𝘖𝘱𝘶𝘤𝘶𝘬

46 4 0
                                    

Jisung'un agzindan
Bugun nedense tarih hocam(Minho) yanimdan uzaklasmiyordu.

Tuhafima giden tek sey aslinda bu degildi ayni sekilde Chan hoca yani ingilizce hocasi da ayni sekilde her derste bana onu soruyordu.

Son derste bittiginde tam sinifimdan kosar adimlarla cikacagim sirada birine carptim ve yere kapaklandim hemde onunla beraber.

Gozumu yavasca actigimda bunun Sunghoon oldugunu gormustum benden hoslanan cocuk!

Hizlica ustunden kalkip "Sey..pardon isteyerek olmadi..." diyip gidecekken kolumdan tuttu.

Kolumu cekmeye calissamda birakmamisti.

"Sorun yok Jisungie" ondan kurtulmaya calisirken Minho hoca yanimiza kosup onun kolundan beni kurtarmis ve beni kendine dogru cekmisti.

"Sana birakmasini soyluyor aptal!" Icime bir rahatlama cokmustu resmen Sunghoon yavas adimlarla merdivenlerden asagi dogru kaybolmaya baslayinca Minho hoca bana bakip gozunu kirpti.

Ben hâlâ ne oldugunu cozmeye calisirken o beni sim siki tutuyordu.

Belimdeki eller beni cildirtirken biranda dudaklarinda hissettigim sicaklik...ahh o hissi nasil anlatsam.

Yazarin agzindan

Yavasca ve sakince dudaklarini oynatmaya baslamisti Minho,bu opusu Jisung'u cildirtirken biranda eli onun kalcasina gelmisti.

Jisung onu ittirmeye calisirken daha sert opmeye baslamis ve kanatircasina cocugun alt dudagini sertce isirmisti.

Minho biranda ondan ayrilip konusmaya basladi "Benim eve gecelim burda olmaz"

Jisung sarhos misali ona kendini kaptirmisti ne dedigini bile anlayamiyordu,sarhos eden Minho'nun dudaklariydi.

"Tamam" Jisung derin bir nefes alarak kabul etmisti Minho siritarak onu elinden tuttu ve beraber asagi indikten sonra Minho'nun arabasina binip onun evine ilerlemeye basladilar.

Diger bolum smut askolar

ALL EYES ON YOU~MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin