Bu fici 3. Defa yazıyorum eğer aksilik çıkarsa atarım kendimi
Türünün ne olduğunu bilmiyorum👽 ama şöyle söyliyim angst❌ smut❌
Tanışma bölümünü fln kısa tutarım çünkü 5000 kelimeye yakın yazdığım ilk versiyonu kayıt etmediğim için silindi ve ben aynı şeyleri yazmayı sevmem
Ukeknow, semehyunHyunjin ve Minho, küçüğünün büyüğünü sevdiği büyüğünün ise ondan nefret ettiği 1800lü yıllarda geçen kraliyet ailesi hilayesinin baş kahramanlarıydı. Hyunjin, çocukları olmayan bir ailenin çocuğu olarak dünyaya gelmişti. Aile, bir çok denemeye rağmen çocuk sahibi olamadı ama sonunda Hyunjinin dünyaya gelmesi ile bütün ülkeye ses getiren bir prensin doğumuyla başladı herşey. Hyunjinin ailesi onu çok serbest yetiştirmişti. Fakat Hyunjine bişey olmasını istemedikleri için hiç dışarı çıkartmamışlardı. Şatonun dışındaki hayatı bilmeyen Hyunjin için bunlar çok normal olsada oda dışarı çıkmak isterdi.
Hyunjinin 23. Yaş günü. Hyunjinin doğum gününü kutladıktan sonra ailesi Hyunjini yanına çağırdı. Ve ona dışarı çıkmasına artık izin verebiliceklerini ama bunun için bir koruma tutanaklarını söyledi. Hyunjin bunu kabul etmişti. Yarın tanışacaklardı. Karşısında göreceği kişiden bir haber olan Hyunjin, sabırsızlarak yarın olmasını istiyordu.
Ertesi gün tanışmak için salonda bekleyen Minhoyla tanışmak için hazırlandı, ve salona doğru yürüdü. Kendisinden önce saçları giriş yaptı içeri. Minho saygılı bir prens bekliyordu kendisi disipli yetişmişti. Koruyacağı prenside öyle biri sanıyordu. Hyunjinin içeri girmesi ile ayağa kalktı. Önce küçüğünün kendini tanıtmasını istemişti. Fakat işler pek öyle olmadı. Hyunjinin Minhoya bakarken adeta gözleri parlıyordu. Heyecanlanmıştı. Aralanan dudakları ile biraz duran sessizğin bozulması Hyunjinin bağırması olmuştu.
SEN BENİM KORUMAM MISIN! İNANMIYORUM SEN- SEN- SEN ÇOK YAKIŞIKLISIN!
yüksek sesten rahatsız olan Minho kaşlarını hafiften çattı. Ve Hyunjine karşı saygısını yitirmeden;
Evet benim, kendini tanıt ama önce sakin ol sinirlerimi bozuyorsun
Daha tanışmadan nefretini kazandı Minhonun. Fakat Hyunjin ona karşı ilk görüşünden beri farklı duygular ile yaklaşıyordu ve ona o kadar odaklanmıştı ki, kaç çattığını farl etmedi bile.
Rahatsız mı oldun- üzgünüm ben Hwang, Hwang Hyunjin 23 yaşındayım eminim biliyorsundur
Lee, Lee Minho 24 yaşındayım ve hayatının sonuna kadar seni koruma görevindeyim
Malesef
Malesef? Beni sevmedin mi?
Sadece alışkım olduğum bir davranışın yok ve duygularına yenik düşen insanlardan nefret ederim
Minho karşısındakinin prens olmasını pek umursamıyordu. Çünkü Hyunjin böceğe bile zarar vermezdi. Ama çok kırılgandı. Fakat Hyunjinin şuan aklı Minhodaydı. Onun sevgisini kazanabilir miydi? Denemeliydi. Dışarıyı tamamen unutmuştu fakat Minhoyla sadece dışarda vakit geçirebilirdi. O yüzden dışarı çıktılar. Hyunjin ne kadar sıcak kanlı davranmaya devam etsede Minho için aynısı söylenemezdi.
BAK BAK UĞU- yani şey bak uğur böceği çok tatlı gözükmüyor mu!
Evet tatlıymış
Lütfen bana soğuk davranma benden nefret etmeni istemiyorum
Sevgimi tekrar nasıl kazanabilirsin? Bunu düşünmen gerek