Ertesi gün, Izuku okula gitmeye karar vermişti. Sırasında otururken, ağlamaktan şişen ve uykusuzluktan moraran göz altları belli oluyordu. Ayrıca kendisine bir söz vermişti. Asla ama asla, Katsuki ne derse desin dinlemeyecekti. Katsuki aklına geldiği anda gözleri doldu Izuku'nun.
"O yüzsüz, değil mi? Lütfen ağlama midoriya." Todoroki, Izukunun yanına bir sandalye çekip oturdu.
"Özür dilerim Todoroki. Çok özür dilerim."
"Hm? Ne için?"
"Sana inanmadım. Üstüne üstlük seninle kavga edip kalbini kırdım! Gerçekten özür dilerim.. Ben..."
Todoroki, bir elini Izukunun saçlarına atıp karıştırdı.
"Sorun yok. Seni suçlamıyorum.. Aşk bazen insanı kör edebiliyor, üzebiliyor. Hele ki sevdiğin başkasına aşık olunca. İyi bilirim." Dedi Todoroki.
Izuku, gözlerinde birikmiş yaşlarla todorokiye baktı.
"Bilir misin gerçekten?"
Todoroki kafasını salladı, ve konuştu.
"Unut bunu. Şu an sen daha öne-"
"Todoroki... Hadi bu sohbeti sonlandıralım.."
Dedi Izuku. Bir şey gördüğü belliydi.
"Ha? Neden?" Todoroki, konuşurken arkasına baktı ve Katsuki'yi gördü.
"Hm.. peki. O zaman ben gidey-" todoroki cümlesini bitiremeden gözleri tekrar dolmuş Izukuya baktı. Katsukiyi görmek bile canını acıtıyordu demek ki?
"Gitmeyeyim." Diye tamamladı cümlesini Todoroki.
Izukuyu gözleri dolmuş bir şekilde todoroki ile konuşurken görmek hem Katsukinin canını acıtmış, hem kızdırmıştı. 'Neden hala kızıyorum? Ben kirishimayı seviyorum. Ben ona aşığım, değil mi?...' diye geçirdi içinden Katsuki.
"T-todoroki ben yapamayacağım.." Dedi, göz yaşlarını tutmak için elinden geleni yapmaya çalışan Izuku, Todorokiye.
"Dışarı çıkmak ister misin?" Todoroki sordu, ama Izuku cevap vermeden ayağa kalktı ve hızlıca sınıftan çıktı, erkekler lavabosuna girdi. Arkasından da birisi.
Izuku göz yaşlarını tutmaya devam ediyordu, ve yüzüne bir su çarptı.
O sırada yanında bir ses duydu."Özür dilerim."
Yeşilli, tepkisiz kaldı. "Git başımdan, yüzsüz. Git o adını bile bilmediğim kızla yiyiş, ona gay olmadığını söyle. Git kirishima ile seviş, ona ilk olduğunu söyle. Inanırmı bilmiyorum ama."
"Izuku, lutfe-"
"Kes sesini! Seni aptal! Kirishimayı sevmiyor musun sen? Gidip onu öpsene? Özlemiştir seni! Ama sakın onu aldatma ha... O da üzülür yoksa. Onun duygularıda mi senin için bir şey ifade etmiyor yoksa?"
Izuku sakinleşmeye çalıştı, ve konuşmaya devam etti.
"Artık sana ve o tatlı yalanlarına inanmayacağım. Sen iğrenç birisin! B-beni... beni haketmiyorsun bile!? Seni nasıl sevdiğim hakkında en ufak bir fikrim yok, biliyor musun!? Ama hata bende! Bana ölmemi söyleyen zorbam bir anda gelip bana aşık olduğunu söyleyince anlamalıydım bir şeyler olduğunu!"
Katsukinin gözleri açıldı. "I-izuku.. lütfen deme öyle-"
"Ben yıllarca senin yüzünden intihar düşünceleriyle cebelleştim! Sen ne yaptın? Sen ne yaptın!? Hayatımı siktin attın! İğrenç bir kişiliğin var! İğrençsin! Seni sevmiyorum! Seni seven insanları da sevmiyorum! Sen... kötü birisin! Kötü bir arkadaş, kötü bir sevgili, ama mükemmel bir zorba! Tüm hayallerimi öldürdün sen."
"Izuku..-"
"Dinlemeyeceğim. Üçüncü bir şans da vermeyeceğim. Bitti, Katsuki. Sana karşı bir şey hissetmiyorum. Seninde sadece vicdan azabı çekmemek için benden özür dilemeye çalıştığın ortada. Ciddiyim, bitti. Git ve kirishimanla yiyiş. Ama lütfen, ortalıkta yapmayın."
"Izuku yemin ederim çok haklısın! Lüt-"
"Üzgünüm, Kacchan. Ben katiller ile çıkmıyorum."
.....
FINAALLLLL
kirishimayi hic sevmiyorum bu arada
Isinamiyorum (oznel😋)
Cok mu ergenimsi oldu
Aglim
İmdat oluyorum
NeyseEGER HEVESIM ALT UST OLMAZSA YENI BIR KITAP YAZICAMM
ASHEIJI MI MIKAYUU MU???? (Mikayuu nasıl yaparim bilmiyorum ama denerim😔)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrildik, neyi zorluyorsun? bkdk.
FanficIzuku- ayrildik, neyi zorluyorsun? .. bakudeku angst var ama yok kufur