Minho evde yalnizken Jisung'un guzelligini dusunuyordu,o cok guzeldi adeta bir yildiz gibi parliyordu.
Minho derin dusuncelerinden kopup cantasini aldi ve hizlica evden cikti.
Kosar adimlarla okula gelsede malesef gec kalmisti. hizlica okulun kapisindan iceri girdi.
Kostugu icin nefes nefese kalmisti hizla sinifina gitti ve iceri girdi.
Kimse onun geldigini gormemisti bile cantasini ogretmenler masasina koyup geldigini belli etmek icin ogrencilerine bagirdi "COCUKLAR BEN GELDIM SUSUN ARTIK!"
Ogrenciler onu farkeder farketmez onlerine donmuslerdi ve cenelerini kapamislardi fakat Han Jisung haric...
"Hocam siz mi geldiniz gormemisiz pardon"
Jisung dalga gecer gibi konustugunda Minho sinirle gozlerini devirdi ve onun dedigi sinir bozucu cumleye yanit verdi."Sinavdan ne aldigini gorduk Jisung eger dusuk almak istemiyorsan ceneni kapat"
Jisung saclarini geriye atip konusmaya basladi.
"Inanirmisiniz...bu hic sikimde degil isterseniz 10 verin"Minho derince bir nefes alip derse dondu ve anlatmaya basladi.
Fakat jisung bir turlu cenesini kapamiyordu bu Minho'yu sinirlendirmeye yetiyordu biranda bagirdi.
"HAN JISUNG LUTFEN SU SIKIK CENENI KAPATIR MISIN?!" Butun ogrenciler aninda Minho'ya donunce Jisung'da kikirdayarak ona dondu.
"Siktir" Jisung Minho'ya dogru adimladi "Benim hakkimda ne dusundugunu bilmedigimimi saniyorsun"
Minho kulagina fisildanan cumle ile titrek bir nefes verdi.
Ve icinden "niye bukadar guzel?" Diye gecirdiArkadaslar bu bolum bukadardi yb yarin gelir opuldunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALL EYES ON YOU~MINSUNG
Fanfiction"Butun gozler uzerinde bebegim adeta bir yildiz misali parliyorsun"dedi Jisung Minho'yu kendine cekerken acaba bir daha onu birakacakmiydi,yoksa sonsuza dek kalacakmiydi... Semesung Ukemin