevgilisi Chrisdendi.

Kağıdın üstüne bile doğru düzgün yazamamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kağıdın üstüne bile doğru düzgün yazamamıştı. Seung derin nefes, sinirini tutmayı denedi. En sonunda gidip yastık yumtuklamaya başladı. Sonra diğer kıyafetlerini yerleştirip yattı. Ertesi gün erken kalkması gerekiyordu.

Sabah uyandığında saat 7:40dı. Onum için daha erkendi. Valizlerini alıp salona oturdu. Odasından daha sıcaktı burası. Yurda gidince yerim düşünceleri ile kahvaltı yapmayacaktı. Sevgilisini aradı ve gelip onu almasını söyledi(ingiltere prensi ya amk). Sevgilisi gelince yapacağı iğrenç espirileri düşünmeye başladı. Sadece düşünmesi bile onu hayattan soğuttu.

Sevgilisi gelmişti hatta, yolu yarıladılar. Herhangi bir espiri yada şaka yoktu. Şaşırdı seung. Sessizce yurda doğru gittiler. Yurda geldiklerinde, Chris 32 diş gülümsüyordu. Napıyor bu salak bakışı attı seung. İndi arabadan ve valizlerini aldı bagajdan. Sevgilisine veda ettikten sonra, Chris yarın yokmuşcasına uzaklaştı ordan. Seung anlam verememişti taaki yurdun adını okuyana kadar... Ani şaşgınlık ve sinir ile bağırdı seung.

LAN BU KIZ YURDU? CHAN ANANI SİKTİM SENİN NERDE LAN TELEFONUM

Seung sinirlenmişti. Chrisin numarasını kopyaladı ve escort sitesine verdi. Fakat sevgilisine bunu yapamazdı. Ekran görüntüsü aldıktan sonra geri çekti numarayı. Sevgilisi engelini açtığı gibi atacaktı bunu. Sinirle Chrise söverken yurduna yürüdü ve akşama doğru varmıştı yurda.

Kendini yatağa attı rahat bir uyku çekmek için. Yorucu bi' gündü, en azından seung için.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ*:..*:..。o○○o。..:*..:*Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Arkadaşlar... ben komik fic yazmıyorum MÖZLDMDDMXKM
Hiç chanmin fic yazmadım-
Chanmin benim en son shiplerim deniz yani smut yazmak da zor olurdu benim için
Zaten komikte olmadı yani fluffdan çıktı bu başka bi kategori aw
AAAA OSMANLI OTOBÜS bile daha komik😻

Sıradaki ship?

skz෴oneshot(devam Edilicek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin