𝟓. 𝐙𝐚𝐦𝐢𝐥𝐨𝐯𝐚𝐥 𝐣𝐬𝐞𝐦 𝐬𝐞 𝐝𝐨 𝐬𝐯é 𝐧𝐞𝐣𝐥𝐞𝐩ší 𝐤𝐚𝐦𝐚𝐫á𝐝𝐤𝐲.

88 4 6
                                    

Věnování:  Anyy_aa

Emoji: 🐍✨❤️️

Pár: Cassiopea Atria Blacková x Draco Malfoy, (BestFriends to Lovers)

Filmová Série: Harry Potter (knihy jsem nečetla a už je to nějaká doba, kdy jsem filmy viděla naposledy, takže omluvte mou neznalost)

Počet slov:  8 111 ( Hm.. Zajímavé číslo.. 👀❤️️)

Slova Autorky: Máme tu další povídku! 🥰️ Další velmi známá filmová (a také knižní) série Harry Potter! Řekněte, kdo neviděl v dětství Harryho.. No věřte nebo ne, ale JÁ do minulého roku 😅 (Všichni ho kolem mě viděli a tak jsem neměla potřebu, když mi to odvyprávěli sami.. 😆) 

Doufám, že si všichni užíváte rozjezd Jara a jako vždy, přeji všem krásný den (Ehm, hlavně večer😅) 😎🥰️

‿︵‿୨♡୧‿︵‿

Cassiopea Atria Blacková - jméno a příjmení hlavní dívčí postavy    

pov - úhel pohledu (point of view)

︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿

︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Cassiopea Pov

Na světě je jen málo lidí, kteří vám rozumí. 

Jako.. Opravdu rozumí.. Stojí za vámi, i kdyby se na vás měl zřítit celý svět. Jsou po vašem boku až do samého konce. Od velkého smíchu, kdy vás bolí břicho až po chvíle, jež si žádají vaše slzy. Stanou se vaší silou a slabostí.. Vaším přítelem. Kamarádem na kterého se můžete spolehnout..

A tak mi řekněte, v čem je to vlastně jiné? Kamarád nebo přítel. Oba vás drží za ruku a nehodlají jí pustit. Kryjí vám záda a ohradí se, když vám někdo křivdí.. Možná protože tato tenká hranice přátelství a lásky je tak křehká, že se dá lehce prolomit.. Možná proto se naše pouto posunulo dál.. aniž bychom si to uvědomili..

Jednoho dne jsme se začínali na sebe dívat jinak.. Kdy to vlastně začalo? Kdy jsme se do sebe zamilovali.. Zamilovat se do svého kamaráda. Bylo to špatné nebo snad čekané? Tím, že jsme byli spolu neustále, byla to otázka času? A pak, kdybychom nebyli přátelé, přešli bychom tu hranici? Co když je to kvůli našemu přátelství? Nečistá láska, která se přetvařovala že vznikla náhodou.. A přitom to mohla být jenom iluze.. 

Snad tato skutečnost nás držela zpátky. Pravda byla mnohdy krutá. Odmítnutí či ztráta ještě více. Nikde nebylo napsané, že ten druhý vaše city opětuje. Opětuje, ale daly by se srovnat s těmi vašimi? Jak moc vás ten druhý miluje.. Jak daleko je schopný zajít a přesto to nazývat láskou..

𝙿𝚘𝚟í𝚍𝚔𝚢 𝙽𝚊 𝙿řá𝚗í (Jednodílovky)Kde žijí příběhy. Začni objevovat