Věnování: Blue_Sue
Emoji: 💔🐺💞
Pár: Thalia Rosali Hale x Scott McCall, (Ex Lovers to Lovers, Second Chance)
Seriál: Vlčí mládě (Teen Wolf)
Počet slov: 23 121 ( Em.. Všichni už víme, proč to má dvě části 😅❤️️)
Slova Autorky:
A máme tady další povídku!🥰️ Tedy její první část 😆(Byla tak dlouhá, že ji musím rozdělit na dvě kapitolky 😅 Ale Scott si to zaslouží ❤️️)
Další známý seriál mezi dospívajícími Vlčí mládě (Teen Wolf)! 😅 😆
(Jinak.. jelikož jsem student na Vysoké škole Veteriny (je to sebevražda, to vám povím😆😎) tak jsem musela využít situace, abych vás do svého oboru přišoupla taky 😆 Alespoň se trošku podíváte na svět z mého pohledu😆Je úplně stejný, že ano? 😆
Ano, nemohla jsem odolat, když Scott pracuje na klinice a úplně na konci seriálu jde taky na vysokou Veterinu😆Náhoda?😎)
Doufám, že jste si všichni užili prázdniny a stavíte si brnění na nový školní rok😎😂 Jako vždy, přeji všem krásný den (Ehm, hlavně večer😅) 😎🥰️
Prolog:
,,Tak jo prcku.. připraven?" povzbudivě jsem se pousmála na přerostlé štěně Border kolie, které na mě neustále koukalo svýma velkýma očima. Roztomilý čokoládový pohled se do mě nervózně zařezával, pozorujíc každičký můj pohyb.. Abychom z rozborů krve poznali, o jakou nemoc se jednalo anebo si příznaky alespoň přiblížili, museli jsme si tentokrát odebrat vzorek..
Chytila jsem jednu z jeho hrudních končetin a v oholeném místě, které bylo dezinfikováno, nahmatala tepenný puls našeho psího pacienta. Naštěstí vydržel být po celou dobu v klidu, jinak by odběr byl dosti komplikovaný.. Ale už jsme ho tu měli tolikrát, že nějaký úraz nehrozil.. Byl šikula..
Pomohla jsem si svou levou rukou a nasměrovala jehlu k tepně. Ostří projelo kůží přímo a rychle. K naší smůle tepenné stěny jsou tužší, než ty venózní, takže úplně hladce to nikdy nešlo.. Ale když už máte nějaké ty zkušenosti, určitě vám přijdou vhod. Náš výsledek se objevil v injekční stříkačce.. Karmínová krev nás ujistila, že jsme úspěšně našli tepnu a mohli tak požadovaný vzorek získat.
Počkala jsem, dokud se nenaplnila, prst zatlačila na tepnu a urychleně, pokud možno rovně jehlu vytáhla. Injekční stříkačku podala doktoru Deatonovi, aby její obsah mohl předat do odběrové zkumavky. Místo vpichu jsem zabalila do obvazu, trochu více nohu stáhla. Přeci jenom jednalo se tepnu. A tím byla má práce u konce..
,,No vidíš, šikulo.." s úsměvem jsem čtyřnohé zvíře pohladila, v pokusu mu oznámit konec jeho chvilkového strachu.
,,Rychlá a skvělá práce, Thalie.. Jsi rozený talent." postarší muž v bílém plášti se ke mně chválivě pousmál. Přistoupil ke zvířeti a ještě jednou zkontroloval jeho zdravotní stav. .
Doktor Deaton byl zdejším veterinářem. Je to moc milý a chytrý pán.. a také náš šéf.. Po škole jsme se Scottem u něj pracovali jako jeho asistenti.. Když už mluvím o Scottovi, už dávno tu měl být.. Určitě se zase zdržel a určitě v tom má prsty jistý nejmenovaný kluk, jak je oba moc dobře znám. Můj povzdech přetrhl pan Deaton s šokujícím tématem.
ČTEŠ
𝙿𝚘𝚟í𝚍𝚔𝚢 𝙽𝚊 𝙿řá𝚗í (Jednodílovky)
Romance(žádosti momentálně uzavřeny) 𝗣𝗼𝘃í𝗱𝗸𝘆 𝘀 𝘃ě𝗻𝗼𝘃á𝗻í𝗺 :𝟯 (𝗮 𝘃𝗮ší𝗺 𝗷𝗺é𝗻𝗲𝗺 ?) . Máte svou oblíbenou postavu ve filmu nebo seriálu? Máte nějakého konkrétního chlapce v hlavě? Comfort character, Sad ending nebo snad Happy Ever...