3. Sokak

14 4 6
                                    

Herkese tekrardan merhaba, artık her gün bölüm atmayı düşünüyorum.

Gök Yaşıyla Göz Yaşının Dansı

3. Sokak: Hüzün Sokağı

3. Sokağın Şarkısı: Durma Yağmur - Gripin

Ben şanslı ve iyi günlerime "Ağlarken yağmur yağmaya başlamış gibi bir gün." derim hep. Çünkü acılı haykırışlarımız, iç çekişlerimiz yağmur sesiyle karışır ve kimse bizi duymaz. Zaten herkesi bir telaş almış olur: ıslanmadan evine gitmeye çalışan öğrenciler ve iş sahipleri, evsizler, günü kötü geçenler, acil bir yere yetişmeye çalışanlar ve günü iyi giderken yağmuru 'şanssızlık' sananlar. Normalde de herkes telaşlıdır ama yağmur yağmaya başlayınca bu bariz artar ve görülür. Ve mutsuzlar. Onlar için bu mükemmeldir, bir köşeye saklanıp ağlama fırsatı bulurlar. Onların neden geciktiğini soran belki bir kaç kişi olursa da bahaneleri yazıdır: Yağmurun geçmesini beklemek.

Belki de insanlara tuhaf gelecek asıl şeyde bulutların mutsuz insanları sevmesi. Çünkü yağmur da bir gök yaşıdır. Düşünsenize siz ağlarken insanlar size sığınıyor, sizi yalnız bırakmadan onlar da ağlıyor. Hatta kendilerini ve duygularını saklamaya bile çalışmadan ağlıyorlar. Bence bu güven duygusunun ta kendisi. Bulutlar ve gökyüzü de yalnızlıktan kurtulduğu için ve bu güven duygusundan memnun kaldıkları için mutsuz insanları severler. Çünkü kimse ağlarken yalnız kalmak istemez. Ama herkes ağlarken yalnız kalır.

Mutsuz insanlar yağmur başladığında bir köşeye (kimsenin görmeyeceği bir köşeye) siner. Kendini özgür hissettiği nadir anlardandır. Çünkü duygularını çoğu zaman saklama gereği duymuştur. Özgürlüğü hissettiği an göz yaşları hunharca akmaya başlar yanaklarından. Ardından hıçkırık ve ağlama sesleri gök yaşlarına karışır. Gök yaşı da fazla özgür hissederse kendini, gök gürüldemeye başlar.
Gök yaşı ve göz yaşı birbirine sığınır, mutsuzluklar mutluluğa dönüşür âdeta. Çünkü kendini özgür hisseden biri mutsuz olamaz. Zaten istediği herşeyi yapabileceğini biliyordur. Ben buna (hayatını bağımlı olarak yaşayan birinin yağmur yağdığı için duygularını gizlemeyecek kadar özgür hissetmesine) gök yaşının ve göz yaşının dansı diyorum.

- GYDK'NİN SAÇMA DÜŞÜNCELERİNİ OKUYUP HÜZÜN SOKAĞINA UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

- GYDK'NİN SAÇMA DÜŞÜNCELERİNİ OKUYUP HÜZÜN SOKAĞINA UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gözleri Yaşanmışlıkla Dolan Kız - GYDK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin