𝙅𝙞𝙨𝙪𝙣𝙜'𝙖 𝙖𝙨𝙞𝙠 𝙢𝙞𝙨𝙞𝙣 𝙮𝙤𝙠𝙨𝙖?

65 4 0
                                    

Minho Jisung'u hizlica ittirmisti "DEFOL GIT SIRANA!"
Jisung onun bu sinirli haline yalnizca siritmisti.

"Hocam cidden cok tuhafsiniz" Jisung yavas adimlarla sirasina gelip oturdu.

Ders bitiminde Jisung arkadasi Felix ile yemekhaneye inmisti bu sirada onlarla beraber Changbin'de gelmisti ve sohbet etmeye baslamislardi.

Konusmalarini bolen sey Minho'nun yemekhaneye giris yapmasiydi Felix biranda konusmaya basladi
"Amina koyayim su hoca bizi takip ediyor heralde"

Changbin gulerek yanit verdi "Ne alaka civcivim Jisung'u takip ediyordur o asik ya..."Jisung Changbinin omzuna sertce vurdugunda Changbin'in siritisi daha da buyumustu.

"Komikmi yarram ne guluyon" Jisung'un sinirden soyledigi cumle ile Changbin ve Felix kahkaha atmaya baslamislardi.

Minho'nun agzindan*

Yemek haneye girdigimde gulerek konusan Jisung ge arkadaslarini gormustum onlarin yanina gitmek istemistim ama gitmemistim.

Hizlica ogretmenler odasina gittim ve ingilizce ogretmeni olan Chan hyungun yanina oturdum.

"Hosgeldin Minho" "Hosbuldum hyung"
Chan hyung biranda Jisung hakkinda konusmaya baslayinca gulumsemistim.

Biranda soyledigi sey ile gulumsemem yuzumde donmustu "Jisung'a asik misin yoksa?"
"H-hyung ne alak-"
Chan hyung gulmeye baslayinca dayanamayip oradan ayrildim ve tekrardan yemek haneye gittim.

Jisung ve arkadaslari buyuk ihtimalle ben gelmeden gitmislerdi.

Ders zili caldiginda yine Jisung'un sinifina gittim ve derse basladim.

Bu derste bitince esyalarimi toplayip ogretmenler odasina gittim ve cantami dolabima koydum.

Ogretmenler odasindan ciktigim sirada karsimda Jisung'u gormem bir olmustu.

"Senin ne isin var burda?" Jisung bir cevap vermeyince yanindan gecmek istemistim fakat beni kolumdan tutup cekti.

"Benim hakkimda bir daha boyle dusunmeyin sakin hocam..." beni biraktiginda ne demek istedigini sanirim anlamistim oradan hizlica uzaklasip disariya ciktim.

Son dersde bitince okuldan ciktim ve evime geldim.

Bilinmeyen bir numara beni arayinca korksamda actim.

Bilinmeyen numara-Minho
Bilinmeyen numara
Lee minho...

Minho
A-alo?

Yuzume kapatilan telefon beni iyice korkuturken hizlica mutfaga gittim ve su ictim.

Daha sonra ac olmadigim icin hizla yukariya odama ciktim ve dusa girdim.

Dustan ciktiktan sonra ustume pijamalarimi gecirip yattim ve uyudum.

Yb bukadardi opuldunuz askolar okuyanlar yorum yapabilirmi?

ALL EYES ON YOU~MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin