•Ertesi gun okuldayken•
Jisung hizlica Felix'in omzuna vurdu ve yanina oturdu.
Felix onu farkedince siritti "Ee tarihciyle is nasi-ahh tamam be sustum!" Jisung konusmaya basladi "Ben senin ingilizceciye olan askina karisiyo muyum Lee Felix?!"
Felix sahte aglama taklidi yaparak ona bakti "Uzgunum Han Jisung abi bidaha olmaz(!)" Jisung biranda Felix'in omzuna sertce vurdu.
"Ahh tamam yeter Jisung!" Jisung kikirdamaya baslayinca Felix kaslarini catti.
"Neyse ders Chan hocayla cok iyi gecicek!" Jisung Felix'in dedigi cumle ile siritarak ona bakmisti.
"Sence adam seni sikliyormu kanka hic dikkat ettin mi?" Felix kaslarini catarak Jisung'a bakti "Sen bi sus!"
"Tamam tamam sustum" Felix sonunda Chan'in sinifa girdigini gorunce kosarak yanina gitti elinde bir zarf vardi askini ilan edecekti.
"Noldu Felixcim?" Felix 'Senin o Felixcim diyen azini yiyim' diye gecirdi icinden "H-hocam bu sizin icin..."
Felix biraz urkerek elindeki zarfi Chan'a uzatti "Tesekkur ederim civciv hadi yerine otur"Chan'in onunla bir bebekmis gibi konusmasi Felix'in hosuna gidiyordu.
Sonra sirasina gitti ve oturdu sonra "kanka verdim zarfi acaba ne zaman acicak" diye Jisung'un kulagina fisildadi.
"Acti bile" Jisung'da Felix'in kulagina fisildamisti.
Chan Felix'in yanina geldi ve ona bir kagit verdi.
Kagitta soyle yaziyordu;
'Cikista yanima gel teklifin kabul edildi guzel civciv...'Felix saskinliktan ve sevincten dona kalmisken Jisung kagitta yazani okumaya calisiyordu.
•Son ders•
Felix'in agzindan*Son ders zilide caldiginda cantami topladim ve hizlica siniftan ciktim.
Hic bisey dusunmeden ogretmenler odasina gittim fakat Chan hoca orada yoktu.
Birkac dakika bos olan ogretmenler odasinda gozlerimi gezdirirken belime dolanan eller nefesimi kesmisti.
"Lix...hadi gidelim" sonra arkamdaki kisiye baktim bu kisi Chan hocaydi ve acaba cidden teklifimi kabul etmis miydi? Yoksa saka manasinda birsey mi soylemisti?
Sormak icin dudaklarimi araladim "Teklifimi kabul mu ettin simdi?" Basini evet anlaminda sallamisti.
"Evet kabul ettim yoksa saka mi sandin?" "Hm hm" hala sokun etkisindeyken elimden tuttu ve disari cikardi.
"Seni seviyorum..." geldigimiz yerin neresi oldugu hakkinda hic bir fikrim yoktu ama tek tuk insan vardi.
Ingilizceciye olan askimi sonunda ilan edebilmistim ve kabul edilmistim zaferle ona sarildim.
"Sana nasil seslenmeliyim...hocam desem?" Chan benden ayrilip gozumun icine bakti.
"Yalnizca sinifta hocam diyebilirsin" tamam anlaminda basimi sallayinca gulumsedi.
'Sonunda be' diye gecirdim icimden 'sonunda teklif edebildim'
Askolar diger bolum texting olucak haberiniz olsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALL EYES ON YOU~MINSUNG
Fanfic"Butun gozler uzerinde bebegim adeta bir yildiz misali parliyorsun"dedi Jisung Minho'yu kendine cekerken acaba bir daha onu birakacakmiydi,yoksa sonsuza dek kalacakmiydi... Semesung Ukemin