Kats-
Guzelim?-'Zuku
?Kats-
Iyimisin izukum?
Evinden cikmiyorsun
Benimle gelmiyorsun hicbir yere
Endiseleniyorum bak
Benimde gelmeme izin vermiyorsun zaten
Lutfen birak geleyim-'Zuku
Onemli degil
Yani
Onemli bisey olmadi
Senin isin vardir
Mesgul etmeyeyim diye gelme diyordumKats-
Senden onemli ne olabilir bebegim?
Ben senin icin nelerden vaz gecerim, biliyormusun?
Geliyorum bak-'Zuku
Gulumsettin bak/
Tebessum ettirdin/
Iyiki varsin
√√...
Izuku, katsukinin gelecegini bildiginden onu daha cok endiselendirmemek icin goz altlarina fondoten surmeye karar verdi. Goz altlari mosmordu, zombiye benziyordu.
Gunlerdir uyuyamiyordu izuku. Gordugu kabuslar onu uyutmuyordu. Uyursa gecenin bir yarisinda uyaniyor, hic birsey yapmadan duvara bakiyordu.
Goz altlarina fondoten surdukten sonra salona gecip televizyondan bir film acti. Her seyinin normal gozukmesini istiyordu. Boylece katsuki izukunun iyi olduguna inanacakti.
Kapi caldi O sirada. Izuku ayaga kalkip kapiyi actigi anda, katsuki ona sarildi.
"Kotu birsey oldu diye korkmustum"
Izuku gulumsedi,
"Hayir kac-katsuki, bak, iyiyim" diyerek geri sarildi sarisina.
Ikisi ayrildiginda, katsuki uzun bir sure izukunun yuzune bakti.
Izuku yutkundu, anlamamasini umuyordu.
"Cillerin nerde senin?"
"C-cil-cil mi?"
Sorarcasina bakti katsuki.
"S-sey kapatmak istedim fa-fark edicekmisin d-diye, fark ettin.."
Katsuki gulumsedi. Izukunun yalan soyledigininden emindi, yakinda cikardi nedeni.
"Peki."
"Ne izliyordun?""Ah, gel sende izle."
ikiside koltuga oturdu. Katsuki izukunun açtığı filme bakıyordu, hayır, izlediği falan yoktu. Sadece bakiyordu.
"Izuku, ne oldu?"
"Birsey olmadi katsuki?"
"Izuku bu filmi biz seninle birkac hafta once izledik. Sen izledigin filmleri tekrar izleyecek turden birisi degilsin. Sevmezsin. Rasgele actigin belli"
Izuku saskinca televizyona bakti. Tabi ya! Bunu birkac hafta once izlemislerdi! Nasil bu kadar dikkatsiz olabiliyordu izuku?
"A-ah sey o-"
"Guzelim, ne oldu?" Diyerek elini izukunun yanagina goturdu katsuki.
"S-sadece, ruyalar goruyordum. Hos olmayan ruyalar."
"Ne tarz ruyalar?"
Izukunun goz yaslari yanagindan damliyordu koltuga.
"Yakinlarim, arkadaslarim, a-annem, s-sen!"
"H-hepiniz o-oluyordunuz!"
"Bir ruyada t-todoroki-kun, bir digerinde uraraka-san! Bi-birisinde annem, digerinde s-sen!"
"Hepsi cok gercekci ruyalardi!"Katsuki izukuyu kendine cekti, kollariyla sardi, sacini oksadi.
"Shh. Bak, ben buradayim, Inko teyze de yasiyor, uraraka da, todoroki de.""A-ama cok gercekciydi k-kacchan!"
Diyerek aglamasi siddetlenen izuku katsukinin gogusune gomuldu.Katsuki izukunun sacini oksarken, sakinlesmesi icin 'shh' gibisinden sesler cikariyordu, ama birakti. Aglayip rahatlamasi daha iyi olacakti izuku icin.
Dakikalarin ardindan sakinlesen izukunun dogal olarak uykusu gelmisti. Aglamakli bir ses tonuyla sarilmis oldugu bedenin sahibine soyledi;
"Iyiki varsin, kacchan""Hep var olacagim, deku."
...
COKMU SACMA OLDUUU☛☚☛☚☛☚☛☚☚☚☛☚☛☚☛☚☛☚😭😭😭😭☛☚ABI HIKAYE BOK YOLUNDA UCUYORRRRRRRRRRRRRRRRRRR
okunmasi benim icin onemli degil eglenmek icin yaziyorum sonucta ama BUNE Aqqqqqq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrildik, neyi zorluyorsun? bkdk.
FanficIzuku- ayrildik, neyi zorluyorsun? .. bakudeku angst var ama yok kufur