Baska bir okul gununun sabahiydi. Izuku yatagindan kalkti, elini yuzunu yikamak icin lavaboya gitti.
"Gunaydin midobro!" Dedi oradaki kirmizi sacli, izukuya selam verirken.
"Gunaydin kirishima-kun. Nasils-" Izuku cumlesini tamamlayamadan, kirishima hemen onun lafini bolerek konustu.
"Boldugum icin kusura bakma, iyiyim. Dun sen okuldan erken cikinca, Bakugou ile Todoroki bir kavga etti. Izuku bunu duydugu anda, kafasini hemen kirishimaya cevirdi.
"Ne? Neden?"
"Herkes Bakugounun klasik hali yuzunden Todorokiye bagirdigini, Todorokininde dayanamayip kendisini savunmaya basladigini dusunuyor, ama hayir. Ben bizzat kendi gozlerimle Todorokinin Bakugouyu kiskirtmaya calistigini gordum."
Izukunun gozleri biraz acildi, todorokiden boyle birsey beklemiyordu.
"Tesekkur ederim kirishima-kun. Ben olaylari ogrenirim.. Sagol yine."
Kirishima gulumsedi, her zamanki gibi sivri dislerini gostererek.
"Problem yok Midobro!"
Izuku da gulumsedi ve ortak alana indi. Bu gunluk kosu yapmayacakti. Todorokinin koltukta yanliz oturdugunu goren Izuku, yavasca yuruyup onun yanina oturdu.
"Hey.. Todoroki-kun..! Birsey soracaktim..?"
Todoroki Izukuya bakti, hafifce gulumsedi.
"Neden mi kavga ettik?"
"Klasik Bakugou iste. Dayanamayip patlamis olabilirim.." Todoroki elini ensesine koydu ve kasidi."H-ha? A-ama kirishima-kun... Herneyse. Aranizda bir sorun yok degil mi?" Diye sordu izuku.
"Evet. Her zamanki gibiyiz. Merak etme." Bu cevabin uzerine Izuku gulumsedi.
O sirada Katsuki geldi. Izukunun tam yanina oturdu ve bir kolu ile Izukuyu sardi.
"Ne konusuyorsunuz?" Dedi Katsuki, cokda nazik olmayan bir ses tonu ile.
"Neden kavga ettiginizi sordum."
Izuku cevapladi, Katsuki gozlerini devirdi."Sadece tartistik."
"Herkes farkli birsey soyluyor. Neye inanayim?"
Katsuki Izukuya bakti. "Sevgiline ne dersin?"
Okulda, ilk dersten sonraki tenefuste.
Izuku kantine gitmem icin sirasindan kalkti, ve katsukiye gelip gelmeyecegini sordu. Katsuki istemedigini soylediginde, Izuku zorlamayip kantine indi. Izuku kendisine cikolatali sut aldi, katsukiye de acili noodle aldi. Sinifa geri geldiginde, Katsukiyi kirishima ve mina tutuyordu, karsisinda da todoroki vardi ve onu da uraraka ve momo tutuyordu. Katsuki ve Todoroki ciddi anlamda kavga ediyordu. Hic kimse Izukunun geldigini gormemisti, ve katsuki bagirdi.
"Eger, birdaha benim izukuma yaklasirsan.."
"Ne yapacaksin? Ne yapabilirsin?! Bana vuracakmisin?! Sevgilinin en yakin arkadasina vuracakmisin? Hah!" Diye bagirdi todoroki.
Katsuki bunun uzerine kontrolu kaybetti, onu tutan kirishimayi sertce geriye itti ve todorokiye yaklasti. Todoroki de Momo ve urarakanin kollarindan kurtulup katsukiye yaklasti.
Katsuki todorokiyi yakasindan tuttu, ve bir yumruk atti onun yanagina. Todoroki katsukinin elinden kurtulup, katsukiye karsilik olarak bir yumruk atti. Izuku ne oldugunu anlayamiyordu, beyni almamisti. Ama orda dikilmemesi gerektigini anlayinca, hizli adimlarla sinifin ortasina gecti ve bir elini katsukinin omzuna, diger elini todorokinin omzuna koydu.
"Hop hop hop, ne oluyor?!" Diye sordu, endiseli gozlerle dudagi patlayan katsukiye ve burnu biraz kanayan todorokiye bakarken.
"Midoriya-kun, bence yanimiza gel ve bakugouya bulasm-"
"O BENIM SEVGILIM IIDA!" Diye bir anlik sinirle bagirdi izuku, iidaya.
Bunu duyan katsukinin yuzunde, kucuk bir siritis belirmeden edemedi."Ne oldu..?" Diye sordu izuku, Ilk todoroki sonra katsukiye bakarken.
""Bosver"" Katsuki ve Todoroki ikilisi ayni anda konustu.
"Hayir efendim bos vermeyecegim"
Dedi yesilli, ikisinin bileginden tutup siniftan cikarirken. Su an katsuki duvara yaslanmis bir sekilde kollarini birlestirmis, todorokiye sinirli oldugu icin kafasini saga cevirmisti. Todorokide onun yaninda duruyordu ve O da ayni sekilde kafasini sola cevirmisti."Hmhm? Noldu diyorum size? Orda benim adim gecti. Ne, oldu?"
Duyan katsuki hemen kafasini izukuya cevirdi. "Duydun mu?"
Sonra todoroki kafasini izukuya dondurdu. Su an ikisi izukuya bakiyordu."Bu pic kurusu senin bir sevgilin oldugunu unuttu." Dedi sarisin, kafasi ile todorokiyi isaret ederek.
"Hayir oyle birsey olmadi! Gotunden sallama. Seninle ilgilenmiyor bile Midoriya!" Dedi todoroki, izukuya. "Sadece bunu dile getirdim ama sen, senden beklenecek sekilde yanlis anlayip bagirdin." Diye devam ettirdi todoroki, katsukiye sesini biraz yukselterek.
"Evet zaten "Ben olsam daha iyi bir sevgili olurdum" diyen dedemdi?!" Diye bagirdi katsuki. Bu olay cok hizli sonlanmayacak gibiydi...
.....
Cikolatali sut icen izuku canon
Yine sikici bir bolum puagayahahah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrildik, neyi zorluyorsun? bkdk.
FanficIzuku- ayrildik, neyi zorluyorsun? .. bakudeku angst var ama yok kufur