𝑩𝒆𝒏 𝒕𝒂𝒓𝒊𝒉𝒄𝒊𝒚𝒍𝒆 𝒚𝒂𝒕𝒕𝒊𝒎(𝗠)

62 3 8
                                    

Minho'nun evine vardiklarinda Minho hizlica onu kucagina aldi ve arabadan bir hisimla indi.

Kosar adimlarla evinin kapisina gelip acti ve iceri girdi.

Jisung bu sirada seslice yutkunmus ve bunu neden kabul ettigini cozmeye calisiyordu.

"H-hocam..."Minho siritarak ona donerek konusmaya basladi "Bunu soran bendim ve beni kabul eden sendin simdide beni red mi ediyorsun...?"

Jisung tekrar seslice yurkunduktan sonra onu yanitlamak icin agzini acti "H-hayir ama ailem..." Minho onu dinlemeden hizlica odasina girdi ve onu yataga sirt ustu yatirdi.

Jisung'un okul formasini hizlica cikartip odanin bir kosesine atti ve ciplak vucudunda elini gezdirmeye basladi.

"Belin...tahmin ettigimden daha muhtesem..." Jisung seslice yutkunurken Minho hizlica onun altindaki pantolonu cikartip atti.

"Bukadar korkak olma Han okuldaki gibi kaba olmani istiyorum" Jisung iyice zorlanirken onu hizlica altina aldi.

"Ne istiyorsun?" Minho ustundekileri hizlica cikardi ve onu yanitladi "Seni istiyorum" Jisung aldigi yanitla bir kahkaha patlatti.

Tarih hocasi ondan kendisini becermesini istiyordu.

Jisung kendi boxerini cikarttiktan sonra Minho'nun boxerinide cikartip atmisti.

"Emin misin?" Minho Jisung'un sordugu soruyla sadece kikirdamisti fakat icinde hissettigi sicaklik gulumsemesinin yuzunde donmasini saglamisti.

Minho anin sokuyla ciglik atarken Jisung hareket etmeye baslamisti "ahh sikeyim...hizlan-ahhm" Jisung hizlanmaya baslayinca Minho'nun aci inlemeleri zevk inlemelerine donmustu.

Yaklasik 1.30 saat sonra
Jisung Minho ile olan isini bitirdikten sonra evine donmek icin yola cikmisti eve geldiginde yavasca anahtari anahtar deligine sokup cevirdi ve kapiyi acti sonra yavas adimlarla iceri girdi ve kapiyi ardindan orttu.

Odasina gidip kapiyi orttukten sonra cantasini yere firlatti ve dusa girdi.

Dusta islerini hallettikten sonra cikti ve pijamalarini giyip uyudu.

Smut oldugu icin kisa yazdim cunku smut yazmakta cok kotuyum😿

ALL EYES ON YOU~MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin