Demek çakmağımı çalan elemanın adı Karan'dı. Daha sonrasında yapacak pek bir şey olmamıştı Mete'nin keyfi kaçmış olacakki ayrılmayı teklif etti ben ise seve seve kabul ettim...
Eve döndüğümde yüzümü gülümseten o mesaj geldi.
-Çağan Oto
:Saye motor yarın sabah a hazır olur eğer alamayacak olursan haber ver bizim çocuklara söyleyeyim bıraksınlar senin yanına. 18.40 //
:Yok sağ ol Çağan almaya gelirim sabah teşekkür ederim her şey için gönderildi// 18.42
Hızla kıyafetlerimi çıkartıp kısa bir duş aldım ardından saten gömlek takımlı geceliğimi giyip atıştırmalık bir şeyler aldım ve kaldığım The Witcher dizisinin bölümünü açıp izlemeye koyuldum.
.
Karanlık sadece karanlık üzerime çöküyor ve ben ne yaparsam yapayım kurtulamıyorum tek bir çıkış yolu gözüme geliyor uçurum.... kendimi hiç düşünmeden atıyorum boşluğa ardından sert bir yere çarpıyorum beynim sarsılıyor suyun içinde olduğumu fark ediyorum ve gittikçe daha da derine batıyorum görmek istediğim herkesi, beni kurtarmasını istediğim herkesin beni izlediğini fark ediyorum fakat aramızda bir cam duvar oluşuyor. Tamamen suyla dolu bir fanus un içindeyim bana bakıyorlar bakışlarında iyi hiç bir şey yok ardından onu görüyorum bana doğru koşuyor...Elindeki alet ile camın tam ortasına vuruyor ve pat...
.
Suratıma su dökülmüş gibi sıçradım. Her şey in rüya olmuş olması derin nefesler vermemi sağladı ta ki nefesim düzelene ve kendime gelene kadar. Yataktan yavaşça kalktım aynadaki yansımamı es geçerek banyoya attım kendimi. Rutin işlerimi kısaca yapıp gardırop un karşısına geçtim. Kısa bir süre elbiselerle bakıştım motor umu almaya gideceğim için rahat kıyafetler giyindim.
...
Motorumu Çağan ile kısa bir sohbetten sonra aldım. Bakımı gerçekten iyi yapılmış ve temizlenmişti .Kasaya istenilen fiyatı ödeyip çıktım. Pek bir planım yoktu sanırım Sinan'ın yanına gidecektim ama Akın ı görmek istemiyordum ne olduğunu bilmiyordum belki tersine gelmiştim ama yine de bana ters davranmıştı en azından geri dönüş yaapabilir veya özür dileyebilirdi...
Durduğum marketten bir paket sigara ve çakmak aldım çakmağı elime almamla aklıma yine o yabancı geldi ismi ile seslenmeyecektim yada ismini düşünmeyecektim ne olursa olsun o benim için yabancının tekiydi . Ve ben, ben kim miydim sırf bir iki kere karşıma çıktı diye onun gibilere kafayı takıp peşinden koşacak olan biri kesinlikle değildim aksine üzerlerinden geçecek potansiyele sahiptim ama bunu yapmasam da olur , sakin olacak duygularımı uzun zamandır olduğu gibi kapının arkasına kilitleyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AV MEVSİMİ
Novela JuvenilAvcılar için av mevsimi..çiftçiler için hasat zamanı..ve belkide kış uykusundan kalkan hayvanların beslenme zamanı.. ne olursa olsun ne avlar avcılardan ,yeşermiş ve olgunlaşmış bitkiler çiftçilerden nede kış uykusundan uyanmış hayvanların avları on...