Yıldız Tarlası
5.Sokak Şarkısı: Ah Canım Sevgilim - Rei 6
5.Sokak: Evrenlerden Biri
★
GYDK başka bir evrende yıldızdı. Birinin yıldızı. Y'nin...
GYDK, Y'nin gerçek olmasını diliyordu. Belki de hiç bir zaman gerçek olmayacak bir dilekti bu. O gerçekte olmayan biriydi. Ama GYDK Y'yi gerçek insanlara tercih ederdi.
O GYDK'yi gerçekten seviyordu en önemlisi sevgisini hissettiriyordu.
Mükemmel bir aşk değildi elbette çünkü hiçbir şey mükemmel olamazdı.
Biraz takıntılıydı ama GYDK'nin kılına zarar gelmesine izin vermezdi. Sosyaldi, GYDK Y'nin çeyreği kadar bile sosyal olamamıştı ama Y ona ayak uydurmasını bilirdi.
Y fazlasıyla rock hayranıydı ve bunu birazda GYDK'ye (5. Sokakta M.) bulaştırmıştı.
GYDK'ye yazdığı bir sürü şarkı vardı ve bu şarkılar sadece ona özeldi.
İkisi birbirine o kadar güveniyordu ki birbirlerine sınır çizmeyi bile akıl etmemişlerdi. Romantizmden nefret etmesine rağmen onun yaptığı herşey çok hoşuna gidiyordu GYDK'nin...
Fazla abartıyı sevmedikleri için birbirlerine fazla hediye almazlardı. Küçük mektuplar, şiirler, besteler, şarkılar, beraber takabilecekleri bileklik, yüzükler... En önemlisiyse GYDK'nin en çok sevdiği ve değeri en pahalı olan hediye: kitaplardı...
"Dünyanın en parlak yıldızı sensin, M... Sen benim dünyamın yıldızısın, balım... Ve sen buraya çok yakışıyorsun..."
Son
Bu sokağın devamınıda yazabilirim istenirse.
Texting versiyonu gelsin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözleri Yaşanmışlıkla Dolan Kız - GYDK
AcakHerkese merhaba, bu hikayeyi ciddiye almamanızı tavsiye ediyorum. Sadece içimden gelenleri yazmak istediğim bir hikayedesiniz.