Věnování: Blue_Sue
Emoji: 💘🌊🏅
Pár: Y/n x Finnick Odair, (BestFriends to Lovers), (Finnick have girlfriend/fiancee)
Filmová Série: Hladové hry (Hunger Games)
Počet slov: 21 590 ( Všichni asi víme, co jsem dělala po těch večerech.. 👀😂❤️️)
Slova Autorky:
Jeej! Máme tady další povídku! 🥰️ Zas a opět velmi populární filmová série Hladové hry! A nedávno dokonce udělali nový film, určitě jste viděli- pokud ne TAK na co čekáte?!👀 (kde mladého Snowa zbožňuji úplně všichni.. kdo ne, že ano- ten starý je hajzl, co si budeme😂 ) Ale my tu jsme kvůli Finnickovi..😎 Písnička "Everybody Loves Me" se k němu DOSLOVA hodí..😱
(Nakonec jsem jejich jména /"přezdívky" nechala v češtině- i když jsem pokaždé nadávala, proklínala a přemýšlela, jak se vůbec píšou)😂
Doufám, že si všichni užíváte začátek května, přeji hodně štěstí na zkoušky (mě tedy za chvíli zase čekají 😭), PŘIPOMÍNÁM poslední možnost soukromých zpráv (do 6.5) viz konverzace na mém profilu) a jako vždy, přeji všem krásný den (Ehm, hlavně večer😅) 😎🥰️
Prolog:
,,Z Úmluvy o velezradě:
Na projev pokání za vzpouru proti Kapitolu, obětuje každý kraj chlapce a dívku ve věku od 12 až 18 let, kteří budou vybráni při veřejném losování. Tito "Splátci" pak budou svěřeni do péče Kapitolu. A později odvezeni do veřejné arény, kde budou bojovat na život a na smrt, dokud nezůstane jediný vítěz.
Od této chvíle nechť je slavnost známá jako Hladové hry."
Myslela jsem, že jsem skončila.. Byla jednou provždy osvobozena od krveprolití, které si pyšně říkalo HRA. Že jsem se tam už nemusela nikdy vrátit.. Ale ukázalo se.. že TO, co si myslíte.. nemusí být vždycky TO, co se stane..
,,Chci, abyste zapomněli všechno, co o těchto hrách víte.. Loňský rok to byla dětská zábava. LETOS na vás čekají opravdu zkušení zabijáci." vítěz 50. Hladových her Haymitch Abernathy, stál před stolem a jako před rokem, pomáhal dvojici vítězů svými znalostmi, informacemi.
,,Dobrá. Co to pro nás znamená?" Peeta se opřel do své židle a věnoval pohled Katniss. Minulý rok, poprvé v historii her, z arény vyšli dva vítězové.. Pro všechny z krajů tak zažehli pochybnou naději ukončení těchto nočních můr.. Dokud právě pro ně a ostatní vítěze nepřišel den zúčtování. A tak tady seděli s vědomím, že za pár týdnu se budou znovu muset v aréně poprat o svůj vlastní život...
,,To, že budete potřebovat spojence. Začínáte s nevýhodou, většina z nich se spolu kamarádí celé roky." Haymitch přistoupil k oběma blíže, pokládajíc svou křišťálovou sklenici na skleněný stůl. Katniss nebyla nadšena jeho radou. Nechtěla se s nikým kamarádit a už vůbec ne někomu věřit. Bohužel neměla na výběr. Haymitch odstoupil a ukázal na obraz v televizi vedle sebe.
,,Kašmíra a Zlatoň. Bratr a sestra. 1. kraj. Vyhráli dvě hry za sebou. Oblíbenci Kapitolu. Spousta sponzorů.. Budou smrtelně nebezpeční." poukázal na první dvojici vítězů.
Zlatoňova tvář se křivila nedočkavostí a už od pohledu vypadal nebezpečně. Silné svaly kopírovaly jeho tělo, značící jasnou výhodu v mnoha oblastech. Usměvavá žena tiskla ruku svého bratra, vlnité blond vlasy měla sčesané na jednu stranu a stejně jako on nedávala vůbec najevo, svůj nesouhlas se vším, co se dělo.
ČTEŠ
𝙿𝚘𝚟í𝚍𝚔𝚢 𝙽𝚊 𝙿řá𝚗í (Jednodílovky)
Romance(žádosti momentálně uzavřeny) 𝗣𝗼𝘃í𝗱𝗸𝘆 𝘀 𝘃ě𝗻𝗼𝘃á𝗻í𝗺 :𝟯 (𝗮 𝘃𝗮ší𝗺 𝗷𝗺é𝗻𝗲𝗺 ?) . Máte svou oblíbenou postavu ve filmu nebo seriálu? Máte nějakého konkrétního chlapce v hlavě? Comfort character, Sad ending nebo snad Happy Ever...